Kapitola 32.- Zvláštní poloha

1.6K 86 0
                                    

Sleduju vás. Užijte si to. Doufám, že na tu svatbu půjdeš za družičku. Rád bych tě viděl opět v šatech.

Nemůžu říct, že mě to nevyděsilo. Vzala jsem mezi psty řetízek měsíce, co se mi houpal na krku ,,jsem ráda, že si mě navštívil" zašeptala jsem. Něčí ruce se mi obmotaly kolem pasu ,,proč si neužíváš?" zašeptal Garret a dal mi pusu na krk. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno ,,jenom jsem přemýšlela. Tak pojď se bavit" zatáhla jsem ho za ruku. Jediné co si z toho večera pamatuji bylo to, že jsme nějakým záhadným způsobem spadli do bazénu.

Probudila jsem se na Garretovi nahé hrudi. Opřela jsem se o loket a dívala se na něj. Vypadá jak andílek. Opatrně jsem vylezla z pod peřiny a běželas do sprchy. Tam jsem si dala horkou koupel a pak rychlostí šneka doběhla do kuchyně. Kde jsem připravila skleničky s vodou a ibalginy. Sobě jsem si uvařila capuccino a šla roznést vody s ibalginama, který jistí vše. Všichni leželi normálně v posteli až na Barta se Sabinou. Oba dva leželi na zemi a Sabča měla na hlavě Bartovi boxerky a Bart na kamarádíčkovi Sabčinu podprdu. Přikryla jsem je  oba aspoň peřinou a šla do pokoje, kde pravděpodobně spal Dominik. Nebo aspoň měl spát. Seděl na posteli s hlavou v rukách ,,ahoj" šeptla jsem. Hned zvednul hlavu a začal si otírat oči ,,j-já, ehm.. Něco mi spadlo do očí" sedla jsem si vedle něho a nohy si schovala pod peřinu. Hlavu jsem si položila o jeho rameno ,, viděl jsem ho" řekl z ničeho nic. Svráštila jsem obočí a přemýšlela o čem mluví ,,viděl jsem Tylera. Včera ve snu. Ukazoval mi, že všude byl s náma. Taky říkal, že to ukazoval i tobě... Je to pravda" najednou jsem se začala cítit provinile. Provinile zato, že jsem mu to neřekla. Jen jsem opatrně kývla ,,říkal mi že tu byl vždycky pro mě. Že už mě budou čekat jen dobré časy. Že mám upustit od černé barvy a že se na mě usměje štěstí" jo to dává logiku. Vstala jsem a podala mu ruku ,,chybí mi. Strašně" řekl ještě než chytnul moji ruku a postavil se. Vyšli jsme na chodbu a tam se akorát otvíraly dveře od pokojů. Z mého pokoje vyšel Garret z dalšího Renda a Nwatka. Pak se tam objevili rodiče. Nakonec jsme se všichni sešli v kuchyni a snídali ,,co máte v plánu dětska?" zeptal se taťka. Koukla jsem po lidech v místnosti ,,no... Já měl v plánu jet s Elis někam na motorce" řekl Garret. Překvapeně jsem se na něj podívala. Jenom na mě mrknul ,,ok, tak mi půjdem" řekl Bart a vstal. Ostatní se taky sebrali a odešli ,,ahoj" rozloučila jsem se s nima. Zašla jsem se převléknout do pokoje. Když jsem byla už oblečená, tak pro mě přišel Garret. Natáhnul ke mě ruku ,,pojď. Motorka je už venku" on ji už má tady? Vůbec jsem ji neslyšela přijet. Pokrčila jsem nad tím rameny a seběhla schody ,,jedu s Garretem ven. Nevím kdy se vrátím. Ahoj" zavřela jsem dveře. Udělala jsem pár kroků směrem k motorce a Garret mi podal helmu. Nasadila jsem si ji a vyskočila na motorku. Garret se na mě a zeptal jestli mužem jet. Kývla jsem mu na odpověď a on nastartoval a vyjeli jsme.

Láska ze ŠkolyKde žijí příběhy. Začni objevovat