Jeroen
We kijken door de reacties heen. En iedereen vind de video leuk. Ze hebben ons zelfs een ship naam gegeven. Dat betekend dus dat het best duidelijk is dat we elkaar leuk vinden.
Gerenzo is zich aan het klaarmaken om weg te gaan. "Wanneer zie ik je weer dan?" Vraagt hij.
Ik loop naar hem toe en geef hem een kus. "Snel" zeg ik. "Wat een gay antwoord weer, Jeroen" hij lacht. "Ik ben nu toch ook gay" zeg ik.
We lopen naar de trein. Ik wil geen afscheid nemen. Maar ja, kan moeilijk vragen of hij bij me in wil trekken.
De trein is er maar ik kan hem geen kus geven want we zouden het geheim houden. Dus we hebben thuis al afscheid genomen. Heel veel afscheid😉
Als hij zit dan zwaai ik nog even en dan loop ik weer naar huis. Ik denk aan Marije die ik al bijna 3 dagen niet gesproken heb. Ze was heel kwaad op me omdat ik Gerenzo had mee gevraagd naar utrecht. Terwijl zij toch best vriendelijk was tegen hem bij Media craft de eerste dag. Als je het over de duivel hebt: Marije belt me.M:hey.
J:hallo
M: ik ben niet meer boos.
J: uuh oke
M: oke?
J: ik snapte sowieso niet waarom je boos was dus.
M: ik was boos omdat jij Gerenzo in eens mee vroeg.
J: ja nou en?
M: uurg laat maar zitten.
J: nee marije. Jij bent mijn beste vriendin. Wat is er nou.
M: ik was gewoon bang dat jij hem leuker zou binden dan mij.
J: nee tuurlijk niet.
M: oke mooi
J: fijn dat het nu over is. Love you
M: love you to broerIk vertel haar nog niks over Gerenzo.
Gerenzo
Als ik in de trein zit app ik Mirthe.We moeten praten. Kom vanavond even langs.
Ik wil het zo snel mogelijk gedaan hebben. Ik wil met jeroen zijn en ik wil geen dubbel gevoel hebben omdat Mirthe nog mijn vriendin is. Dus ik ga het straks uitmaken. Ik vind het best moeilijk want ze betekent best veel voor me. Ze stuurd terug dat ze er om 7 uur is. Oke. Ik ben om 6 uur thuis dus dan heb ik nog even om mijn hoofd leeg te maken.
Ik ben zo blij met jeroen nu. Hij is mijn vriendje. En dat het nog geheim is vind ik eigenlijk best spannend. Het geeft iets extra's ofzo. Haha ik lach om mezelf. Nu zit ik als een idioot de lachen in een volle trein. Maar als het geheim moet blijven...wat ga ik Mirthe dan vertellen?
JE LEEST
Geroenzo.
FanfictionAls Gerenzo nieuw is bij MediaCraft is er gelijk al een soort spanning tussen hem en jeroen... Ze denken allebei dat ze niet op jongens en maar waarom voelen ze zich dan zo raar bij elkaar? Een verhaal van een onwijze #geroenzo fan is en het niet k...