Kedd. Utálom ezt a napot mert dupla matek az utolsó a tanárral akit szintén utálok mint a szart. Most se tudok semmit pedig a geometria világ életembe ment de ennék a tanárnál már azt se tudom ,hogy kelk 60 fokos szöget szerkeszteni.
Ezért inkább mindig meghúzom magam leghátul és csak firkálgatokna füzetembe.Az élet igazságtalan minthogy az is ,hogy ilyen fostalicska tanárom van. Az Ofit viszont szeretjük. Jófej és őszinte leszek: hiányozni fog. Viszont a matek tanártól örülök ,hogy megszabadulok végre.
Mondjuk az a jó ,hogy most csak hat órám van de kinek van kedve dupla matekra? Nekem biztos nem.
...
Matek után mentem vissza a koliba de olyan gyorsan ahogy csak tudtam de már az ajtóba megkaptam ,hogy "itt a gecis firkálgató". Ch...gyerekes faszok. Ritkán beszélek csúnyán de ez az igazság. Egy gyerekes bránerek. Na de egy kajálás után neki is estem a művtörinek mert egészen a kilencedikes anyagtól kell vennem és az nehéz dió lesz.
Elég uncsi mit ne mondjak de mindig csináltam valami mást csak ,hogy ne ezzel kelljen foglalkozni de legalább már tudom ,hogy melyik civilizácio hol helyezkedett el és ,hogy mikor alakult és végződött meg ilyenek. Nagyjából emlékeztem rájuk ,elég volt csak átolvasnom de ha már szobrok nevét kell megjegyeznem az már nehezebb dió lesz. Az a jó ,hogy Mikey csak hétfőn és csütörtökön van a koliban és másik kettő meg máshova jár szóval most egy kis magányra lelhetek. Úgyis jobban szeretek egyedül lenni.
Na de két óra hosszas unalmas tanulás után fogtam az A4-es rajztáblám és néhány ceruzát és elkezdtem "alkotni". Imádok rajzolni mert az az egyetlen amiben jó vagyok. Álltalába nem nagyon gondolkodom azon ,hogy mit is rajzolok mint ahogy most se gondolkodtam rajta semmit, csak nekivágtam. Nem idegeskedtem se semmi. Nyugodt voltam. Alapjáraton is az vagyok mert engem nehéz felidegesíteni.
Csak rajzoltam és rajzoltam már nem tudom miota és észre se vettem ,hogy a szobatársaim már meg is érkeztek ....valamikor. De nem is voltak sokáig mert mentek ki bulizni. Viszont olyan 8 óra fele tájt bejött valaki de nem nagyon érdekelt ki.-Szia Ashton! Kevin?-hallom meg Luke hangját. Nem nézek rá hanem csak a "műalkotásomra" figyelek...kb úgy 3 óra hosszája de amikor jobban megnéztem akkor Lukera pillantok hunyorogva majd vissza a rajzra aztán megint Lukera.
-Nem tom de maradj úgy ahogy vagy. -utasítottam majd elkezdtem jobbam megfigyelni jellegzetesebb vonásait. Furcsálva nézett előre de nem fogalalkoztam vele nagyon.
Nos azért mondtam ,hogy maradjon úgy mert fiút rajzoltam és eléggé rá hasonlít a figura ami végül kijött az egészből.
Szóltam neki ,hogy mostmár megmozdulhat aztán oda is ült mellém ,hogy megnézze a firkám. Ezt most nem nagyon fogom kidolgozni mert csak egy ilyen kis izé. Előkotorásztam a színeseim és elkezdtem kiszínezni. Nem nagyon zavart most a közönség mèg akkor se ha pont azt a személyt rajzoltam le....
A vègerdmény nem is lett olyan rossz. Egész jó lett de már rajzoltam jobbat is.
Ez csak egy ilyen kis izé amit pár óra alatt össze tudok csapni.
-Bazdmeg-hallom meg hirtelen Luke hangját. Pár percre el is felejtettem ,hogy ő is itt van
-Mi az?-értetlenkedtem
-Ez rohadt jó! Tökre úgy néz ki mint én!-hülledezett. Hát én sztem elrontottam mert egy összecsapott szar lett. -Amugy ,hogy ,hogy engem rajzoltál le?
-Nem tudom. Csak úgy random elkezdtem rajzolni aztán bejöttél és rád hasonlított. És gyors összecsaptam
-Ha neked ez össze csapás akkor milyen amikor tényleg elrontod a rajzod? Bárcsak ilyen jól rajzolnék. Hármas vagyok rajzból az ég szerelmére.
-Na mindegy. -vállat rándítottam majd fogtam a remekművet és rajzmappámba raktam a többi szar közé. -Amugy csak gyakorlás kérdése de ez se mindig válik be. Ezzel születni kell. Mondjuk ...te gitározni tudsz igaz?-bólintott- na látod ha akarnék se tudnék megtanulni gitározni. Doboloni tudok de a zenei tehetségem itt meg is állt.-magyaráztam miközben pakolásztam el a cuccaim és elraktam holnapra a könyveim. Luke csak ott ült az ágyamon és figyelt.-Miért kerested Kevint?
-Csak vissza hoztam a fülesét de aztán leragadtam itt. -mosolyodott el.
-Oké. -nem akartam többet beszélni ugyhogy elfordulva levettem a pólóm meg a nacim. Nem lettem zavarba mert csak egy ember van itt aki remélhetőleg nem meleg. Reggel direkt zuhanyoztam ,hogy most ne kelljen.
Felvettem a Nirvanás pólóm meg egy zoknit mert fázós a lábam. Szóltam Lukenak ,hogy álljon fel mert be akarok ágyazni de amikor ezzel megvoltam vissza is huppant. Úgy látszik ma itt alszik mert nem úgy tűnik mint aki fel akar innen állni.
Viszont mikor megkérdeztem volna ekkor két részeg fiú lépett be az ajtón. Harry és Kevin. Hát én nem hiszem el...már megint...***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Művész Lélek (Lashton)(befejezett)
RastgeleEgy srác aki éli életét. Most végzős. Ötödik évét járja a sulijában ugyanis művészetibe jár. Egy másik srác aki most harmadéves a gimiben és elvagyokat, szerzi a jó jegyeket. Egy átlagos srác. De mi lesz ha ezek ketten nagycimborák lesznek?