hoofdstuk 17

343 22 2
                                    

Jeroen
Het is een paar dagen later. Ik mis Gerenzo.
Toen ik weg liep was ik wel echt heel boos, maar nu kan ik hem niet appen of bellen. Want ik wil wel mijn gelijk halen natuurlijk.
Blijkbaar wil hij dat ook want hij belt of appt niet.
Ik lig op mijn bed en heb net een video geupload.

Hij word weer goed ontvangen.
Ik verveel me ter plekke. En dat is nogal vervelend, want het enige waar ik aan kan denken is Gerenzo.
Ik loop naar beneden. Lars zit op zijn tablet minecraft te spelen. En mijn ouders zijn er niet.

Er staat een afwas. Verveel ik me zo erg dat ik de afwas ga doen? Nee.
Dan maar wat op instagram.
Ik kijk tussen mijn getagte foto's. Nee. Dit is niet echt. Dit is een edit.
Ik staar naar het beeld van telefoon. Ik geloof het gewoon niet. Ik gooi mijn telefoon naar de andere kant van de bank. Lars kijkt op van het scherm. "Wat is er" vraagt hij. Ik schud mijn hoofd en Lars gaat weer door met zijn spel.

Ik durf het scherm niet om te daaien. Zou het waar zijn?
"Wat zit je nou te doen" zegt Lars.
"Laat me nou gewoon"zeg ik boos.
Ik kruip langzaam naar de andere kant van de bank. Ik strek mijn arm uit naar mijn telefoon.
Ik draai hem om en zie....een zwart scherm.

Hij is uit. Ik druk mijn telefoon aan en voer mijn code in.
Ik kan het niet geloven. Gerenzo....die zoent met een andere jongen. Waarom? Was ik dan zo onbelangrijk voor hem? Het is niet eens officieel uit! Allowel, het was ook niet officieel aan, dus. Maar toch.

Het is pas een 5 dagen sinds we ruzie hadden in Utrecht. Mijn handen trillen nog steeds en ik voel tranen in mijn ogen op komen. Ik ren naar mijn kamer en laat me op mijn bed vallen.

Ik duw mijn gezicht in mijn dekbed en huil. Heel hard. Na zo'n drie kwartier labiel op mijn bed gelegen te hebben krijg ik een appje van Gerenzo.
Hey, kan je even bellen?
Hoezo?
Ik wil met je praten.
Geen behoefde aan. Dag Gerenzo.
Ik hang op.

Gerenzo.
Ik dacht laat ik de eerste stap zetten. Nou, niet dus. Hij is nog steeds boos om wat ik zei in Utrecht.
Wat een dramatisch gedoe zeg. Er is een voordeel aan gay zijn weetje. Geen gezeur van vrouwen. Nou, blijkbaar heb ik dus toch iets met een halve vrouw.

Urggg. Waarom is hij koppig? Ik wilde sorry zeggen aan de telefoon, weetje. Laat maar weer.
Ik loop naar beneden. Ik ga aan de keukentafel zitten en kijk op mijn telefoon.
Instagram spoelt echt over. Dat heb ik wel vaker ,maar dit is wel heel veel. Getagte foto's. Ik schik.

Wat is dit? Hoe komt dit op het internet? Wie heeft dit gedaan? De enige die die foto heeft is.....oohh als ik haar in mijn handen krijg is ze nog niet jarig. Ik doe mijn schoenen en jas een en ren de deur uit.

Geroenzo.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu