Hát nem "romi"? Még a kibaszott eső is esett. Londonban eső? Neeeem neeem kicsit sem meglepő, ááá nem!
Ja és a koliban volt valami váratlan dolog is. Pont erre nem számítottunk.
...Ott smárolt engem az utcán én meg...ott álltam lefagyva és sokkosan ,hogy az utcán...és ,hogy olyan hirtelen jött az egész. Egyik kezét a tarkómra helyezte és felvezette hajamba. Na akkor tudtam, hogy már nekem is kezd fogyni az akarat erőm. Lehunytam szemem és viszonoztam csókját de nem voltam követelőző. Közben megéreztem ,hogy arcomra cseppen egy kis esőcsepp. Pillanatok alatt eleredt az eső de mi csak ott álltunk és smároltunk. Hajam hamara fürtökben lógott és Luke haja is teljesen lelapult, csöpögött belőle a víz.
Sajnos el kellet válnunk egymástól de ő csaj vigyorgott. Viszont nekem már megint nem volt akarat erőm...olyan sokáig.
-Meg fogunk fázni-mondtam halkan.
-Nem baj. Mindig is ki akartam próbálni milyen esőben csókolózni.-miután kimondta adott egy puszit.
-És tetszett?
-Nagyon. Veled meg pláne.
-Na az tök jó.-basszus erre még is mit mondjak?!
-Lehet még egyet? Lécciiiii!-nézett rám kiskutya szemekkel mire csak megforgattam a szemem majd viccesen csücsörítettem.-Jupiii!!!
Lehunytam szemem és vártam ,hogy mikor jön a csók, megint. Ezuttal nem ellenkeztem egy kicsit se. Csak azt nem tudom mi a szent jóisten van most köztünk.
...
Végre indulunk haza. Viszont itt este van de otthon meg reggel szóval nem ártana aludnom egyet. De nem tudok. Rosszul vagyok és nem vettem be gyógyszert. Luke meg a vállamnak dőlve szunyál. Kezével az enyémet néha néha megszorítja. Gondolom álmodik. Olyan kis aranyos amugy mert mosolyog is közbe. A tanár úr velünk szemben ül és néha ha ránk pillant egy apró kis mosolyal. Nem tudtam azt a mosolyt hova rakni de inkább nem kérdeztem rá.
Viszont így nekem volt gondolkodni idő. Elgondolkoztam azon ,hogy ami köztem és Luke között van az...az ,hogy is lett. Egy nap kiült mellém az eldugott kis padra és én elég bunkó voltam vele de aztán egyre többször beszélgetett velem és volt már ,hogy idegesített csak nem mondtam meg neki. Szerintem az egész az első együttalvással kezdődött. Már akkor is volt egy kis utalás arra ,hogy megfektetne. "Olyan jó hasad van!" Vagy valami ilyesmit mondott. Aztán így egyre közelebb került hozzám és szépen lassan tiporta el a falam viszont ezzel ,hogy lefeküdtünk a szívem kezdett el meghasadni. Nem nagyon értem ezt ami kettőnk közt van. Ott lebeg a levegőben az a bizonyos kérdés. Szerelem lenne vagy csak barátság extrákkal? Nem tudom de hát majd meglátjuk. Minden esetre örülök ,hogy van egy barátom Kimen kívül.
...
Leszálláskor a földet csókoltam. Megint. Viszont itt még világos van szóval a kómás fejű Luke-kal sétáltam vissza. Szegény azt hittem elájul. Na mindgy. Minden esetre mikor beléptünk a koli bejáratán az utazókkal egyből jött is Jerem és a kis bandája aki épp kimenőre mennének.
-Na bazdmeg. Itt vagytok. De jó volt amig oda voltatok.
-Fogd be a pofád Jeremi!-szólalt meg Luke. Úgy látszik a friss levegő jót tett neki.
-Haggyad Luke. Nem éri meg vitát kezdeni-próbáltam a kedélyeket nyugtatni
-Ó de kis romik vagytok már! Egyem a töltöttkáposztás pofikátokat. Annyira édesek vagytok-kezdett bele a gúnyolódásba.-A kis szöszi és a művészetis fasz. Egymásnak valóak vagytok.
-Állj le te faszverő!!!-kiabált Luke.
-Ú a pincsi bedurvult.
-Áljál már le!-na jó. Ez a hang Jeremi háta mögül jött. Mindenki oda kapta a fejét.-Elegem van már ebből Jeremi. Most miért piszkálod őket? Luke szőke? És? Ashton meg Művészetis. Akkor most mi van? Legalább ő a kezével nem csak arra képes ,hogy verje a faszát. Szóval áljál le.-elkerekedett a szemem ahogy a monológot halgattam.
-Calum. Te most komolyan ezekenek a pártját fogod?-hallatott felháborodott hangot Jeremi. A hülye haverjai inkább háttérbe szorultak.
-Igen "haver". NEKIK a pártját fogom mert kurvára elegem van ,hogy ok nélkül basztatod őket. Szóval szálj le róluk vagy nem csak Ash ,hanem az én bakancsom is találkozik a drága bránereddel.
Jeremi fújtatott mint valami felbőszűlt bika majd ledobta a táskáját és elindult Calum fele. Viszont Cal csak ott állt fapofával és lenge mozdulattal megállította Jeremi öklét. Meg is csavarta kicsit mire Jerem összeesett.
-Hiába tudsz rugdosni magad előtt egy labdát attol nem vagy több mint egy beképzelt izomagy. Képzeld ,ha nem zene suliba járnék én is focista lennék. Jé és most menőzzek vele vagy mi?
-Már csak popcorn hiányzik!-hallom meg magam mellőm Michael hangját aki tök nyugodtan áll melletem.
-Te meg mikor jöttél?-nézek rá kíváncsian
-Vagy 10 perce itt állok melleted haver.-nevet. Calum odasétált hozzánk.
-Ez mi volt?-kérdezi lepetten Luke.
-Figyeltem mindig ,hogy milyen veletek és már elegem volt. Szóval ja. Veletek tarthatok?
-Perszee?-néztem rájuk furcsálva.
-Uuuu én is?-vigyorgott melettem Michael.
-Mikey...te a szobatársam vagy-mondtam logikusan.
-Oooo tényleg.-erre csak felnevettünk. Fogtam a cuccom meg Luke is és mind a négyen elindultunk fel.
Cal velem tartott a szobámba még Mikey az Lukeot kisérgette.
Ez nagyon meglepett amugy.
Viszont nagyon fáradt vagyok mert itt volt a csók Luke-kal és most meg ez. Esemény dús napom volt és csak aludni akarok.
De amugy ez kedves volt Calumtól és meglepő....
Ekkor kezdődött el egy új barátság szövődése.
CZYTASZ
Művész Lélek (Lashton)(befejezett)
LosoweEgy srác aki éli életét. Most végzős. Ötödik évét járja a sulijában ugyanis művészetibe jár. Egy másik srác aki most harmadéves a gimiben és elvagyokat, szerzi a jó jegyeket. Egy átlagos srác. De mi lesz ha ezek ketten nagycimborák lesznek?