18

3.8K 196 5
                                    

Perspektywa Victorii

Nie wierzę w to że już jutro Mike i jego przyjaciele wyjeżdżają w trasę. Ostatnie dwa dni spędziliśmy poza domem. Byliśmy w wesołym miasteczku , na lodach , na plaży , w kinie i w różnych fajnych miejscach. Luke sto razy przysięgał mi że będzie codziennie pisał, dzwonił i że będziemy rozmawiać na Skype. Mam nadzieję że mówi prawdę i nie zapomni o mnie. Olga i Calum nie opuszczają się na krok. Ciągle się przytulają i całują. Ostatniej nocy Olga bardzo płakała więc kazałam spać jej u mnie w pokoju. Coś czuje że ona źle zniesie tą ich trasę. Obecnie siedzimy w szóstkę na kanapie u nas w salonie.

-Zobaczcie mówią o nas - odparł Ashton podgłaszając telewizor.

-Już jutro australijski zespół 5 Seconds of Summer wyruszy w swoją pół roczną trasę. Fani na całym świecie nie mogą się doczekać. Gwiazdy muszą przerwać naukę w publicznej szkole w Sydney i zostawić swoje miłości. Tak dobrze słyszycie. Z tego co donoszą nam źródła Luke Hemmings spotyka się z Victorią Clifford a Calum Hood z Olgą Clifford. Są one siostrami Mika. Czy ich związki przetrwają tak długą rozłomke? - po ostatnim zdaniu prezenterki Olga wyłączyła telewizor i powiedziała.

-Przetrwają

-A spróbujcie nas tylko zdradzić a nie ręczę za siebie - odparłam a wszyscy się zaśmiali.

-Spoko sis ja bym się nimi wtedy zajął - powiedział ze śmiechem Mike.

Resztę wieczoru spędziliśmy oglądając filmy. O 24:20 Calum zaniósł Olgę do pokoju. Z tego co wiem ma zostać na noc. Mike też poszedł się położyć a Ash pożegnał się ze mną i Lukiem i pojechał do siebie.

-Chodź kochanie my też powinniśmy iść spać - odparł Luke i wziął mnie na ręce idąc do mojego pokoju. Kiedy weszliśmy ja poszłam do łazienki się przebrać a kiedy wróciłam zastałam Luka leżącego w samych bokserkach na moim łóżku. Podeszłam do niego i położyłam się obok niego.

-Będę tęskniła Luke i to bardzo - powiedziałam wtulając się w tors chłopaka.

-Ja też ale będzie dobrze skarbie mówię ci - rzekł jeszcze mocniej mnie przyciągając.

-Mam nadzieję. Kocham cię Luke - odparłam zamykając oczy ze zmęczenia

-Ja ciebie też księżniczko - powiedział całując mnie w głowę. Coś jeszcze mówił ale nic nie słyszałam bo właśnie wtedy zasnełam.

Splecione drogi//5sos ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz