Azra KAYA
Hayatını dolu dolu yaşayan, güler yüzlü, hayattan zevk alan, her şeye hemen inanan, temiz kalpli saf bir kızdı. Taki ablasını kaybedene kadar. Ablasının ölümünden sonra hayata küstü. Soğuk kanlı kötü ve egolu birine dönüştü. 18 yaşında esmer, mavi gözlü ve fazlasıyla güzel bir kız. Asla pes etmez. Kafasına koyduğunu yapar, sonunu bilse bile sonuna kadar gider. Sevdikleri için sonuna kadar savaşır ama kişiliğinden asla ödün vermez. Kendine güveni fazla, yapamazsın dedilermi yapar ve kendisini övmeden konuyu kapatmaz. Hayatında voleybol ve paten sürmeyi çok sever. Çokta iyi olduğu için bunlarda övünmeden edemez. Fazlasıyla açık sözlü.
Bora HAZNEDAR
Yakışıklı ukala. Hayatında annesinden başka hiçbir kıza değer vermeyen, yanında gezdirmeyen, sevgili dahi olmayan biri. Tabiri caizse 'Çorbadan ağzı yanan, yoğurdu üfleyerek yermiş' deyiminin ta kendisi. 18 yaşında esmer, koyu kahverengi gözlü ve fazlasıyla egolu. Kendisine güveni sonsuz.
Eylül HAZAR
Azra'nın kuzeni. Deli dolu, sevecen, sıcak kanlı bir kız. Çok çabuk öfkelenmez ama damarına bastınızmı dünyayı başınıza yıkar. 18 yaşında kumral, yeşil gözlü ve güzel bir kız. Aşık olduğunda gözü ondan başkasını görmez. Erkeklerle çok iyi anlaşır. Eh birazda egolu. Mesela kimseye küs kalamaz salak yufka yüreği kol bögreyi olarak geri döner. Zuaaah.
Anıl KOÇER
Eylül'ün platonik aşkı. Kızlarla iyi anlaşan, güler yüzlü, sıcak kanlı biri. Eylül'e karşı bir şeyler hissediyor ama söylemeye utanıyor. Eylül'e utandığı ilk kız diyebiliriz. 18 yaşında kumral, mavi gözlü, yakışıklı biri. Eylül'e karşı hissettiği duygular yüzünden kızlardan uzak durmaya çalışıyor. Açık sözlü olduğu kadarda utangaç biri.
Alp BAŞARAN
Azra'nın çocukluk arkadaşı. Abi kardeş gibiler. Deli dolu, espirili bir o kadarda egoist ve kendini beğenmiş, çapkın biri. Çok tatlı ve sempatik biri. Hayatının merkezinde Azra ve uyumak var. Genelde sarışın kızlardan hoşlanır ama çapkın olduğu için her kıza şans veriyor. Tabiki her kız Azra'nın onayından geçerse. 18 yaşında esmer, açık kahverengi gözlü, tatlı, tatlı olduğu kadar yakışıklı biri.
Yağız ATAHAN
Alp' in orta okul arkadaşı. Çapkın ve tatlı biri. Hiçbir şey için üzülmez her şeyi dalgaya vurur. Aşk ona göre değildir. Her gün farklı kızla takılmayı sever. 18 yaşında esmer, koyu kahverengi gözlü, yakışıklı biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'ye Sürgün
Teen FictionBu bir siyah beyaz hikayesi değil. Bu bir mavi beyaz hikayesi. Bora. Beyaz. Saf kalbi onu ele geçirdi. Kimse görmesede Mavi bunun her zaman farkında. Kendini 'siyah sanan beyaza' aşık olan bir Mavi... Azra. Mavi. Hayatında ki boşluğu siyah sansada o...