Tak jak Luke obiecał przyjechał po mnie i razem pojechaliśmy do szkoły. Razem z nami zabrał się Calum i Olga. Mike nie odezwał się od wczoraj nawet jednym słowem. Olga i Calum spędzają ze sobą mega dużo czasu. Ale moja siostra mówi że on nie zapytał się jej o chodzenie. Tak ale ja myśle że niedługo to zrobi. Luke cały dzień prosił mnie abym się z nim spotkała. Miała już tego dosyć i się zgodziłam. Ma być o 18:00 a jest 17:35. Tak szybko mi się o tym przypomniało. Po prostu ciągle się zastanawiam czy to jest randka. No bo po co chciałby się spotkać? No ale z drugiej strony może mu się nudzi a nie ma z kim wyjść.
Ubrałam się w czarne rurki z dziurami na kolanach i w szary sweter z dziurami. Na nogi założyłam krótkie białe trampki. Nagle usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości.
Luke: jestem już przed domem kochanie czekam :-*
Zaśmiałam się na tą wiadomość i wyszłam z domu. Tam zobaczyłam Luke'a stojącego prze samochodzie. Muszę przyznać że wyglądał nieziemsko.
Ta tylko te buty. No ale cóż nic na to nie poradzę. Podeszłam do niego.
-No więc gdzie mnie zabierasz? - zapytałam chłopaka. Byłam ciekawa co wymyślił.
-Na lody a potem do parku na romantyczny spacer a teraz wsiadaj mała. - chciałam coś odpowiedzieć na to słowo "mała" ale mi przerwał
-Daruj sobie tą odzywke kochanie ona wcale nie jest mała
-Ja też nie jestem ja mogę być niska- zdenerwowałam się. On wie że tego nie lubię.
-No dobrze księżniczko a teraz wsiadaj - zrobiłam jak kazał i po chwili byliśmy już w drodze do parku. Siedzieliśmy w miłej ciszy co ani mi ani jemu nie przeszkadzała. Kiedy byliśmy na miejscu tak jak mówił kupił na lody i poszliśmy na spacer po parku. Rozmowa szła mam bardzo dobrze. No muszę przyznać że nie jest taki zły jak by się wydawało. Usiedliśmy na ławce a Luke cały czas się na mnie gapił.
-Wiesz że jesteś piękna - wypalił po chwili ciszy.
-Nie
-To teraz już wiesz jesteś bardzo piękna - chłopak zaczął się do mnie zbliżać.
-Trudno mi w to uwierzyć
-To uwierz księżniczko
-Luke przestań mi tak słodzić - odparłam rumieniąc się. Ten zaczął się jeszcze bardziej przybliżać.
-Ładnie się rumienisz - odparł. Nasze usta dzieliły milimetry. To było takie fajne. Już prawie nasze usta się dotykały aż nagle zadzwonił mój telefon.
CZYTASZ
Splecione drogi//5sos ✓
FanfictionDwie siostry gitarzysty znanego zespołu 5 Seconds of Summer zakochują się w jego kolegach z zespołu. Czy to będzie miało jakąś przyszłość? Czy one spodobają się kolegom ich brata? #577 w Fanfiction [10.11.16] #508 w Fanfiction [16.11.16] #148 w Fanf...