Marije
Ik voel me zo raar nu. Jeroen en Gerenzo?
Sinds wanneer valt Jeroen op jongens?
En daarom wilde hij natuurlijk niet met mij.
Misschien kan ik daar wel iets aan doen...
Ik ben verward weg gelopen en zit nu in de trein naar huis.Ik kijk door mijn contacten: Mirthe.
De ex van Gerenzo. Ik heb haar nummer een keer gekregen van Gerenzo. Weer niet meer waarom.
Ik kijk naar de naam op het schermpje. Zal ik haar bellen? Wat wil ik dan van haar?
Ik kan niet bellen en zeggen : Hoi, je Ex is gay. Nou doeeg. Dat is vreemd.
Ik moet hier over na denken. Wat wil ik bereiken?Jeroen!
Ik wil Jeroen. Ik ken hem veel langer dan Gerenzo, ik heb meer recht om gelukkig met hem te zijn.
Maar hoe ga ik dit doen?
Mirthe wordt vast niet zo boos dat alles mis gaat.
We moeten ze chanteren. Of nee...ik weet iets beters.
Ik bel mirthe.
"Uuh hallo" hoor ik aan de andere kant.
"Hoi...met Marije zuurveld"
"Hai?
"Ik uuh heb wat informatie voor je"zeg ik.Het gesprek verloopt goed en ze gaat me helpen.
Nice. Ik ben binnen de kortste keren met Jeroen.Jeroen
Gerenzo en ik lopen over een plein in Utrecht.
Ik leun op zijn shouder en hij zit wat op instagram.
Ik denk aan Marije. Ze zal toch niks zeggen?Wij waren ook zo dom om te gaan zoenen midden in Utrecht. Ik vertrouw haar we, maar ze probeerde me laast wel te zoenen dus ik weet het even niet.
Ze zei dat ze niet meer verlieft op me was, maar waarom reageerde ze dan zo op Gerenzo en mij.
"Waar denk je aan" vraagt Gerenzo.
"Marije"
"Ja, ik ook. Ik ben echt bang dat iedereen het zo hoort"
"Ja inderdaad"
"Ik vond het wel prettig zo"
"Maar we moesten het toch ooit vertellen"
"Nu nog niet"
"Maar wel binnenkort toch?" Ik ga rechterop zitten."Ik weet niet" zegt hij.
"Wil jij het helemaal nooit zeggen?" Ik word er boos van. Hij wil het geheim houden voor altijd.
"Ik weet het niet, Jeroen. Laat zitten"
"Nee, ik laat het niet zitten"
"Wat is nou je probleem. Jij wilde het ook niet zeggen hoor"
"NU nog niet, maar wel ooit. Ik wil dat mensen weten dat we iets hebben. Dat ik je leuk vind. Maar voor jou is dit maar gewoon een spelletje ofzo".
Ik sta op en loop weg.Hey guys.
Ik heb nog een ander boek: College.
En het gaat ook over Gerenzo en Jeroen zit er ook even in. Het lijkt me heel leuk als jullie die ook even bekijken. Laat me weten wat je er van vindt😘
Xx lara
JE LEEST
Geroenzo.
FanfictionAls Gerenzo nieuw is bij MediaCraft is er gelijk al een soort spanning tussen hem en jeroen... Ze denken allebei dat ze niet op jongens en maar waarom voelen ze zich dan zo raar bij elkaar? Een verhaal van een onwijze #geroenzo fan is en het niet k...