Z pohledu Elis
Zvoní, už po třetí pomyslela si Elisa. Třetí zvonění upozorňuje na příchod učitele na první hodinu. Je středa a to znamená první hodina fyziky. Při té představě jsem se neklidně ošila a za to jsem schytala bolestivý dloubanec mezi žebra od spolužačky Carol Gleednové, zrovna se líčila a já jí drkla. I když jsem ji drkla omylem v břiše jsem měla příjemný pocit z výhry. Asi vám už zřejmě došlo ze Carol nemám moc v lásce a stejně tak její namyšlené kámošky Ember Restlovou, Daru Shainovou a Kenedy Dársovou. Tahle parta se považuje za něco víc, než ostatní holky z naší třídy, ale ve směs by se daly hodit všechny holky z naší třídy, kromě mě, do jednoho pytle akorát s tím rozdílem, že se většina holek snaží dostat do party těch čtyř slepic. Zatím co se ony snaží neumazat a sbalit co nejvíce kluků. Já sportuji, závodně plavu, chodím běhat a občas jsem v posilce. Z ničeho nic se rozrazily dveře a do třídy vstoupil kapr neboli naše třídní učitelka a za ní kráčel urostlý kluk. Všechny holky se ihned namačkaly co nejvíc dopředu, aby na něj dobře viděly. ,, Sedněte si...!" Zavelela učitelka a přešla od stolu k tomu klukovi ,, Dneska k vám přibude nový spolužák" přelítla nás všechny pohledem a pak znuvu spustila ,,Jmenuje se Garret Lesr. Jdi si sednout Garrete" vychrlila to na něj tak rychle, že nestlihl ani odpovědět. Najednou mě napadlo, kde vlastně bude sedět? Začala jsem se rozhlížet po třídě. Nakonec jsem se smířila že bude sedět vedle mě. Nikde jinde nebylo místo. Už stál u mojí lavice, ale já dál dělala, pže ho nevidím. ,,Můžu si sednout?" zeptal se a já se na něj otočila. Původně jsem si chtěla z něj trochu vystřelit, ale když jsem se mu podívala do očí, ten nápad jsem zavrhla a tak jsem radši jen odpověděla: ,,Jistě". Dalších deset minut jsme seděli v tichu. Měla jsem z toho kluka divný pocit, a tak jsem si ho začala prohlížet. Když jsem s prohlídkou skončila zašeptala jsem: ,, Ahoj, já jsem Elisa, vítám tě tu" a usmála jsem se. On asi vůbec nečekal, že na něj promluvím a tak sebou trochu trhl, ale rychle se vzpamatoval ,,Ahoj, já jsem Garret a moc děkuji" řekl a oplatil mi úsměv. Když jsem se otočila zpět k tabuli setkala jsem se s jedovatým pohledem učitelky a radši jsem se začala soustředit protože jsem porušila kázeň a za to ona trestá zkoušením u tabule.Konečně zvoní! Rychle jsem naházela věci do tašky a odcházela jsem. Koukla jsem ještě na učitelku. Jak jsem si myslela, vyzkoušela mě. Schody jsem brala po dvou dolů a pak zahla doprava a vešla do učebny zeměpisu. Když jsem došla ke svému místu hodila jsem tašku na židli vytáhla učebnice a položila je na stůl. Poté jsem sundala tašku ze židle a šla na své oblíbené místo k velkému prozklenému oknu s výhledem na přírodu. Už jsem vycházela z učebny a najednou jsem se srazila s Garretem. ,,Promiň" zamumlal jsem a už jsem běžela.
Pohled Garreta
Měl jsem docela strach, když jsem vešel do třídy. Měl jsem strach, že mě nepřijmou kvůli tomu že rád sportuju, bylo tomu tak i v minulé škole...
Ale nakonec to v danou dobu dopadlo dobře. Elisa se zdá být fajn, ale už na první pohled se liší od ostatních holek.Ahoj, doufám že se vám líbila první kapitola. Byla docela nudná, ale vše chce svůj čas. Budu moc ráda když zanecháte hvězdičku nebo komentář ;).
Týna
ČTEŠ
Láska ze Školy
RomanceMěl to být další spolužák, který by se jí vysmíval a její kamarádi by ji museli před ním chránit. Měl to být další trn v životě, nebo jim nakonec byl ? Elis se v životě nezajímala o kluky a většina lidí ji považovala za lesbu, ale co když Elis není...