Imádok rajzolni. Az életem a rajzolás és másban nem is igazán vagyok jó. Jó oké ,hogy tudok dobolni de na. A rajzolás fele jobban hajlok mint a nyegotálás fele.
A nevem Ashton Irwin, 19 éves vagyok és utolsó èvemet járom itt a suliban. C osztályos vagyok mert azok a művészetis osztályok. Viszont van az A osztály. Azok egyszerű gimisek.
Nos ki hitte volna ,hogy egy egyszerű gimis srác...Ismétlem : SRÁC el fogja csavarni pont az én fejem. Sose voltam igazán szerelmes mert maganba zárkózó tipus vagyok aki folyton feketébe jár és el van a maga kis világában. A koliban én vagyok az egyetlen művészetis ezért ki is közösítenek mert ,hogy én "beképzelt" vagyok és "olyan nagyra tartom magam csak mert tudok firkálni". Ezeket amugy jó tudni magamról mert én azt hittem ,hogy tök normális vagyok. Ja és mivel művészetis vagyok ezért hülyének lettem nyílvánítva.Mondjuk az öltözködésemen is látszik egy kicsit mert ezzel a fekete,rocker stílusommal kitűnök kicsit. Na meg a kicsit hosszabb hajammal.
Na szo. Ez a srác is kolis de ő valahogy most nem szart le. El kezdett velem foglalkozni, együtt kajált velem és még ha nem os akartom elkísért ide oda amoda. Néha idegesített de aztán kezdtem rájönni ,hogy élvezem ,hogy velem foglalkozik és látjátok mi lett belőle. Elcsavarta a fejem, magába bolondított és ez ellen nem tudok mit tenni.
Mint említettem Ashton Irwin vagyok 19 éves végzős a művészetin. Magas vagyok, barnás zöldes szemem van amit néha takar egy szemüveg. Hosszúkás szőkés barna hajam van és imádom a rockot. Nos igen...egy ilyen semmilyen srác szerelmes lett...
***
Nos gyerekek belekezdtem egy új Lashton sztoriba. Remélem ez is annyira tetszeno fog mint a WILAY.
Kommenteket szivesen fogadok.
YOU ARE READING
Művész Lélek (Lashton)(befejezett)
RandomEgy srác aki éli életét. Most végzős. Ötödik évét járja a sulijában ugyanis művészetibe jár. Egy másik srác aki most harmadéves a gimiben és elvagyokat, szerzi a jó jegyeket. Egy átlagos srác. De mi lesz ha ezek ketten nagycimborák lesznek?