Kapitola 11.- Někdo další ?!

2.6K 114 2
                                    

Tahle kapitola má 1032 slov :D je to trochu opožděný speciál za 200 reads. Ještě jednou děkuji.

Týna

Z pohledu Elis

Probudím se, ale nechce se mi vstávat. Naštvaně bouchnu pravou rukou do matrace. Jenže co se nestane... Místo do matrace bouchnu do něčeho pevného. Rychle se posadím a přitom se chytnu za hlavu. Tím prudkým pohybem mě rozbolý hlava. Otočím se na matraci a tam uvidím rozvalenýho Nika. Okamžitě do něj šťouchnu aby se vzbudil.

Něco si zamumlal a spal dál.

Znovu jsem do něj drcla a tentokrát se dokonce vzbudil. ,,Dobré ráno" zahuhlal a usmál se. Postavila jsem se ,, bré" řekla jsem stále držíc se za hlavu. Posadil se na posteli a čekal co ze mně vypadne ,, stalo se meyi náma něcovčera večer?" křikla jsem na něj. On se začal smát ,, bože! Co tebe nenapadne? Ne, nic se mezi náma včera nestalo" řekl stále s tím úšklebkem na tváři. Založila jsem si ruce na prsa a naprosto vážně jsem řekla: ,, tak co děláš v mojí posteli ?" jako nevím jak Vám, ale mně se nestavá moc často, že by jsem se vzbudila a vedel mně by ležel můj nejlepší kámoš.

Pokčil rameny ,,jdu se najíst" řekla jsem a šla ke dveřím. Poslední co jsem slyšela než jsem zavřela dveře bylo prásknutí zpět do postele.

Sešla jsem schody a donosu mě praštila vůně toastů. Seskočila jsem posledních pár schodů a vběhla do kuchyně. Potichu jsem se dokradla k mamce a pak ji chytla kolem pasu. Chytla mně kolem ramen ,,dobré ráno Lis, jak jsi se vyspala" z jejího hlasu přímo sršela škádlivost. Radši jsem tu otázku ignorovala a nalila si čaj.

Mamka akorát vyndávala toasty a pak si sedla ke stolu ,,chce se ti dneska do školy ?" zeptala se a zakousla se do toastu. ,, Ně" zašišlala jsem. Mamka se jen usmála a šla pro další várku snídaně. Mezitím dolů přišel Nika a začal taky snídat. ,, Takže Elis, ty dneska se mnou zůstaneš doma a pojedeme nakupovat a co ty Nikolasi? Chceš odvézt domů nebo do školy ? " zeptala se mamka.

Nik dokousal sousto a pak odpověděl ,, Kdyžtak domů, musím jít dneska k zubaři" mamka kývla a odešla k sobě do pokoje. Já se vydala také do pokoje hned v těsném závěsu Nika.

Vybrala jsem si ze skříně oblečení šedivé tričko se značkou adidas, černé roztrhané nešťastný a vansky a vešla do koupelny, odkud právě vyšel Nik.

Zamkla jsem dům a jako poslední jsem nastoupila do Mazdy CX-4. Odvezli jsme Nika a vydali se vstříct městu.

,,Kam nejdřív ?" zeptala se a zatvářila se smutně ,, povolali mně na dnešní večer do práce, ale tobě by to nemělo vadit. Budeš mít doma kluky"pousmála se. Pro dnešek jsem ji to ochotná odpustit. Povzbudivě jsem na ni mrkla ,, potřebuju nový boty a šaty. Pak něco tobě a nakonec půjdem do MC' donalds. Musím ti něco důležitého říct" u poslední věty se zatvářila jako sluníčko.

Šli jsme si pro pití, já si dala colu a mamka Nestea. Povídaly jsme si ,,broučku, ta velká novina je..." odmlčela se a já začínala mít strach ,,našla jsem si přítele". Oddechla jsem si, že to není něco ve stylu : půjčila jsem si od mafiána peníze a oni mně teď vidíraji. Nic sem neříkala a mamka pokračovala: ,, je to módní návrhář. Má dvanáctiletou dceru a asi osumnácti letého syna" usmála se. Já jsem zrovna pila a jakmile řekla, že budu mít dalšího sourozence i když nevlastního sem se zadusila pití.
Konečně jsem se dostala z záchvatu kašle jsem se postavila a vydala k autu.

Po cestě jsme poslouchaly Evropu 2, mamka se na mě párkrát podívala a jinak dál sledovala vozovku. Když jsme dojeli před dům, chtěla jsem vystoupit, ale mamka mně chytla za zápěstí ,, mami, chci abys byla šťastná a moc ti to přeji, ale nemůžeš chtít abych to jen tak překousla. Nezapomeň, že já už jednoho sourozence mám a přijmout další dva lehké" zašeptala jsem a mamce se lehce vytrhla. Běžela jsem k sobě do pokoje, rychle jsem se oblíkla do černých kraťasů s bílím lemem a šedé uplé tílko, popadla jsem mobil se sluchátky a nakonec ještě pennyboard. Vyřítila jsem se z baráku stoupla na board a už jela. Nevěděla jsem kam jedu, ale potřebovala jsem být pryč a provětrat si hlavu.

Absolutně nevím, jak dlouho jsem brouzdala ne o jezdila po městě, ale když jsem se podívala na hodinky. Bylo za deset pět. Zhrozila jsem se nad tím časem a spěchala domů. Domů jsem dorazila přesně v pět. Na vchodových dveřích byl nalepený papír se vzkazem od mamky, strhla jsem ho a šla do kuchyně, kde jsem si sedla na barovou židličku a četla :

Elis je mi moc líto, že sis to takhle vzala, ale vím, že si chytrá a pochopíš to. Jinak si užij párty a žadný blbosti. Vrátím se tak oklo jedenácté hodiny, možná už budete spát, ale jak Vás znám, myslím si, že budete teprv v půlce. Prosím nezlob se na mne. I když jsem u pro tebe nebyla, když si mně potřebovala, mám taky nárok na štěstí. Určitě to pochopíš ! ;)

Mámka

,,Mami, já se na tebe vůbec nezlobím" řekla jsem si spíš pro sebe. Narvala jsem všechny džusy do lednice a brambůrky rozsypala do misek. Nahoře jsem rozestlala jedenáct postelí, i když garret neměl přijít, je lepší být při pravená na všechno. Zašla jsem do koupelny. Svlékla jsem se a vlezla do sprchy. Zbožňuji když mi dopadají horké kapičky vody na kůži.

Rychle jsem se umyla a oblékla si plavky. Přes kalhotky plavek jsem si navlékla modré kraťásky a přešl ke skříňce nad umyvadlem. nanesla jsem si řasenku a lesk na rty. Vyšla jsem terasou k bazénu a zkontrolovala, že jsou zaplý všechny reproduktory atd... Zase jsem se vrátila do domu a vynesla ven skleničky. Poté následovaly džusy. V kuchyni jsem si vzala největší nůž a šla nakrájet meloun.Nakrájela jsem ho celý a druhou polovinu, která se mi nevešla do misky jsem dala zpět do lednice do zásoby. Jo a zapomněla jsem se pochlubit... jak jsem krájela ten meloun sjela mi kudla a nařízla mi prst. Jsem to ale šikulka, co ? ,, Už jdu!" zakřičela jsem na celý barák, když konečně zazvonil zvonek a nepřestával. Otevřela jsem vchodové dveře a viděla stát před brankou, celou partu + Garreta a Sabču.

Láska ze ŠkolyKde žijí příběhy. Začni objevovat