Kapitola 12. - Párty

2.5K 106 3
                                    

Jakmile jsem otevčela dveře od branky, Sab něco vyštěkla což mělo být zřejmě pozdrav. Po cestě k bazénu házela kousky svého oblečení na trávník. Když jsme ji ztratili z dohledu uslyšeli jsme pár nadávek... Sab se o něco nakopla což se stane pokaždé když je u nás :D Po pár nadávkach jsme uslyšeli žblunknutí. S klukama jsme se rozesmáli a následovali jsme Sabinu k bazénu.

Došli k bazénu kde už si Sab užívala ,,vzhledem k tomu, že jsem úplně přesně jestli přijdeš tak budeš se mnou spát v posteli" kluci hned začali reptat něco ve smyslu: ,, my chcem taky stebou spát. Jakto že ona s tebou může a my ne?" překřikovali se navzájem. I když to jsou kluci z party, musím být opatrná jen přece jsou to kluci. U vchodu do domu jsem se ještě otočila na Sabinu ,,oblečení a ručník budeš mít na židli. Zbytek budeš mít u mě v pokoji. Jo a važ si toho, že spíš se mnou... Podívej jakej je o mě zájem " Sab poděkovala a zase se potopila.

Ukázala jsem klukům pokoje a pak jsme se rychlostí blesku přesunuli k bazénu. Sab už vylezla z vody a začala se opalovat, Robin usedl za náš pomyslnej DJ pult a za okamžik se zahradou linula hudba. S klukama jsme se domluvili na plánu a pak jsme šli potichu k Sabině. Bart, Filip a Kris (zkratka Kristián) popadli Sabču a šli s ní k bazénu do, kterého ji následně hodili. Bart skočil za ní a tím se ubránil nedobrovolnému spadnutí. K Filipovi a Kristiánovi se přidali Marťas, Kuba a Robin a společně se smáli Sabče a tak zřejmě nečekali, že by je karma dohnala. Všichni stáli na kraji bazénu a tak jsem jednoho po druhém schodila a začala se jim smát jako oni předtím Sabče. Najednou kolem mně prolétl Garret a skočil šipku do vody. Kolem mého těla se obmotali silné paže a pak mě vyzvedli do vzduchu, otočila jsem se na dotyčného. Nick, jak jinak. Nejednou jsem letěla vzduchem, a snažila jsem se něčeho nebo někoho chytnou a nejblíže byl Nick. Nick se taky leknul a snažil se někoho chytit.

No a dopadlo to tak, že na všechny lidi, co byli na naší mini párty dopadla karma, která všechny schodila do bazénu. Kdyby nás teď někdo viděl, tak by nás poslal do blázince.

Později večer
Pili jsme, tancovali, plavali. Během několika hodin co tu jsme jsme přešli a na víno a trochu alkoholu. No co ? Všem už bylo osmnáct a nějakým i devatenáct a já byla jediná kdo ještě nebyl plnoletý, ale to se za pár dní změní.

V jednu chvíli jsme tancovali na Summer od Calvina Harrise, ale najednou se to změnilo na ploužáky. Koukla jsem se kdo sedí u našeho "DJ pultu". Seděl tam Kristián a usmíval se jako sluníčko. Chtěla jsem to jít přepnout, ale něčí ruce se mi obmotaly kolem boků a přitáhly si mě na hruď.

Koukala jsem Nikovi do jeho hnědých očí a pak si položila hlavu na jeho hruď a poslouchala jeho srdce. Vyhledala jsem Sabču, jestli taky tancuje . Byly jsme jen dvě holky na jedenáct kluků. Tancovala s Bartem a měla položenou hlavu stejně jako já na Nikovi.

Zbytek kluků naskákalo do bazénu a plavali nebo nás sledovali. Kluci vylézali z vody a mokří s náma tancovali. Bylo jim úplně jedno, že všude je voda. Postupně se všichni vystřídali. Kristián šel zpět k pultu.

Já jsem přišla k Sabče, chytla ji a začaly jsme spolu tancovat. Kluci na nás zírali jak na blázny, ale po chvilce zírání si utvořili dvojice a napodobili nás.

Po několika hodinách blbnutí jsme usoudili že bude čas jít spát. Jako byly tři hodiny ráno. Všechno jsme pouklízeli a uklidili. Kluci zas začali reptat ohledně spaní se mnou. Vyčistila jsem si zuby a šla si lehnout. Po pár minut jsem usnula a propadla do říše snů.

Z pohledu Sabiny
Nemusela jsem dlouho čekat, než Elis usnula. Dalo by se říct že usla ve stoje a pak jenom spadla do postele. Potichu jsem vstala a snažila se udělat co nejmíň zvuku, který by ji probudil. Vyplížila jsem se z pokoje a snažila se najít kluky. Po třech špatných dveřích jsem našla partu.

Otevřela jsem dveře a viděla polonahýho Garreta rozvalenýho na posteli. Tři D-čka vedle něj seděli a bavili se. Bart s Nikem stáli u okna a oba dva se tvářili ublíženě, zbytek nějak blbnul. Odkašlala jsem a všichni se na mně podívali, jakmile si mně všiml Bart, začal se usmívat. Sedla jsem si na postel, pár kluků di sedlo a zbytek postával okolo. Utřídila jsem si myšlenky a promluvila : ,,vzhledem k tomu že má Elis za pár dní narozeniny. Musíme jí koupit dárek k narozeninám. Má někdo nějaký nápad?" zeptala jsem se jich a přitom sledovala jak si vyměňují pohledy ,, takže, podle toho jak si tady vyměňujete pohledy jsem usoudila, že ne. Ještě že tu sem já. Mám nápad, ale chci slyšet vaše názory" všechno jsem jim vysvětlila. Okamžik o tom přemýšleli a nakonec souhlasili. Postupně jsme se rozešli do pokojů. Znovu jsem se potichu v plížila k Elis do pokoje a lehla jsem si. Chvilku jsem přemýšlela jak to zorganizujeme. Usla jsem ve změti myšlenek.

Láska ze ŠkolyKde žijí příběhy. Začni objevovat