Mark bleek namelijk toch iets sterker te zijn dan ik had verwacht. Tot mijn grote verdriet eindigde zijn hoofd namelijk niet in de prullebak, maar tilde hij mij op en bracht me terug naar mijn kamer. Ik verbaas me er nog steeds over dat hij me niet heeft laten vallen, aangezien ik nogal spastische bewegingen aan het maken was.
Gelukkig beloofde hij de troep op te ruimen, maar hierbij sloopte hij bijna de stofzuiger omdat hij niet wist hoe dat 'rare ding', zoals hij het dan noemde, werkte zodat ik het alsnog zelf kon gaan doen.
-----------------------------------------------------------
Een beetje moe kijk ik rond, mijn voeten doen pijn door de hakken die ik draag. Waarschijnlijk heb ik blaren door die krengen.
'Zullen we bij de trappen gaan zitten?'
Ik stem in en terwijl we richting het trappenhuis lopen om even uit te rusten, werp ik nog een laatste blik richting Sharona en zie haar zoenend staan. Eindelijk heeft ze iemand die niet zo een badboy is. Ze zocht meestal een beetje de verkeerde jongens op om het maar even zo te noemen.
Ik plof naast Mark op een traptrede neer. Hier is het tenminste wat frisser en hebben we niet zoveel last van de muziek en de rook.
Onbewust begin ik mee te neuriën wanneer ik het liedje 'Faded' voorbij hoor komen. Mark valt in en zo neuriën we steeds harder, alsof het een wedstrijdje is.
Wanneer het liedje afgelopen is begint er iemand te klappen. Met een arrogant gezicht draai ik me om. En dan zie ik mijn bæ, meneer Struik. Toppie, dit maakt mijn avond echt helemaal compleet. Totaal geen sarcasme dit.
Ik probeer zo kwaad mogelijk te kijken, maar op de een of andere manier lukt dat niet echt goed dus draai ik me maar weer weg terwijl ik twee zeeblauwe ogen in mijn rug voel prikken.
Ik hoor mn mobiel vanuit mijn tasje afgaan en lees snel het berichtje:
Sharona 😍😍: Ik heb verkering met Quinnn!!!
Ik antwoord snel terug dat ik heel erg blij voor haar ben en vertel het aan Mark.
'Ik wist wel dat Quin haar leuk vindt, hij bleef maar ontkennen.'
'Dat gaat nog leuk worden bij het logeren vanavond, die gaan natuurlijk helemaal klef doen.'
'Tja..'
Na een beetje ongemakkelijke stilte zegt Mark 'Ik moet je eigenlijk iets vertellen...'
JE LEEST
My Teacher
Teen FictionChelsea is 15 jaar en leidt vergeleken met andere tieners een vrij normaal leven ondanks dat haar ouders zijn omgekomen. In korte tijd gebeuren er dingen die haar leven voorgoed zullen veranderen.