Jeroen
We zoenen??!!
Het voelt zo goed. Ik vind hem zo leuk. Ik wil dit nooit meer kwijt. We staan midden in Arnhem te zoenen. Ik voel zijn armen om mijn middel. Ik haal mijn hand door zijn haar. "Zo voel ik me dus" zeg hij. Hij vindt me dus leuk? Ik druk mij lippen weer op de zijne. Ik wil niet dat het ophoudt. Hij lacht "hoe voel jij je" vraagt hij serieus. "Hetzelfde" zeg ik. Ik kijk diep in zijn bruine ogen. Ik lach. "Het was dus toch goed dat ik dat meisje zoende" zeg ik bijdehand. "Nee, je mag me nooit meer zo kwetsen oke?" hij kijkt me serieus aan. "Beloofd" zeg ik. Ik sta nog steeds in zijn armen. Het voelt zo warm. Zo veilig.
Hij drukt zijn lippen weer op die van mij. Zo staan we daar weer een paar minuten. "Ik krijg het koud, zullen we naar huis gaan?" Zegt hij. "Is goed" ik pak zijn hand en we lopen naar mijn huis.Gerenzo
Hij vind mij ook leuk!!
Ik ben blij dat ik hem gezoend heb want anders waren we nooit samen geweest. Zijn we nu samen? Hebben we nu iets? Eigenlijk hebben we alleen gezoend. We lopen hand in hand terug naar Jeroen's huis. Ik bedenk me nu pas dat ik nog iets met Mirthe heb. Hoe ga ik dat ooit vertellen?
Hey Mirthe. Ja nee het is uit omdat ik nu verlieft ben op een jongen. Dat is zo raar! "Jeroen?" Zeg ik.
"Ja?" Zegt hij. Hij kijkt me zo lief aan. "Hoe ga ik dit ooit aan Mirthe vertellen?" Zeg ik. Ik zie dat zijn gezicht naar beneden zakt. Hij wil er niet over praten. "Jij weet wel hoe je de stemming er in moet houden hé?" Zegt hij down. "Sorry Jeroen" ik pak zijn handen vast en kijk in zijn ogen "Maar ik vind jou echt leuk en ik wil niet dat iets dat in de weg staat" zeg ik. "Snap ik, maar ik wilde gewoon even van het moment genieten, snap je?" Hij kijkt me aan. Hij is zo knap. Ik druk mijn lippen op die van hem en sla mijn armen om zijn middel."ik vind jou leuk. Echt waar" zeg ik serieus. Het is inmiddels 3 uur snachts. We lopen heel zachtjes door het huis naar Jeroen's kamer. We liggen op zijn bed. Onze neuzen raken elkaar net. We zeggen helemaal niks. We kijken alleen in elkaar ogen. Hij heeft mooie ogen. Ik zoen hem weer. Zijn hand gaat door mijn haar en ik leg mijn arm om zijn middel. Ik trek hem dichter tegen me aan. Hij lacht ondeugend naar me Zo vallen we in slaap.Jeroen
Ik val in slaap tegen zijn warme, gespierde lichaam.
Ik word wakker als mijn moeder op de deur klopt. Ik schrik natuurlijk want ja, ik lig met een jongen in bed. Gerenzo slaapt nog. Mijn moeder staat in de deur opening. Ik kijk haar aan. Beschaamd maar toch trots. Ik fluister :" hey mam". Ze kijkt me vragend aan. Volgens mij weet je niet zo goed wat ze er nou van vindt. Ze zegt niks en loopt weg.
Zou ze het erg vinden? Zou ze me nu weg sturen en zeggen dat ze me nooit meer wil zien?
Ik word verdrietig van de gedachte. Er rolt een traan ovrr mijn wang en die valt op Gerenzo's gezicht. Hij schrikt gelijk wakker. Hij kijkt me bezorgt aan. "Hey wat is er" vraagt hij gelijk "heb je spijt?". "Nee tuurlijk niet" zeg ik " het is mijn moeder" ik begin nu te huilen. Hij trekt me gelijk tegen zich aan. Ik lig op zijn borst waardoor ik zijn hart kan horen kloppen. Hij wrijft over mijn rug. Hij kalmeert me. "Wat is er met je moeder?" Zegt hij voorzichtig. "Ze kwam de kamer binnen en ze keek niet erg blij" snik ik. "Hey, het komt vast wel goed. Ze is je moeder en ze houdt hoe dan ook van je" zegt hij lief. Ik druk me nog dichter tegen hem aan. Hij ruikt naar deodorant. Lekker. "Maar weet je zeker dat je dit wil" zegt hij "zeg maar Out and the open"
"Jawel. Maar dit is toch ook nieuw voor jou. Dus we kunnen toch gewoon rustig aan doen" zeg hij.
"Ja tuurlijk. Dan houden we het eerst even geheim en dan vertellen we het langzaam" zegt hij. Hij zoent me. Mijn lichaam wordt overspoelt met blijdschap. Mijn moeder hebben we de rest van de dag niet meer gezien.Gerenzo
We gaan vanmiddag een video opnemen en oploaden. We doen de "mistery drink challenge". Het is super grappig. Na het opnemen gaan we samen editen en om 16:00 gaat hij online.
Ondertussen zitten we wat in de tuin, muziek te luisteren. En praten. En zoenen. We horen de tuindeur open gaan. Het is de moeder van Jeroen. Ze zegt niks en kijkt ons niet eens aan. "Zie je nou" zegt Jeroen verdrietig. Ik word kwaad van binnen. Hoe kan ze haar eigen zoon zo behandelen?
Ik storm naar binnen : " mevrouw. Ik snap dat dit nogal als een schok komt maar..." ik word onderbroken. "Pardon" zegt ze arrogant maar verward. "Ik vind uw zoon leuk. Echt leuk. En hij mij ook. Maar hij gaat er onderdoor als u dit niet accepteert. Want hij houdt van u. Heel veel. Dus alstublieft, probeer dit te accepteren".
"Luister jij eens heel goed jongeman. Ik kom vanochtend de kamer van mijn zoon binnen waar hij in een bed ligt met een jongen die ik nog nooit gesproken heb. Blijkt dat hij homo is. Snap je dat dit even iets is wat ik moet verwerken?" Ik snap het heel goed. jeroen komt de kamer binnen en hij pakt mijn hand. "Mam, het was voor mij ook heel plotseling. Maar ik vind Gerenzo echt leuk. Dus ook al accepteer jij dit niet. Ik zal hem blijven zien. Kom". Hij trekt me weer mee naar buiten. We gaan weer zitten in de lounge-set. Ik sla mijn arm om hem heen. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder. "Dat was heel dapper van je" zeg ik en ik druk een kus op zijn voorhoofd.
JE LEEST
Geroenzo.
FanfictionAls Gerenzo nieuw is bij MediaCraft is er gelijk al een soort spanning tussen hem en jeroen... Ze denken allebei dat ze niet op jongens en maar waarom voelen ze zich dan zo raar bij elkaar? Een verhaal van een onwijze #geroenzo fan is en het niet k...