Deel 13

92 9 2
                                    

'Omijn god, nee Sharona, dat jij op het schoolfeest het gedaan hebt met Tom hoeft niet te betekenen dat ik ook dat soort dingen doe op school' kreun ik terwijl ik mijn gezicht in mijn handen laat zakken.

En op dat moment besef ik dat ik iets verkeerds heb gezegd...

Sharona is toen bijna twee weken niet naar school geweest omdat ze hem nog diezelfde avond betrapte met een ander meisje. En het ergste is nog dat hij de grootste player van de hele school is en ze het geheim wilde houden omdat ze zich rot schaamde.

Ik heb me weer eens geweldig in de nesten gewerkt, aplausje voor mezelf.

Voor ik het weet is Sharona al verdwenen uit de aula. Wat heb ik in godsnaam gezegd?!

Nog steeds half in shock ren ik de aula uit, in een poging te ontkomen aan iedereen die me aanstaart en natuurlijk om Sharona te zoeken. Ik ren richting de kapstokken maar haar jas is al weg.

Op het moment dat ik naar buiten kijk om te zien of haar fiets er nog staat, zie ik nog net haar felblauwe fiets om de hoek verdwijnen.

Ik barst in huilen uit en kruip in een hoekje onder de trap, die verbazingwekkend schoon is.

Door de waas van tranen en mijn gesnik heb ik in eerste instantie dan ook niet door dat er iemand naast me is komen zitten.

'Het komt wel goed' fluistert hij terwijl me een knuffel geeft. Verbaasd kijk ik op, maar ik zie zo weinig dat ik eerst alle tranen moet wegvegen voordat ik eindelijk doorkrijg wie het is.

My TeacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu