Znów w Hogwarcie

1.9K 177 11
                                    

Przepraszam was za tą krótką (ta, jasne) przerwę. Miałam ostatnio trochę za mało czasu żeby pisać kolejne rozdziały, a po za tym pracowałam nad nową książką, na którą serdecznie zapraszam, a tak w ogóle dziękuję za prawie 400 odsłon. :)

Hermiona

Widok dworca Kings Cross wzruszył Hermionę. Oddałaby wszystko aby jeszcze uczyć się w Hogwarcie.

Szli właśnie peronami szukając tego właściwego.

-Taki pociąg do szkoły magii odjeżdża sobie ze zwykłego peronu w Londynie?- zapytał Percy.

-Nie z takiego zwykłego. Z peronu 9 i 3/4.-odpowiedział Harry.

-Jest tu taki?

-Jasne tylko trzeba przejść przez tą ścianę.-powiedziała Hermiona wskazując na ścianę między 9 a 10 peronem.

-On da radę?-zapytał Ron.

-Nie wiem-odpowiedziała i weszła w ścianę. 

Znów zobaczyła Hogwart Express i tłumy dzieciaków z kuframi. Po chwili Ron, Harry i Percy dołączyli do niej. Teraz wystarczyło, że wejdą niepostrzeżenie do pociągu. Hermiona zdecydowała, że wejdą na ostatni moment przed odjazdem. Poczekali. Na właściwą godzinę i... dziesięć, dziewięć... Szybko weszli i po cichu zajęli miejsca.

Podczas podróży Harry, Ron i Hermiona opowiedzieli Percy'emu o Voldemorcie i Bitwie o Hogwart. Słuchał z zaciekawieniem i opowiedział co nieco o Obozie Herosów. 

Kiedy Hogwart Express dojechał do celu postanowili, że tym razem wyjdą ostatni. Niestety ciężko było powstrzymać pokusę przywitania się z Hagridem przywołującym przerażonych pierwszoroczniaków.

Gdy wyszli ich oczom ukazał się odbudowany po bitwie zamek. Bez czarów pewnie nie można byłoby odbudować go z takim rezultatem. 

Szli właśnie w stronę jeziora gdy coś pokrzyżowało im drogę. Był to wielki dzik budzący grozę. Czwórka przyjaciół stała nieruchomo wpatrując się w zwierzę.

-Co to na brodę Merlina jest?- zapytał Ron szeptem.

-Dzik erymantejski.-odpowiedział Percy.

-Co teraz robić?

-Wiać.

Pobiegli w drugą stronę próbując zgubić dzika, ale to nic nie dawało. Nagle Hermiona postanowiła się zatrzymać. Odwróciła się i wyciągnęła różdżkę, tylko... jakim zaklęciem go załatwić? Drętwota lub expelliarmus nie wystarczą. Myśl Hermiona, myśl. Wiem! To może zadziałać.

-Bombarda maxima!!!- krzyknęła.



Czarodziej i HerosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz