hoofdstuk 5

416 26 1
                                    

Jeroen
als ik weer thuis kom is mijn moeder helemaal over de zeik. Ik had moeten bellen bla bla bla.
Ik kan alleen nog maar aan Gerenzo denken en dat is gestoord want ik ken hem pas twee dagen.
Marije was verbaast dat ik bij hem was blijven slapen maar was niet boos ofzo.
Ik lig op mijn bed te staren naar mijn plafond. Ik denk na. Over Gerenzo.  Over of ik nu gay ben of niet. Over of ik wel echt verlieft ben. Maar het enige wat ik nu zeker weet is dat ik Gerenzo zo dicht mogelijk bij me wil hebben. Als je het over de duvel hebt. Ik krijg een appje van Gerenzo.

Hey,
Ik wilde ff zeggen dat ik het super leuk vond gister met jou. Ik hoop dat ik je nog eens zie.
X G

Hey G
Ik vond het ook leuk met jou. Natuurlijk zien we elkaar nog.
X J

Hij maakt me zo blij. Als ik het zeker zou weten, dat ik hem echt leuk vind zeg maar. Dan zou het niks uitmaken want hij heeft een vriendin. En het is serieus volgens hem. Dus daar ga ik niet tussen komen. Maar ik wil gewoon bij hem zijn.

Gerenzo
Ik mis hem. Ik lig op mijn bed. Te staren naar het plafond. Ik wil hem bij me. Vandaag met mirthe voelde anders dan  normaal. Voor ik Jeroen kende was ik altijd super blij als ze er was. Dan wilde ik haar plat zoenen en dan voelde ik me fantastisch als ik haar zoende. Maar dat voelde ik vandaag niet.
Ik heb Jeroen een appje gestuurd dat ik het leuk vond vandaag. En toen hij reageerde overspoelde mijn lijf met een gevoel van blijheid. Ik wil hem bellen. Ik ga hem bellen.

G:hey
J:hallo
G: ik wilde gewoon even je stem horen.
J: haha oke. Hallo hallo. Hoor mijn stem aan.
G: hahaha kneus
J: ik ga morgen met marije naar utrecht heb je zin om mee te doen?
G: jaa lijkt me leuk
J:oke dan spreken we af bij de starbucks oke?
G: is goed. Tot morgen kneus
J: tot morgen sukkel.

Ik vind hem leuk.  Ik weet het zeker!

Jeroen
Ik vind hem leuk. Ik weet het zeker!
Maar het maakt niks uit. Want hij heeft een vriendin.

Geroenzo.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu