MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLAR, YENİ VE SEX KOKAN BİR BÖLÜMLE SİZLERLEYİM. YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİNİZ, ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
MEDYAYA BU BÖLÜME EŞLİK EDECEK KIŞKIRTICI BİR DE MÜZİK EKLEDİM :pP
Yepyeni birgün daha ve yepyeni bir hayata başlangıç. Tam bir hafta olmuş Kenan ile yemeğe gideli. Bugün başlıyorum yeni hayatıma. Gururdan yoksun kalacağım uzun süre biliyorum. Birçok şeyi görmezden gelmeye hazırım. Kazanmam gerek ve yükselmem, güçlü olmam gerek. Bunun için bu yolu seçtim ve başaracağım.
Kenan'dan ilk telefon nihayet gelmişti. Bir işadamı ile görüşecektim, ismi Suattı. Sanayi sektöründe güçlü bir yeri varmış ve beni önermiş 1000 TL'den. Hah ne yazık insanların etinin para etmesi. İnsanların buna mecbur hissetmesi hatta. Ancak ben bunu kendim istedim, başka işte olabilirdi belki, benim için yükselmenin en hızlı yolu önemliydi. 3 Yıl önce hayatımı karartan olayı aklımdan hiç ama hiç çıkaramadım ve bunun bir bedeli olmalı. Bunun için etime fiyat biçilmesine razı geldim ben ve bugün tamamı ile hazırım. Giyim kuşam, görünüm herşeyimle on numarayım. Kenan ile buluşup, anlaşmalı olduğu otele gidip ilk ücretli erkeğimi mutlu edeceğim.
Performansım iyi olursa ekstradan da kazanırım belki, hem ünüm yayılır iş arkadaşları arasında. Yaşadığı bu dakikaları arkadaşlarıyla paylaşacak cesarette biriyse elbette.
Akşam olmuş ve Kenan beni Ceren'in evinden almıştı. Hiçbir şey konuşmadan otele kadar camdan dışarıyı izledim. Otele vardığımızda Kenan;
- Deniz, Suat bey yarım saat içinde odanda olur, bundan sonrası senindir.
- Sağol Kenan, görüşürüz çıktığımda sana ulaşırım.
- Tamam görüşürüz.
Araçtan inip lüks sayılabilecek bu otelde ki odama ilerledim. Odada herşey mevcuttu, alkol banyo tv ne ararsan.
Soyunmak istemedim Suat gelmeden, ne kadar hazırsam bir o kadar da değildim. Napacağımı hiç bilmiyordum doğrusu. Kısa süre sonra kapı çalındı. Kapıyı açtığımda karşımda orta yaşlı, hafif kır saçlı hoş bir erkek duruyordu.
- Merhaba
- Merhaba, içeri buyur lütfen.
- Adım Suat, ya senin?
- Deniz ben, memnun oldum Suat.
- Bende memnun oldum, ço...çok tatlıymışsın sen, bu kadar beklememiştim.
- Ahh teşekkürler, sende gayet yakışıklı bir erkeksin Suat.
- Teşekkürler...
- Rica ederim, geç otur şöyle, ne içersin?
- Viski varsa, viski alabilirim.
- Bakalım varmıymış? Evetttt işte burda.
Ben iki kadeh viski doldururken arkamdan Suat'ın sarılmasıyla hafif irkildim. Aslında birçok şeyi geçmişte tecrübe etmenin etkisiydi bu irkilmenin sebebi. Hemen toparladım kendimi ve boynuma öpücükler kondurmasına müsade ederek, bardakları doldurdum. Yüzümü o na dönerek, dudaklarına ateşli bir öpücük kondurarak, onu koltuklara doğru çektim. Bardakları da aldıktan sonra, içmeye başladık ve kısa süreli sohbetimiz oldu.
O işinden bahsetti, ben kendimden, o üzüldü, ben ''Boşveeer'' dedim, o elimi tuttu, ben gülümsedim. Derken içkilerimiz bitmişti ve elinden tutarak geniş yatağa çektim Suat'ı. Az önce ilk olacak diye deneyimsiz hisseden ben, şu anda nasıl olduysa profesyonel bir Orospu gibi hareket ediyordum. Kendimi yatağa atıp, Suat'ın bacak arama yerleşerek üzerime çıkmasına izin verdim.
Hoş bir erkekti gerçekten ve beni tahrik etmeye başlamıştı, dilini dudaklarımın arasından ağzıma sokarken. İyi öpüşüyordu ve bende elimden geldiğince karşılık veriyordum. Dudaklarımız yiyişirken, eliyle tişörtümü sıvamaya başladı. Bende üzerindekileri zor zar çıkarmaya başladım ateşli öpüşmenin ortasında. Bu esnada dile geldi Suat;
- Sen nasıl birşeysin ya, ateş gibisin. Sendeyim bundan sonra hep.
Cevap vermedim dilini emmeye devam ettim. Üzerini çıkarmıştım, yaşına göre güzel bir vücudu vardı. Oda benim üzerimden tişörtümü sıyırmış, dudaklarımı azad edip göğüs uçlarıma inmişti. Diliyle öyle bir yalıyorduki, daireler çiziyordu göğüs uçlarımda ve istemsiz şekilde inlemeye başladım. Uçlarını bir süre yaladıktan sonra, diğerine geçip onu emmeye başladı. Dişliyordu dikleşen göğüs uçlarımı ve ağır cüssesinin altında küçük bir orospu gibi kıvranmama sebep oluyordu bu.
