Luku X

780 57 7
                                    

//Tämä luku sattaa sisältää jonkin verran seksuaalista sisältöä, ihan vain varoituksena!

Tuntui kuin olisimme seisoneet siinä ikuisuuden. Minä halusin häntä ja hän halusi minua. 

Ja silloin se tapahtui, peruutin ja tunsin hänen kätensä lantiollani, hänen lämpönsä. 

Thomas katsoi minun silmiini, kunnes teki aloituksen  ja painoi huulensa huulilleni, minä vastasin suudelmaan hänen tuodessaan toisen ja vahvan kätensä ruskettuneiden kasvojeni ja niskani alueelle tukeakseen suudelmaamme. 

Hän käveli pikkuhiljaa eteenpäin ja onnistui loppujen lopuksi työntämään minut vasten auditorion valkoista seinää.

Hän laski kätensä kasvoiltani hiljalleen, varovaisesti alaspäin kaulani kautta rintakehälleni. Voihkaisin, tunsin olevani taivaassa, huuliemme tanssiessa toistensa päällä, minä totesin, että tämä oli sitä mitä minä halusin.

Kiedoin käteni Jordanin herran käsien alta hänen ympärilleen jatkaessamme suudelmaa. Minä asetin reiteni herran reittä vasten käteni liukuessa Thomaksen pörröisten ja ruskeiden hiusten sekaan. 

Hänkin nautti hetkestämme täysin siemauksin. 

Minä tunsin kylmän seinän takanani, mutta myös Thomaksen ja lämpimän tunteen, mikä oli mitä mieluisin. 

       Asetin toisen käteni hänen rintaansa vasten tuntien pingottuneet lihakset paidan alla. 

Tarrasin kädelläni siihen valkoiseen vaatekappaleeseen, pitäen siitä kiinni valmistautuneena riuhtaisemaan sen pois millä hetkellä hyvänsä. 

Lopetin suudelman hetkellisesti ja huokaisin huomaten katseidemme kohtaavan. Suklaanruskeat silmät katsoivat suoraan minuun ja hymyilivät leveästi.

Nostin toisen käteni miehen poskelle ja kasvoni lähelle hänen kasvojaan. Kaikki tunteeni tuntuivat voimistuneen, enkä halunnut pidätellä itseäni. "Minä haluan tätä", kuiskasin miehen korvaan ja tunsin hänen huuliensa hipaisevan omiani.  Suljin silmäni ja annoin toisen käteni lähteä vaeltamaan tuon reidelle

Aistin myös Thomksen sulkevan silmänsä ja hän huomasi käteni seikkailevan housuillaan, sillä nuori mies naurahti kevyesti ja hymyili nojautuessaan otsallaan minun otsaani vasten, asettaen sormen minun  huulien väliin.  

"Ai tällä tavalla..." mies kuiskasi hiljaa niin, että kuulin hänen sanansa hädin tuskin. Thomas vilkaisi kättäni hänen reidellään minkä päälle lisäsi oman kätensä, siirtäen omani ylemmäs: "tuntuu mukavammalle," Jordan totesi hartioitaan kohauttaen.

Kun kyseinen pahapoika otti minut syliinsä selkäni edelleen seinää vasten huomasin virneen nousevan kasvoilleni uudemman kerran ja jäin katsomaan Jordanin ihaniin silmiin. Silitin toisella kädelläni miehen yläreittä painaen pienen ja hellän suudelman hänen poskelleen. 

 

"Sulla on kivat huulet", Thomaksen sanat saivat hymyn kasvoilleni. 

"Se on mukava kuulla", minä kuiskasin ja suutelin häntä uudestaan, tunsin hänen kielensä vaeltavan suussani, mutta toisin kuin jotkut joskus sanoivat. Tämä oli miellyttävää.

Viileä ilmavirtaus kulki läpi huoneen ja sen varjolla Thomas veti minut vieläkin lähemmäksi itseään.

Hän siirsi toisen kätensä minun rintakehälleni painaen minua lujemmin seinää vasten. Sitten mies hellitti, tunsin vajoavani alas, pienessä hetkessä tunsin lattian allani ja huomasin myös Thomaksen laskeutuneen vierelleni, hymyilin hänelle.

I loved you Where stories live. Discover now