hoofdstuk 18

88 8 5
                                    

Noor
Urgg. Wat een eikel. Ik dacht dat hij gevoelig was. Dat hij om me gaf. Ik voelde me veilig bij hem. En nu dit. Hij begrijpt toch dat ik het nog niet wil. Maar ik wil hem niet kwijt,maar ik hoef hem nu even niet te zien.

Ik loop naar huis en smijt mijn spullen op de grond. Ik kleed me om en ga in bed liggen met een aflevering van Prison break. Maar ik kan me niet concentreren.

Ik denk aan Peter. Zou hij het nu uitmaken met me? Ik heb hem eigenlijk nooit verteld wat ik heb mee gemaakt. En ook niet aan Kelvin. Aan niemand behalve aan mijn beste vriend uit Nijmegen. Max.

We hebben heel even iets gehad maar we hadden snel besloten dat het niks kon worden. En toen werden we beste vrienden. Misschien moet ik hem eens uitnodigen.

Peter
Waarom doet ze nou zo? Het is toch niet heel raar dat ik er over begon? We zijn in de 20 en we hebben al een maand iets. Maar misschien ging ik te snel. Nee. Een maand!

En ze heeft me trouwens nooit vertelt wat ze heeft mee gemaakt. Ik denk weer aan Carré. Zou ik haar hierover kunnen bellen? Of zou dat raar zijn? Oh fuck it. Ik doe het gewoon.

P:hey
C:ik wist wel dat je zou bellen.
P:ja oke. Ik wil iets vragen.
C:zeg het maar schatje
P:na hoelang hadden we zeg maar...je weet wel.
C: nee wat bedoel je.
P: wanneer hadden wij voor het eerst sex?
C: na drie weken ongeveer. Hoezo dan?
P: nee laat maar thanx.
C: wil je anders hierheen komen om er over te praten?
P: ja is goed.
C: je weet waar ik woon...

Zei ik dat te snel? Ik stap op mijn fiets en race naar Carré. Het is al laat. Kelvin zal wel denken dat ik bij Noor ben. Ik ben er binnen 15 minuten. Maar ik heb ook wel heel snel gefietst.

Ik bel aan en ze doet open in een rood jurkje met een laag decolleté. Wow, ze is mooi. Het voelt net als vorig jaar. Alsof ik weer met haar samen ben.

"Hey" zeg ik. "Kom binnen" zegt ze terwijl ze haar haar over haar schouder gooit en misterieus glimlacht. Ik kom binnen en alles is een beetje donker. Er staan geen lichten aan maar kaarsen. Het is mooi. Ze gaat op de bank zitten en ze klopt op de plek naast zich. "Kom. Zitten" zegt ze zwoel.

Ik weet niet wat ze van plan is maar ik vind het wel aangenaam. "Ik zal wat muziek aan zetten" zegt ze en ze staat weer op en bukt overduidelijk extra diep waardoor haar billen mooi uitkomen in die jurk. En ik vind het niet erg.

"Maar waarom ik je belde vanmiddag.." begin ik omdat ik aan Noor denk. Ze onderbreekt me. "Ssstt. Luister naar de muziek. Niet praten" zegt ze. En ze zit naast me op de bank.

Ik houdt het niet meer. Ik zoen haar. Ik leg mijn armen om haar middel en ik zoen haar! Ze zoent overduidelijk terug. Onze tongen spelen een vurig spel net als toen we nog samen waren. Tijdens het zoenen probeert ze mijn jast uit te trekken. Die avond had ik sex met een meisje wat niet mij vriendin was. Maar met mijn ex...

Love Triangle (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu