Začátek

148 17 3
                                    

...Cítila jsem chladivou vodu kolem sebe. Pomalu jsem se začala snášet ke dnu. Pravděpodobně takhle skončím, mrtvá na dně rybníka, nikdy jsem si nepředstavovala jak umřu, ale zrovna takhle jsem nechtěla...za to může ten Orc, pomyslela jsem si. Celý život mi probíhal před očima, pak vše zčernalo a já omdlela...

Takže pro začátek vám něco řeknu o světě, ve kterém žiju. Jmenuje se Aurum a vládne mu dobrá a zlá strana. Jako v každém příběhu to tak prostě musí být. Náš svět Aurum je rozdělen do šesti částí:

Elfira- tady žijí elfové, jedni z nejlepších lukostřelců na světě

Malefikus (Magus)- tady žijí čarodějové, kteří se tu učí kouzlit na nejstarší škole čar a kouzel v Auru

Royala- zde žije král a ta „vyšší vrstva" (já jim říkám snobové)

Normandie- zde žijí „normální" lidé. Prostě ti co nemají žádné nadání, nebo se u nich ještě neprojevilo.

Orcia- zde žijí orcové, zrůdy, které s námi válčí po několik tisíc let.

Endora- tady zase žije královna temné strany se svými učni (většina je spíš jejími otroky)

Velké části z nich vládne král Aries, mimochodem je to můj otec. Každý si asi řekne, že musím být bohatá, sobecká a povrchní, jelikož jsem jeho dcera a tím pádem i princezna. Tak to ale není. Té zlé straně vládne Jerina, je to má matka, ale myslím, že o mně ani neví. Když jsem byla malá, táta mě šoupl do Normandie, kde jsem vyrůstala. Asi kvůli tomu, aby mě chránil před matkou nebo tak něco. Má rodina nemá žádné nadání, teda alespoň o čem vím. Mám tu pár kamarádů a byla jsem tu docela spokojená, dokud se všechno nepokazilo.

Ještě jsem se nepředstavila, jsem Ignis, ale přátelé mi říkají Igy (moje celé jméno vám zatím říkat nebudu, ale jednu část mého jména vymyslel otec, druhou matka a třetí moje nevlastní máma, ta mi dala jméno Ignis) Není zrovna nic extra ale lepší než ty dvě další. Moje nevlastní máma se jmenuje Rina a spíš ji pokládám za vlastní mámu, než za tu nevlastní. Vychovala mě a všechny tyhle věci. Mám tmavě hnědé rovné vlasy a modré oči.

Žijeme v malém domku na jihu Normandie v malé vesničce jménem Erinefe. Mám tu tři nejlepší kamarády. (Tak ve zkratce vám o nich řeknu ty nejdůležitější věci, abyste pak věděli, o co jde.)

Patriam je můj nejlepší kamarád. Má černé vlasy a modré oči. U Patriho ještě neobjevili žádné nadání, i když je jeho otec Elf. Kvůli tomu jsou nuceni žít odděleně. On tu žije jen se svou matkou a mladším bráškou. Ale podle mě se u něj někdy objeví nadání, jelikož má už trochu špičatý uši (někdy si z něj kvůli tomu děláme legraci.)

Ornatis je také můj nejlepší kamarád. Má blonďaté vlasy a zelené oči. Nat má oba rodiče v Magusu. Oba dva jsou jedni z nejlepších čarodějů. Žije se svojí starší sestrou na okraji vesnice. Ale ví, že brzy budou zkoušky na zjištění, jestli má nadání, a tak doufá, že ho vyberou.

A poslední je Aqua. Nejlepší kamarádka, kterou jsem kdy mohla mít. Má hnědé vlasy jako já, ale trochu světlejší. Na rozdíl ode mne je má kudrnaté. Má hnědé oči a pořád se jen usmívá. Její matka žije v Royalu a její otec pravděpodobně na té zlé straně. Nikdo neví. Je to tu složité.

Takže, jak to tedy začalo. No dejme tomu, že moje matka (ta zlá) se rozhodla trochu přitvrdit. Začala přebírat lidi na svojí stranu a zbrojit armádu. A navíc zjistila, že má dceru. A to byl jen začátek. Nevím, jak se to dozvěděla, ale nic dobrého z toho neplyne.

Blíží se válka, krutá válka... jo a ještě jsem vám neřekla, co znamená to ,,nadání". Když už to tu tak často zmiňuju. Každé dítě může zdědit nadání po svých rodičích, ale ne vždy je tomu tak. Jsou děti, které ho nikdy mít nebudou. Kvůli tomu se jednou za pět let konají takzvané zkoušky NADÁNÍ.

Další zkoušky mají být za tři týdny a všechny děti od 5 let se na to připravují. Už jsem na nich byla jednou, ale řekli mi, že je málo pravděpodobné, že nějaké nadání mít budu. Někdy mi přijde, že chodit tam je naprosto zbytečné, ale musí tam každý. Je to marný, střílet z luku sice umím, ale ne tak jako Elfové, kouzlit neumím a k vyšší vrstvě nemůžu. Je to těžký.

The Lords Of The ElementsKde žijí příběhy. Začni objevovat