Kelvin
We zitten nog een een paar minuuten op een bankje in het vondelpark als we besluiten om naar Noor's huis te gaan. "Daar hebben we meer privacy" zegt ik met het idee om niet bij Peter in de buurt te hoeven zijn.
"Het is nog niet helemaal af. Zullen we niet naar jou gaan?"vraagt Noor. Ik zucht en knik dat het goed is. "Is er iets, kel. Heb je ruzie met peter" vraagt ze aan me. "Nee, gewoon een misverstand" zeg ik. Ze knikt.
"Maar als je die niet uitwerkt krijg je wel ruzie" zegt Noor. Ik kijk haar even aan en bedenk me dan dat ze gelijk heeft. Ik kan net blijven weglopemn voor Peter als ik echt gelukkig wil zijn met Noor.
Als we binnen zijn stelt ik voor om te pasta koken."Ga jij voor me koken?" zegt ze vragend. Ik knik trots. Ik sta in de keuken en Noor kijkt wat op televizie. Dan wordt Noor gebelt. "Het is peter" roept ze naar me. "wat moet hij nou weer" zeg ik geërgerd.
N: hey peter, waddup?
P: is kelvin bij jou?
N: ja. We zijn bij jullie thuis.
P: oh oke dan kom ik eraan.
N: uuh oke
P: ik kan ook bij een vriend slapen hoor...
N: Als je dat zou willen doen, graag
P: oke bye
N:doeg"oke, ik blijf dus slapen". Ik kijk haar verbaast aan. "Tenzij je dat niet wil natuurlijk" zegt ze ondeugend. "jawel" en ik geef haar een kus. We zitten aan tafel. Ik kijk even op van mijn eten en kijk naar Noor. Ze merk dat ik staar. "Wat?" zegt ze met volle mond.
"Je bent mooi" zeg ik. Ze bloost en stopt haar mond nog voller. "En zo?" Zegt ze. Ze eet overdreven met haar mond open. Ik lach. "Nog veel mooier" zeg ik. Ze slikt de spaghetti door. "Kijk. Nu ben je gewoon aan het liegen" zegt ze lachend. Ik zeg even niks en kijk alleen even naar haar.
Ik ben zo blij. Noor is MIJN vriendin.
Het is gezellig en soms zeggen we even helemaal niks en is het toch alsof we hele gespekken hebben. De pasta is trouwens ook best lekker.Sorry guys. Heel slecht en kort hoofdstuk. Ik beloof dat de volgende beter worden!
X Lara
JE LEEST
Love Triangle (Herschrijven)
Ficción GeneralNoor is nieuw in Amsterdam. Ze heeft net haar plekje gevonden op haar studie en in haar apartementje als Kelvin tegen haar aanbotst op het terras. Ze vinden elkaar gelijk erg interrestant, maar als Kelvin haar mee neemt naar de studio vindt Peter No...