10

4.1K 224 11
                                    

-Kurwa - w głosie Luke'a było można usłyszeć zdenerwowanie. No tak ktoś przerwał mu tak wspaniały moment. Ze śmiechem wyjęłam telefon i go odebrałam.

-Hej Olga coś się stało? - spytałam moją siostrę bo to właśnie ona dzwoniła.

-Zapytał mi się!!! - wydarła się do słuchawki.

-Ale kto i o co się zapytał?

-Calum zapytał się czy nie chce być jego dziewczyną a ja się oczywiście zgodziłam!!

-No to szczęście siostro! - teraz to ja krzyknęłam do słuchawki. Luke spojrzał się na mnie z pytającym wyrazem twarzy a ja się uśmiechnęłam.

-No ale przecież ty jesteś z Lukiem przepraszam nie chciałam wam przeszkadzać

-No trochę przeszkodziłaś

-Jeju sis jak wrócisz to mi wszystko opowiesz baw się dobrze pa

-Pa - porzegnałam się z moją siostrą i schowałam telefon do kieszeni.

-Co się stało? - zapytał z ciekawośnią Luke

-Olga i Calum są parą - powiedziałam a ten się tylko szeroko uśmiechnął.

-Ok chodź odwioze cię bo jest już późno - odparł i złapał mnie za rękę prowadząc do samochodu. Przez drogę rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym. Bardzo miło spedziałam ten czas. Tylko gdyby nie ten głupi telefon było by jeszcze lepiej. Nie wierze że to mówię ale chciałam żeby mnie pocałował. Kiedy byliśmy na miejscu pożegnałam się chłopakiem a ten pocałował mnie w policzek. No hej, usta mam trochę bardziej na prawo!! Weszłam do domu i musiałam zdać całą relacje ze spotkania Oli. Pominełam to że prawie się pocałowaliśmy bo wiem że nie dała by mi spokoju do końca życia.

Perspektywa Clifforda

No ja nie mogę. Obiecali że nie będą ich podrywać. To są moje siostry nie chcę żeby zrobili im krzywdę no i wtedy nasza przyjaźń by się skończyła. Nie mogli by już do mnie przychodzić ze względu na nie. Nie wiem co im strzeliło do głowy. Luke zabrał dzisiaj Vicky na randkę. On mówiła że to tylko spotkanie a nie randka ale coś mało w to wierze. Muszę z nimi porozmawiać to moje siostry martwię się.

Perspektywa Victorii

Luke: jak masz mnie zapisanego?

Ja: normalnie "Luke"

Luke: ja cię mam "księżniczka"

Ja: nie jestem księżniczką

Luke: dla mnie jesteś zmniń mi nazwę na "przystojny Luke" albo przyjdę do ciebie i źle to się skończy

Ja: ok ok

Czy chcesz zmienić nazwę kontaktu na " Przystojny Luke" ?

Ja: już

Przystojny Luke: ok a teraz idź spać dobranoc skarbie :-* :-* :-*

Ja: dobranoc Lukey :-*

Splecione drogi//5sos ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz