Κεφάλαιο 5

2.7K 192 13
                                    

Την επόμενη μέρα ο Μιχάλης το πρωί πήγε στα πρόβατα του και όταν γύρισε έκανε ένα μπάνιο και πήγε στην καφετέρια ενός φίλου του.

Έκατσε μέχρι τις 12:00 το πρωί και ύστερα επέστρεψε στο σπίτι του να φάει μεσημεριανό, να ξεκουραστεί και να πάει πάλι στους Μέλαμπες να την δει.

Σήμερα θα πήγαινε μόνος, μιας και ο Μανώλης έπρεπε να πάει στα Χανιά για μια δουλειά του πατέρα του, αλλά δεν τον ένοιαζε. Θα έβρισκε αυτός παρέα.

Η Δάφνη, από την ώρα που ξύπνησε ήταν σπίτι μιλώντας μέσω Skype με φίλες της από τα Χανιά που είχε να τις δει περίπου ένα μήνα.

Κανόνισαν πως όταν επιστρέψει θα πάνε οπωσδήποτε στο καινούριο μπαράκι που έχει ανοίξει στην γειτονιά και το έχει ένα παιδί από την σχολή.

Το απόγευμα αποφάσισε να βγει βόλτα στο χωριό με τις καλοκαιρινές τις φίλες.

Εκεί όλες ήθελαν να πάνε στο Ηράκλειο για βόλτα και για ψώνια, αλλά εκείνη περίμενε τον Μιχάλη. Της είχε πει πως θα ξανάρθει...κι εκείνη τον περίμενε!

Έτσι έκατσαν στην πλατεία του χωριού όπως έκαναν παιδιά και άρχισαν να μιλάνε για τα όσα συνέβησαν στην ζωή τους όσα χρόνια η Δάφνη έλειπε.

Ο Πάρης ήταν μόνος στον μαγαζί και δεν χρειαζόταν βοήθεια.

Όλοι οι πελάτες ήταν φίλοι και το μαγαζί δεν λειτουργούσε ακριβώς σαν καφενείο.

Μεν, δεν άφηνε κανέναν να σερβιριστεί μόνος του, αλλά από την άλλη τα είχαν βάλει έτσι, ώστε να μην χαλάει η παρέα.

Το μαγαζί ήταν λίγα μέτρα πιο πέρα, από την πλατεία και διέκρινε σχετικά εύκολα ποιος μπαινόβγαινε.

Είδε το χθεσινό μαύρο αγροτικό να σταματάει έξω από το καφενείο και αμέσως τσιτώθηκε.

"Τι κάνει εδώ ο Φουρκάκης;" είπε μια από τις φίλες της Δάνφης.

"Ποιος...;" είπε εκείνη και άρχισε να κοκκινίζει.

"Αυτός παιδί μου. Που μπαίνει στο καφενείο σας. Είναι ο Μιχάλης Φουρκάκης. Από την Αγιά Γαλήνη. Τι κάνει εδώ; Και μάλιστα στο δικό σας μαγαζί;"

"Εε..που θες να ξέρω ρε Λουκία; Λογικά θα ήρθε για καφέ!" είπε η Δάφνη λίγο αμήχανη. "Πάω να βοηθήσω τον Πάρη...ίσως χρειάζεται βοήθεια..φαίνεται να έχει κόσμο." είπε και έφυγε.

Όταν μπήκε στο μαγαζί τα βλέμματα τους αμέσως συναντήθηκαν.

Ο Πάρης ήταν με την παρέα του και δεν την είχε αντιληφθεί ακόμα.

ΠαραδοσιακάWhere stories live. Discover now