32

3.1K 174 1
                                    

-Co się tak gapicie?!

Nikt nic nie odpowiedział tylko jeszcze bardziej zaczęli mi się przyglądać.

-Nigdy sobie nie wypiliście i nie zrobiliście z siebie idiotów?! A w sumie nie cofnęła bym czasu! Mówiłam całą prawdę i to co myślę!! - zaczęłam krzyczeć. Luke jeszcze bardziej zaczął się na mnie patrzeć.

-Tak Luke uważam że jesteś dukiem który zdradział mnie z jakąś pierwszą lepszą laską!! Tak nienawidzę cię ale i na odwrót! I tak myślę że ona może mieć jakąś chorobę weneryczną! - na moje ostatnie zdanie wszyscy oprócz Andrzeja (dziewczyna Luke'a) zaczęli się śmiać. Nawet Luke a to przecież jego dziewczyna.

-Więc proszę przestańcie się tak na mnie gabić! Pijani ludzie mówią na ogół prawdę! - Mike podszedł do mnie i mocno przytulił. Wiedział że tego potrzebuje.

-Nick przyjeżdża - na te słowa oderwałam się od brata.

-Kiedy?

-Dzisiaj - nie mogłam w to uwierzyć. Nick przyjeżdża.

-Olga mój pokój teraz! - wydarłam się i sama poszłam do swojego pokoju zostawiając wszystkich oprócz Mike'a w osłupieniu.

*****

-Jak to Nick dzisiaj przyjeżdża! - wydarła się Olga.

-No normalnie

-Ok ja idę na dół zrobić coś do jedzenia a świetnie wyglądasz będzie mu się podobało a Luke może będzie zazdrosny - Olga wychodząc puściła mi oczko.

Pewnie myślicie kim jest Nick. Więc Nick Black to przyjaciel mojego brata. Zanim poznał tych trzech idiotów bardzo dużo czasu spędzali razem jako przyjaciele. Chłopcy o nim nie wiedzą bo Nick nie chciał żeby czuli że zagraża ich przyjaźni. Niestety Nick dwa lata temu musiał wyjechać. No cóż kochałam się w nim i kiedy wyjechał moje serduszko pękło. On raczej nigdy o tym nie wiedział chyba że Mike mu powiedział co jest realne. Nick Black to wysoki, umięśniony chłopak o zielonych pięknych oczach w których można utonąć i brązowych włosach. Jednym słowem mówiąc jest mega przystojny. Jest w wieku Mike'a więc dużo lat nas nie dzieli. Spędziłam z nim dużo czasu Olga też często przychodził do naszego brata i czasami zabierali nas ze sobą na imprezy. Nick był typem podrywacza badboya ale nie wiem jak jest teraz. I nie wiem czy nadal się w nim kocham.

****
Siedziałam sobie na łóżku aż usłyszałam dzwonek do drzwi. Przyszedł. Nick Black przyszedł do naszego domu a w salonie siedzą wszyscy. Zapowiada się ciekawie spotkanie.

***
Przepraszam za błędy

Splecione drogi//5sos ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz