Gerenzo
Vandaag gaan een paar mensen van Mediacraft afspreken in Amsterdam. Marije, quinty, bradly, thomas en jeroen. Wordt super gezellig. Al had ik nutuurlijk ook gehoopt op wat tijd alleen met jeroen. Maar dit word ook leuk! Ik loop naar de trein. Het is maar een uurtje rijden van uit Zaandam. Ik app een beetje met jeroen heen en weer. Hij dacht precies hetzelfde. Hij kwam om het idee om even weg te sneeken. Want als ik hem zie wil ik hem wel gezoend hebben hoor!
Maar we moeten heel voorzichtig zijn dat niemand ons door heeft. Ik hoop dat jeroen nog niks aan Marije heeft verteld want ze zijn wel beste vrienden. Jeroen en quinty komen me ophalen van het station. Maar hoe moet ik Jeroen nou begroeten dan? Een knuffel of is dat to mutch? Maar een hand is ook zo formeel. Urgg. Ik kijk wel wat hij doet.
Ik ben er. Ik zie ze al staan. Quinty zwaait als een debiel en Jeroen gaat helemaal stuk om haar.
Ik stap uit en quinty komt op me afrennen. "Heeyyyy Gerenzo" ze geeft me een knuffel. "Hallo Quinty. Hey jeroen" ik geef hem een knipoog en hij lacht naar mij. We lopen met z'n drieen naar MediaCraft. Daar zijn de andere. We hebben het super gezellig. Er is een idee over een collabkanaal. Dat zou dan een kanaal worden van Bradley, thomas, Jeroen en mij. Ik vindt het een super leuk idee! We bespreken een paar dingen en we krijgen al bijna ruzie over de naam van het kanaal.
"We doen elke dag iemand anders toch? Dus we "verknippen" de dagen toch" dus what about Verknipt? Zegt jeroen. We zijn allemaal super enthousiast. Ik geef Jeroen een iets te vrijpostige knuffel. Ik merk het zelf ook en voel dat ik rood word. "Uuh... Haha iets te enthousiast denk ik" lul ik erover heen". Ik zie iedereen wat raar kijken maar niemand zegt er wat over. Ik kijk Jeroen aan en hij is ook rood. "Sorry" zeg ik zacht. "Is oke" fluistert hij terug. Na een paar uur krijgen we honger. "Ik heb zin in chinees" zegt Marije. Iedereen stemt in. "Uuh zullen jeroen en ik het gaan halen" stel ik voor. "Ik ga ook mee" zegt Marije. "Dat is niet nodig Marije. Met zn drieën is een beetje overdreven toch?" Zegt Jeroen. Ik ben gerust. Dit was het moment dat we weg zouden sneeken.Jeroen
Oeff. Bijna had Marije het verpest.
Je zag wel dat ze verontwaardigt was dat ze niet mee mocht. We doen onze jassen aan an we staan nu al te glunderen. Zometeen kan hem eindelijk weer zoenen. Net ging het al bijna mis door Gerenzo's enthousiaste knuffel. Maar hij heeft zich er een soort van uit gepraat. "Oke, wij gaan even dan" schreeuw ik de kamer in. Ze schreeuwen terug dat we moeten opschieten. We lopen het kantoor uit en we zeggen even helemaal niks. We wachten tot we ver weg genoeg zijn bij MediaCraft. We zijn de hoek om en gelijk voel ik zijn hand in die van mij. Ik sla mijn andere arm om zijn nek heen en druk mijn lippen op die van hem. Wow,wat heb ik dit gemist. We staan er blijkbaar erg lang want we worden gebeld door de Chinees waar we blijven. We lachen heel hard. We rennen naar de chinees nog steeds lachend. We betalen en rennen terug naar MediaCraft. We geven elkaar nog een kus voor we naar binnen gaan. Het is zo spannend! Niemand mag iets door hebben. Als we binnen komen is iedereen chagrijnig omdat ze honger hebben. "We zijn er" zeg ik. "He he eindelijk" zegt Bradley.
We eten gezellig en dan gaat iedereen eigenlijk weg. Marije heeft de rest van de avond niks meer tegen me gezegt. Stom, maar ik laat haar maar. Deed ik de vorige keer ook. Ik zit inmiddels in de trein naar huis als ik een appje krijg van Gerenzo:'T was spannend vandaag. Maar het was het zo waard😘
X G
JE LEEST
Geroenzo.
ФанфикAls Gerenzo nieuw is bij MediaCraft is er gelijk al een soort spanning tussen hem en jeroen... Ze denken allebei dat ze niet op jongens en maar waarom voelen ze zich dan zo raar bij elkaar? Een verhaal van een onwijze #geroenzo fan is en het niet k...