Kapitola 8. - Kluci z party ( 1. část)

2.8K 122 1
                                    

,,Liso! Vstávej, máš tady návštěvu" budila mně mamka. Při slově návštěva, jsem vylítla z postele, popadla župan že židle a běžela dolů k brance.
Byl tu Garret!

K brance jsem došla jen s županem přes ramena. Pustila jsem ho dál ,,Ahoj, omlouvám se. Teď jsem vstávala. Pojď dál" drmolila jsem pátý přes devátý, ale pak jsem si všimla, jak hladově kouká na můj velký výstřih. Jasně! Všichni jsou stejný. Naštvaně jsem si zavázala župan a šla dál. Trochu provinile se na mně podíval ,,promiň, ale sluší ti to! Jen doufám, že s tím nepůjdeš do školy" usmál se. Jen jsem zavrčela a šla do domu. ,, Můžeš počkat dole v kuchyni nebo jít se mnou do pokoje" nečekala jsem na odpověď a vyšla na schody. Garret mě následoval. Včera večer jsem si připravila oblečení na zítra
(viz. obrázek)

O

blečení jsem si vzala do koupelny, aby na mě Garret necivěl.

Po chvilce jsem vyšla z koupelny a akorát přišla mamka otevřít okna. Pozdravili jsme ji a už jsme ke schodům ,, nezapomeň na svačinu" křikla mamka. Ještě že ji mám.
Jakmile jsme vyšli z baráku se na mně Garret otočil ,, tvoje máma je Carrie Reichlová?" zeptal se. Kývla jsem a radši přeměnila téma.

Vešli jsme do školy a zamířili rovnou ke skříňkám. Na chodbě mně propalovaly pohledy holek. U kluků jsem byla poměrně oblíbená, což se u holek říct nedalo. Garret tu byl nový a já se k němu dostala dřív než ostatní holky, což pro ně znamenalo jisté nebezpečí.
Zazvonilo na přípravu na hodinu, jakmile jsem s Garretem po boku vešla do třídy, všechny holky mě zabily pohledem.

Škola dnes utekla dost rychle a než jsme se nadáli, jsme všichni odcházeli. Zašla jsem zš Garretem, který stál překvapivě s partou kluků a né v obležení holek. Když jsem přišla blíž, poznala jsem tmavovlasého Denise, světlovlasého Dominika a černovlasého Nika, ostatní stáli moc blízko sebe, aby se dali rozeznat. ,,Ségra!" doslova zařval Denis, když mně spatřil. Udělali jsme náš znak přátelství a vzal mně kolem ramen a já jeho na oplátku kolem pasu.

Takhle jsme došli až k partě. ,, Nazdar, bráškové" pozdravila jsem je všechny. Zbytek party se k nám taky doloudal. Zjistila jsem, že je tu Marťas (Martin), Kubajs (Jakub), Daniel, Fifinka ( Filip), Rob (Robin), Krist (Kristián), Barťas (Bartoloměj), prostě celá parta.

U kluků jsem byla dost oblíbená, ale tohle byli moji bráškové. Samozřejmě jsem je tak jenom brala, ale i tak. Já byla jejich sestra, kterou neustále bránili a kdyby mi někdo ublížil, tak oni by ublížili jemu. Každý z kluků nějak sportoval, ale taky to byli nagelivaní frajírci.

Tak tady to dneska ukončím. Možná ještě vydám navečír druhou část kapitoly.

Týna

Láska ze ŠkolyKde žijí příběhy. Začni objevovat