24

3.2K 187 7
                                    

Perspektywa Mika

-Co to za chłopak z twoimi siostrami - zapytał Ash pokazując nam zdjęcie na facebooku które wstawiła Vicky. Jest mi smutno bo ani ona ani Olga nie odbierają ode mnie telefonów i nie odpisują. No ale ja wiem czemu.

-Co to za chuj całuje ją w policzek! - wydarł się Luke. Postanowiłem trochę go okłamać. To przez niego i Caluma moje siostry mają problemy. Dobrze że jest tam Harry.

-Czemu Olga całuje go w policzek! - tym razem zaczął się drzeć Calum. Aha czyli wy możecie je zdradzać a one nie mogą sobie zdjęcia z przyjacielem wstawić?

-To Harry - odparłem bardzo spokojnie.

-Mam w dupie jak ma na imię kim on dla nich jest - powiedział zdenerwowany Luke.

-Przyjacielem - znowu mówiłem spokojnym głosem

-A od kiedy robi się takie rzeczy z przyjacielem?! - tym razem był to Calum

-Od zawsze Asha też całują w policzek - odparłem a Ash pokiwał głową popierając mnie.

-Wiedziałem że jak wyjedziemy to tak będzie będą sobie zdjęcia jak się całują robiły niby przyjacielem!! , nie no tu kurwa przesadził.

- One!? One?! Ty się kurwa słyszysz?! To wy się kurwa z pierwszymi lepszymi pierdolicie!! Wiecie że przez was nie wychodziły z pokoju!! One na sto procent widziały to zdjęcie w Internecie!! Nie są głupie!! A ten chłopak jest przyjacielem Vicky a od niedawna Olgi i im pomaga w przeciwieństwie do was!! A i jest gejem tak jak by coś!! A i bym zapomniał Luke!! Przez ciebie Vicky prawie nie jadła i jak popadnie w jakąś chorobę to cię kurwa zabije mniej tego świadomość! - nie wytrzymałem. Co oni sobie myślą!

-Wiesz jak wyszło z tym wszystkim - odparł Calum.

-To kurwa nie znaczy że możecie so ie pod ich nie obecność pieprzyć inne! - wiedziałem jak wygląda sytuacja z tym zdjęciem dobrze to wiem.

-Ja nawet nie pieprzyłem Victoria!!

-Aha czyli to znaczy że jak ci nie dała dupy bo się może kurwa szanuje to możesz pierdolić inne?

-Mike.... - nie dałem mu skończyć.

-Dobra zamknijcie te ryje nie chce was słuchać - nie mogłem tam siedzieć wyszłem. To co się stało nie powinno mieć miejsca. Ja powinienem tego przypilnować. A wszystko zepsułem.

****
No to się drama zrobiła. Tak krótki się znają i są razem a tu już zdrady. No nie ładnie. Napiszcie co myślicie w komentarzach. Jeśli się podoba zostawcie gwiazdkę.

Splecione drogi//5sos ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz