♡29.♡

966 65 5
                                    

Rosszabb vagyok mint egy terhes nő.
....

Lusta voltam hamar menni ezért Luke-kal az esti vonattal mentünk vissza a koliba. Persze mielőtt elindultunk vagyis ,hogy Luke elindult haza Lauren csórt tőle egy kis puszit az arcára. Majd szét olvadt attol az arcra puszitól ,persze mikor Lauren nem látta akkor én is kaptam egyet. Csak hát én belül olvadtam szét mint a fagyi.

Na de most itt vagyunka koliba.
Lusta vagyok mindenhez és legszívesebben inkább kint hesszelnék Luke-kal vagy nem tudom. De most csak Michael mondja nekem a hülyeségeit. Ráadásul ma Kevin és Harry be se jönnek mert nekik éretségi szünet van. Hát nagyon király. Én meg itt szenvedjek. Tavaly éretségiztem szóval én ezen túl vagyok csak tudjátok...a vizsgám van hátra és elhagyom a sulit.

-Képzeld megszereztem a csaj számát!-mondja vidáman Michael mire rá emeltem lepetten a tekintetem.

-A nagy csöcsűét?

-Aha. Annyira ah! És ahogy rámmosolygott. Istenem a gatyám akkor mintha kétszámmal kisebb lett volna!-borult el ágyán egy bárgyu mosolyal.

-Szerelmes vagy?-néztem rá felhúzott szemöldökkel.

-Eléggé úgy tűnik. Na de...-ült fel hírtelen-Hallom volt nálad Luke a hétvégén-huzogatta a szemöldökét perverzen.

-Michael. Csak átjött. Ennyi.-füllenettem. A többiről nem muszáj tudnia.

-Ahaaaaaaa. Biztos. Majd el is hiszem ,hogy CSAK.-forgatta meg a szemét.

-Azt hiszel amit akarsz.

-És én azt hiszem ,hogy volt hancur. Lászik rajtad ,hogy boldog vagy és nem zárkózol magadba és mintha csak kicseréltek volna. Arcod is tiszta pirospozsgás és minimális szex szagod van haver. -szex szag? Már annak is van szaga?

-És? Az nem biztos ,hogy Luke miatt van.-próbáltam menteni a menthetőt.

-Szex szag!-hangsúlyozta.

-Jólvan!-emeltem fel a hangom és magam elé tartottam a kezem.

-Há! Tudtam!-boxolt a levegőbe.

-Haggyál!-felálltam majd kitrappoltam a szobából.

A hugom is átlát rajtam, Calum is ,Mikey is...mindenki. Még Luke is pedig nem érzek semmi olyat...szerintem. Mindegy kimegyek kimenőre mert most egyedül kell lennem.
Lementem majd kivettem a kimenőkártyám és már menten is kifele. Nem tudom merre megyek csak megyek gondolkodás nélkül. Kezd lemenni a nap. Ez a kedvenc napszakom mert ilyenkor tudok gondolkodni és...szeretem nézni a naplementét. Olyan nem is tudom...megnyugtató. Egyszer úgy kiülnék és lefesteném.
Viszont az is bekúszott a gondolataim közé ,hogy...Luke-kal milyen jó volt az esőben smárolni. Meg a suliban, meg az ágyamba...meg mindenütt. Naplementében is smárolni kéne. Ha csak belegondolok mennyire is imádok csókolózni vele a gyomrom bukfencezik egyet és ajkaim bizseregni kezdenek.
Imádom világos kék szemeit amik mindig rabul ejtenek, szőke haját amibe olyan jó beletúrni és annyira selymes. Szeretem hallgatni ahogy csacsog nekem össze vissza. Elöszőr nagyon idegesített de most szinte örömmel hallgatom ,ahogy a legkissebb dolgoknak is mennyire tud örülni.
Egy padhoz értem a parkaba mert észre se vettem mennyire eltelt már az idő...egy fél órája sétálgatok miközben mindenen gondolkoztam. Leültem és hagytam ,hogy a lágy fuvallat suhintsa arcom ami amugy most kicsit jólesett.
Lehunytam szemem és élveztem a magányt ami körbe vesz engem. Emlékszek valamelyik nap Luke befonta a hajam és úgy aludtam el. A megszokottnál kicsit hullámosabb lett a hajam. Őszinte leszek...kicsit még tetszett is. De mi jó volt már a tegnapi napom! Igazából ma reggel ment el Luke tőlünk. Este nem ment haza mert hát ő most velem akart aludni. Én adtam neki pizsamát. Persze szólt a szüleinek szóval nem volt semmi gigszer. Imádok vele aludni mert...érzem ,hogy számítok valakinek...aki nem a családom tagja...hanem egy teljesen kívülálló. Luke karjaiban elaludni annyira...jó. Szeretem ,hogy ilyen széles vállai vannak. A vékony lábai meg egyszerűen az őrületbe kergetnek...olyan hosszú, formás de vékony, de mégis van egy kis combja és...Nem tudom ,hogy is fejezzem ki magam. Ez az egész azzal kezdődött ,hogy leült mellém a padra és próbált beszélgetni csak én bunkó voltam vele mert úgy voltam vele ,hogy csak egy kinyalt seggű...hát...pöcs. De persze mostanra rájöttem ,hogy egy írtó rendes srác ,jóindulatú, kedves, vicces, vonzó, jóképű, szexy...Oh istenem! Ashton Irwin és a "szexy" szó? Közel és távól áll egymástól.
Na meg a szex. Luke-kal rohadt jó a szex! Sose hittem volna ,hogy egy fiúval lesz nekem az első de egyszerűen...aznap már én se tudtam tagadni, hogy rohadtúl vágyok rá. Azóta volt még egy...tudjátok a jó kis napindító. Tegnap nálam is volt egy kis...akciózás de ott csak Luke...Luke csinált velem valamit. Akár mit amit csak akart. Ezt...másnak nem engedném meg...tudom. Egy Michaelnek mondjuk nem. Köszönöm szépen ő maradjon csak az akt modell ,nagy csöcsű csajnál. Nem is tudom...tudom ,hogy a testi vágy mind kettőnk részéről megvan de...én úgy fiúkhoz sose vonzódtam. Meg még most se mert ha Calumra vagy Harryre vagy akárki másra nézek azok nem...nem idítanak be sehogy. Luke-nak viszont egy érintése elég és szinte elolvadok érintésétől, hasamban a lepkék csapdosnk kezdenek és szívem hevesen kezd el verni.

Vettem egy nagy levegőt majd sétáltam tovább a park egy eldugottabb fás-füves részére ahol meg is álltam kicsit.

Vettem egy nagy levegőt majd sétáltam tovább a park egy eldugottabb fás-füves részére ahol meg is álltam kicsit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nagyon szép volt ahogy a nap fénye átsütött a fák között ezzel a talajra vetítve a fák árnyékait. Egész nap el tudnék benne gyönyörködni.
Lehunytam ismét szemem majd elmosolyodtam de aztán....hirtelen hasított belém a felismerés...a fölrtök, csókok, az érzések amik ilyenkor elő jönnek belőlem...

-Basszus...szerelmes vagyok Luke Hemmingsbe!-mondtam ki hangosan gondolataim.

-Én is téged.-hallom meg magam mögött azt az oly' imerős hangot.

Még az ütő is megállt bennem.

...

Naplementés csók? Talán.

Művész Lélek (Lashton)(befejezett)Where stories live. Discover now