hoofdstuk 1.

772 30 1
                                    

Jeroen

Ik zit in de trein op weg naar amsterdam. Ik heb mijn oortjes in en kijk wat uit het raam. Ik krijg een appje van marije:
Quin vertelt me net dat er ook een andere gozer komt vandaag. Gerenzo? Ik ken hem niet maar ik zie je zo oke x

Ik ben zo blij dat ik door youtube zulke leuke mensen heb leren kennen. Ik heb natuurlijk mij eigen vrienden op school maar Marije is echt een van mijn beste vrienden geworden door youtube. En ik vind nieuwe mensen leren kennen ook leuk dus dat die nieuwe jongen die vanmiddag komt vind ik alleen maar leuk. Ik moet nog best lang naar Amsterdam. Het is een soort collab-fissa ofzo. Alle mensen van Mediacraft komen daar zodat we elkaar leren kennen enzo. De meeste ken ik natuurlijk al , maar voor als er nieuwe mensen bijkomen ofzo. Ellis en quinty zijn er ook dus dat wordt gezellig.Ik ben er bijna dus ik app marije terug:
Kom je me ophalen van t station? X j
Ze reageerd gelijk:
Tuurlijk!

Gerenzo

Ik ben opweg naar MediaCraft. Ik merk aan mezelf dat ik zenuwachtig ben. Mijn been trilt en ik kan me niet concentreren. Ik ben zo in mijn gedachten verzonken dat ik niet merk dat ik al op Amsterdam centraal ben. Ik ren de trein uit. Naast mij zie ik een jongen en een meisje knuffelen en lachen. Doet me denken aan mijn vriendinnetje. We hebben al bijna 3 maanden. Het meisje komt op me afrennen. "Ben jij niet gerenzo" vraagt ze.

"Ja, dat klopt" zeg ik aarzelend. "Leuk! Ik herken je van je video's. Jij gaat naar MediaCraft natuurlijk. Ik ben marije en dit is jeroen" zegt ze vrolijk. De jongen achter haar loopt naar me toe en geeft me een hand. "Hoi, ik ben jeroen"
We lopen met zn drieën naar MediaCraft. Ze zijn erg vriendelijk. Ze kloten met elkaar. Marije slaat jeroen en dan rent jeroen rent achter haar aan. Ik lach. Dit word een leuke middag...

Als we daar aan komen is het al best druk. Jeroen en marije lopen gelijk naar een groepje mensen. Ik herken bradley en Quinty. Ik sta een beetje alleen in de deur opening totdat Marije me roept. Ik loop er naar toe. "Nou, jongens dit is Gerenzo". "Hoi" zeg ik verlegen. Maar de hele groep neemt me al snel op en het is super gezellig die middag.

Als ik in de trein stap en mijn oortjes in wil doen merk ik dat ik mijn tas niet heb. Fuck, tas vergeten. Als ik uit het raam kijk zie ik Jeroen rennen. Moet hij dezelfde trein halen? Nee, hij woont in arnhem. Wat wil hij nou? "Gerenzo" hijgt hij. "Je vergat je tas, sukkel" zegt hij buiten adem. "Thanks man" zeg ik.

"Ik vond het leuk vandaag met je. Je bent oké" zegt jeroen tegen me. "Haha thanks gozer" zeg ik lachend. De trein begint te rijden. "Nee, stop" gilt Jeroen. "Haha, sukkel" lach ik hem uit.
"Kan ik bij jou pitten vanavond?" Vraagt hij tot mijn verbazing. "Uuh ja, prima hoor".

Geroenzo.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu