hoofdstuk 23

75 7 1
                                    

Peter

Het is nu een maad later en sinds die avond dat ik het verteld heb, heb ik Noor niet meer gezien of gesproken. De eerste twee weken miste ik haar enorm, maar nu een maand verder ben ik er wel klaar mee. Ik stort me gewoon helemaal op het video's maken. Elke dag naar de studio en filmen.

Kelvin heeft nu ineens een vriend waar ik even aan moest wennen, maar die Niels is een goede gast. En hij maakt Kelvin blij dus dat is goed. Ik heb zelf nog niemand ontmoet maar daar heb ik even geen behoefde aan. Carré heeft geprobeerd contact te zoeken maar daar had ik geen behoefte aan.

Naast filmen ben ik ook bezig met gezond eten en sporten. Heel veel sporten. Bij rockstar midden in de stad. Maar vanavond heb ik even een rustdag. Van het filmen en het sporten. Ik zit te denken wat ik zal gaan doen. Naar de bios? Ergens heen pennyboarden? Ik ga een ijsje halen! Jaa daar heb ik zin in. Ik pak mijn pennyboard en roll naar de trio.

Er komt een meisje binnen. Ze is wat kleiner dan ik en heeft lang ,bruin haar. Ze bestelt een aarbeien ijsje. Maar als ze wil betalen blokeerd haar pas. "Ik betaal wel voor haar en voor mij een cookies alsjeblieft" zeg ik. Ik lach naar het meisje naast me. "Thanx" zegt ze. "Is goed hoor"zeg ik terug.
Ik nodig haar uit om samen met mij haar ijs op te eten.

Ze komt uit Costa Rica. Ze is hier voor een uitwisseling. We willen op staan als ik Noor zie aan komen met een jongen. Zij komen ook ijs halen. Als Noor ons ziet zitten zie ik dat ze heel kwaad wordt. "Is dit haar, peter. Was zij het nou waard? Gefeliciteerd meid" schreeuwt Noor tegen Joselyn. Ze kijkt me heel verward aan omdat ze geen Nederlands spreekt en natuurlijk gwen idee heeft wat er gebeurt.

"Noor doe even normaal, ik ontmoet haar net".De jongen neemt Noor mee naar binnen en ik loop weg met joselyn.

Noor
Ik heb er meteen spijt van dat ik zo tegen peter en het meisje ben uitgevallen. Ik ben nu met Max. Ik ben gelukkig. Ik wil Peter helemaal niet meer, maar ik weet niet wat er met me gebeurde.
Max en ik zitten lekker buiten op het terras van de ijssalon.

"Wanneer vertrek je naar Amerika?" vraag ik aan max. "Wil je me weg hebben, Noortje" zegt hij lachend. Ik geef hem een kus. "Je weet dat dat niet zo is,maar gewoon. Hoe zit het dan met ons?" vraag ik verlegen. "Hoezo? Ik zal jou nooit vergeten" zegt hij. Maar ik geloof hem niet. Mijn ex ging al vreemd toen ik 10 meter van hem af woonde, laat staan als hij op een ander continent gaat wonen...
Ik word er verdrietig van. Ik wil niet dat hij gaat.

"Je kan ook mee gaan" zegt hij serieus.
Dat is nog best een goed idee. Naar Amerika?
"Na mijn studie?" Vraag ik.
"Ja" zegt hij.
"Naar Amerika"
"Ja. Met mij. Jij en ik. Samen"
"Oke."
"Echt?"
Ik knik. Hij krijgt ineens een hele grote lach op zijn gezicht. Ik geef hem een knuffel als teken dat ik gelukkig ben. Ik ga naar Amerika met Max.

Love Triangle (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu