11. Özür Dilerim

156 25 3
                                    

* Çaresizlik kimsenin seni anlamaması değildir. Çaresizlik seni anladıkları halde ellerinden bir şey gelmemesidir. Acıtır. Ama onunla yaşamasınıda öğretir. Çaresizlik çaresizliktir. -Derya YULA

Multi'de Eylül'ü aramayan Azra'nın gülüşü
Multi'de Leyla the band - Of

Annemin zoruyla bizimkiler okula gitmişti annemde yanımda kalmıştı. O gece anne kız biraz dertleştik daha doğrusu annem uyumamam için elinden geleni yaptı. Babamla anılarını anlattı, ablamdan konuştuk. Annem konuştu ben ağladım. Hayallere daldım. Eski günlere.

Gerçi hala ablamı düşünüyordum. Gözlerimi kapattım.

"Ne demek dışardayım. Sen beni beni kardeşini evde bırakıp nereye gidersin yaa." ben telefonda ablama sitemlerimi yağdırırken o sadece gülüyordu. "Gülme abla! Bak odana gider ortalığı dağıtır Barış ağabeye mesaj atarım ayrıldık diye zaten bilgisayarın burda sonra annemi ararım kızının psikolojisi bozulmuş, ayrılık sendromu yaşıyor kendine zarar veriyor bunu hastaneye kapatın derim." tehditim karşısında ablamın yediği şey boğazında kaldı ve öksürmeye başladı. "Sakın Barış'a mesaj atma!" dedi ağzındakinin el verdiği şekilde. "Ne yiyorsun sen yaa. Bensiz dışarı çıktığın yetmiyor birde tıkınıyorsun. İyi zıkkımlanmalar." dediğimde yine güldü. "Bende çikolata yiyordum işte napiyim" uyuz abla modeli.

"Kapat yaa kapat. Ben depresyona giricem hem çikolatalı sütümde yok. Şu an tam depresyonluk bir pozisyon yakalamışken kapat." güldü. "Tamam güzelim sana iyi depresyonlar. Öpüldün." dediğinde "Seni seviyorum abla." dedim. "Bende." diyip telefonu kapattı.

Yatağıma sırt üstü yatıp telefondan instagrama girdim.

Miray KAYA bir fotoğrafta senden bahsetti.

Sensiz boğazımdan geçmesede iki tane gömdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sensiz boğazımdan geçmesede iki tane gömdüm.

İnanmiyorum yaa iki tane yemiş birde öküz. Tam fotoğrafa yorum yapacakken whatsapptan mesaj geldi. Sinirli sinirli mesajı açtım.

Gönderen: Bir numaralı maviş
Dur dur hemen sinirlenme sanada çikolatalı süt aldım. :)

Gönderilen: Bir numaralı maviş
Sen dünyanın en güzel ablasısın yaa. En tatlısı, en şekeri, en mavisi...

Gönderen: Bir numaralı maviş
Tamam cıvıma hemen biliyorum çok güzelim. Eylül yanında mı? Ona da alırım bir tane oda sever.

Gönderilen: Bir numaralı maviş
Sen al iki tane şimdi çağırırım onuda ya da üç tanemi alsan.

Gönderilen: Bir numaralı maviş
Siparişler uzamadan alıp geliyorum. Öpüldün:*

Odamda oyalanarak ablamı bekliyordum. Saçmalamayın tabi ki Eylül'ü çağırmayacağım. Bende çikolatalı sütünü kuzeniyle paylaşacak göz var mı? Biliyorum harika bir kuzenim.

Mavi'ye SürgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin