Kiitos Skilpsulle linkkaamisesta, vaikka hetken jo epäröinkin etten jaksaisi tehdä tätä. Tässä tämä kuitenkin tulee!
Säännöt, kyllä tässä on säännöt. Usko pois:
1. Tämä on pakko tehdä
2. Nämä säännöt täytyy kirjoittaa
3. Jos sinut haastetaan uudestaan, tämä haaste täytyy tehdä uudestaan
4. Tähän täytyy haastaa 15 eri ihmistä Wattpadissa
___________________________________________
1. Asun lähellä kauniaisia.
2. Harrastan kilpatason tennistä
3. Olen Fangirl, fandomeina toimivat Starwars, Once upon a time ja Marvelin ihmeellinen maailma.
4. Lempikirjailijani on Sally Green
5. Harrastan myös roolipelaamista, pelaan myös videopelejä.
6. Olen aivan järjettömän ankara itselleni.
7. Mistä näet, että Julialla on mennyt treenit huonosti. Pohje on monivärinen ja mustelmilla.
8. Soitan myös Pianoa.
9. Rakastan piirtämistä, ja olen melko hyvä siinä
10. Olen perso suklaalle ja Ben & Jerrys jäätelölle.
11. Pidän laskettelusta.
12. Pidän mäyräkoirista.
13. Olen aina ihastunut vanhempiin poikiin, varsinkin Tennistä harrastaviin.
14. Kesälomani ensimmäisen päivän vietän aina linnanmäellä.
15. Aina kun kirjoitan teen samalla ainakin kolmea muuta asiaa, vertaan omaa tarninaani muihin ja mietin kuinka surkea olen, selailen internettiä, Starwars.
Eihän siinä nyt niin kauaa kestänyt! Ja siirtyäksemme kirjoittamisen ja tämän tarinan tulevaisuuden puolelle saanen sanoa, että Tarina alkaa ensiviikosta eteenpäin edetä hurjaa vauhtia kesäloman alkaessa. Sillä minulla on todella paljon aikaa. Katsotaan pääsenköhän aloittamaan seuraavankin tarinani ennen juhannusta, sekin saattaisi olla mahdollista...
Haastetut henkilöt:
EvieHeart
Olen nyt erittäin laiska enkä jaksa merkitä enenpää kuin kymmenen, mutta toivon ettei se nyt niin hirveästi haittaa.
Enää vajaat kaksi viikkoa koulua!
YOU ARE READING
I loved you
RomanceSuurin osa tarinoista ovat aina samanlaisia, niissä on alku ja loppu. Aina se kaikkien ihmettelemä huippukohta, jonka aikana hahmoille tapahtuu aina kaikkea dramaattista, pelottavaa ja muuta sontaa, jota tällä kirjallisuudesta täyttyneellä maailmall...