Bir süre sonra, göbeğime doğru indiğini ve dilinle bu keşfe devam ettiğini hissettim ve saçlarını yolarcasına tutmaya çalıştım. İnliyordum deli gibi ve bunun bi bölümünü kendim abartarak yapıyordum tabii. İkimizin de altındakiler duruyordu, ta ki pantolonumu boxerimle birlikte sıyırana kadar. Sonra da kendi pantolonunu indirdi ve muhteşem aleti ortaya çıktı. Aleti çok tatlı duruyordu, kılsızdı, kafası çok orantılıydı. Bacaklarının erkeksi kıllılığı beni daha da azdırmıştı. Pantolonunu tamamen çıkarıp, kenarı attıktan sonra bacaklarımı göğüslerime doğru katladı. Deliğim kabak gibi gözlerinin önündeydi. Banyoda hazırlandıgım için kaymak gibiydim.Zaten vücudumda tüy yoktu ancak deliğimi de parlatmayı ihmal etmemiştim. Deliğimle yüzyüze gelince;
- Offffff, yavrum ya yerim senin tatlı deliğini ben. Birazdan o deliğini parçalıcam, kadınımsın benim. Kocan olcam yavrum birazdan.
Cümlelerini bitirdikten sonra, diliyle deliğime yaklaştı ve deli gibi emmeye başladı deliğimi. Çıldırmak üzereydim, o nasıl bir histi öyle bilmiyorum. Diliyle arada deliğimi zorlayıp, beni resmen o muhteşem diliyle sikmeye çalışıyordu. Arada doğrulup kabak gibi kalçalarıma, sertçe tokat sallıyor ve yeniden deliğime gömülüyordu.
Bir süre böyle devam ettikten sonra, üzerime çıktı ve o orta halli tatlı aletini ağzıma dayadı. Tertemizdi ve buda benim iştahımı daha fazla açıyordu. Sikini dudaklarımın arasına alarak hafiften emdim önce. Sonra kafamı kaldırarak sikini, alabildiğim kadar aldım. Boğazıma değdikçe öğürsemde, kafamı tutmuş bırakmıyordu. Belli ki hükmetmeyi seven de bir adamdı.
Bu seramoniden sonra, beni 4 ayak pozisyonunda domalttı ve aletini deliğime sürterek fırçaladı bir süre. Sonrasında yavaş hareketlerle, zorlamaya başladı. Acı hisseddiyordum tabiki ancak hisettiğim zevk o acıyı resmen köreltiyordu. Bir süre sonra kasıklarının kalçalarıma değdiğini hissettim. Hızlanmaya başladı, deli gibi gidip geliyor ve arada eğilip kulağıma iltifatlar sıralıyordu. Uzun süreli bir git gelin ardından, aletini deliğimden çıkararak, inlemeler eşliğinde kalçalarıma patladı. Sonra yanıma uzandı ve dudaklarımdan öptü doymamışçasına. Söze girdi az sonra;
- Muhteşemdin, seninle saatlerce kalmayı öyle isterdim ki.
- Kal o zaman Aşkım, engelleyen nedir?
- Sevgilim, ben evliyim. Dikkat çekmek istemem o yüzden.
- Haaa, anladım. Olsun nasılsa tanıştık, sıkça devamı gelir umarım.
- Gelecek tabiki Denizcim, seninle sık sık tekrarlamak isterim bunu.
- Ben de öyle Kocacım.
- Offf yerim o kocacım diyen dilini senin.
Bir süre sahte iltifatlarıma verdiği karşılıklarla devam eden diyalogumuzdan sonra, Suat duşa girdi. Çıktı ve giyinerek, dudağıma son bir öpücük kondurup otelden ayrıldı.
Komidinin üzerine bırakmıştı ücretimi. Aldım saydım nolur nolmaz diye ve şaşkınlığa uğradım. Kenan'ın dediği ilk geceden gerçekleşmişti. 1000 TL'ye anlaşmışlardı biliyordum, ancak burada 3.500 TL duruyordu. İstemsiz sırıttım, böyle devam edersem istediğime ulaşacağımı düşündüm.
Bende duşumu alıp, otelden çıktım ve Kenan'ın aracına bindim. Onun payını uzattım. Nasıl olduğunu, iyi hissettim mi bunları sordu. Bende samimiyetsiz bir gülümseme eşliğinde, başımı sağa sola hafif sallayarak ''Muhteşemdi'' dedim ve oradan ayrıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK ADAM
Fiksi RemajaHikaye Tamamen Kurgu Üzerine Yazılıyor, Elimden geldiğince sık aralıklarla paylaşmaya çalışacağım. Okuduğunuzda ''ERKEK ADAM Yetiştirmek hevesiyle hatalı Anne Baba olmanın bir çocuğu nasıl yollara ittiğini öğreneceksiniz.'' Hikaye gerektiği bölümler...