♡10.♡

997 69 2
                                    

Szeretek itthon lenni és egész hamar eltelt ez a hét.

Most is épp Harryvel az öcsémmel videojátékozok. Most addig nyaggatott még bele mentem pedig hiábi péntek meg hétvége...nekem tanulni kell. Nem bukhatok matekból és a müvtörit kell csinálnom plusz még a vizsga munkáimhoz se kezdtem hozzá pedig már kéne mert sose leszek kész. Na mindegy majd holnap hozzá kezdek mostmár tényleg.

Viszont most épp hagyom nyerni Harryt mert szegényt mindig legyőzöm de most hagyom neki ,hogy nyerjen, persze úgy ,hogy ne vegye észre. Lauren hugicám meg a fotelben ül és unottan nézu ahogy "csatázok" Harolddal.

-Pasik-sóhajt egyett és fel is állt- Inkább segítek anyának.

Ezzel kisétált anyához aki épp a vacsit főzte.

Amugy ma volt tesink. Utálom a tesit de ki lehet birni. És most is mint mindig össze vonva voltunk valamelyik osztállyal és most a 11.a oszallyal. Nos a kiütőben megint utoljára maradtam. Mindig utoljára hagynak és azt nagyon nem szeretem. Pláne ,hogy most CSK-ztunk és a másik csapat kapitánya Luke volt és aki ellen maradtam az Calum. Utálom azt a köcsögöt. Nem nagyon sikerült kiütniük mert kikerültem a labdákat pedig egyikőjük se rossz tesiből. Sőt. Én meg csak ott kerülgettem a labdákat miközben ritkán ha dobtam. Aztán sikerült kiütnöm Calt és beállt a helyére Luke. Megrángatta a szemöldökét majd neki is kezdett a dobálásnak. Nos én azt hittem kiköpöm a tüdőm. Mondjuk néhány lánytól kaptam egy "rohadt jó hasad van Ash!". Miért van mindenki a hasammal megáldva? Amugy hála Lukenak, nyertek. A mi csapatunk CSK-ját is kidobta. Még másnaposan is teljesít. Na jólvan akkor lettem offos. Örültem ,hogy haza jöhetek mert Luke ma kicsit idegesített csak nem mondtam meg neki. Nem akartam ,hogya közelembe legyen de elviseltem. Nincs semmi bajol vele most jelenleg csak egyedül akartam lenni a gondolataimmal.

Nos a gondolataim várhatnak mert Harry le is győzött hála a figyelmetlenségemnek ami most nem szándékos volt. Mondjuk jó volt látni az arcán az örömöt ,hogy sikerült legyőznie. Aztán ki is rohant a konyhába ,hogy ezt elújságolja anyának. Egy halovány mosollyal az arcomon ráztam meg a fejem majd a szobámba mentem. Gondoltam festek egyett a falra ezért előkotortam az ecseteimet na meg a festékeim és hoztam vizet is. De előbb kitaláltam mit is kéne festeni majd halványan felrajzoltam ceruzával egy fél óra gondolkodás után. Nos a felrajzolás is volt egy fél óra majd egy alak lett belőle aki mosolyogva néz le a macskára amit a múltkor festettem.

Na de a gondolatok is elleptek ahogy festettem és mindent kizártam a gondolatomból és csak a saját gondolataimra figyeltem. Na meg arra ,hogy ha már a falra festek akkor ne szúrjam el.

Szőke haja lesz. A szeme nem fog látszódni mert lefele néz de kapucni lesz a fején. Fekete Nirvanás pulcsiba rajzoltam és hosszú lábai vannak amik csőfarmerben vannak. Na meg bokacsizmája van. Nos ez egy idő lesz mire kész lesz valaha de most legalább a haja majdnem kész.
Bőr színű festéket vennem kell. Még jó ,hogy van egy kis összespórólt péznzem.

Amugy ez személy annyira ismerős. Na mindegy majd ha kész lesz majd biztos tudno fogom. Lábait csámpásra rajzoltam...úgy könnyebb. Eszembe jutott ,hogy kéne zene ezért benyomtam a The cab-től az Animalt.

...

Éjfélre kész lett...az alap. A haja az rendesen készen van és felvittel a többi színt de csak alapnak. Amugy a nagyrésze fekete, sőt csak az van benne. Na jó a Nirvana felirat sárga. És fehérrel felvittem a gyűrődéseket. De holnap majd a tanulás után szerintem folytatom de most viszont pihenek mert elfáradtam. Levettem a nadrágom és a felső de előbb megnéztem magam a teljes alakos tükörben ami a szekrényemen van. Nem tudom miért vannak megálldva a hasammal. Annyira nem is jó. Tők hájas vagyok de inkább nem foglalkoztam ezzel. Felvettem az itthoni pulcsim, meg egy zoknit és a telóval a kezembe huppantam be az ágyba.

Megnéztem az üzeneteimet és egy csomó nem olvasott üzenetem van.

KImi 💕
Csillámfaszláma (Michael)
Anya
Lucas aki egy pingvin

KImi💕: Hun vagy már?

Hahooooo
Jovan akkor mindegy 😳😧

Csillámfaszláma: mi a házi matekból?-hát jótól kérdezed

Anya: gyere már le enni fiam. Nem hallasz vagy mi van?

Lucas aki egy pingvin: Szijja.

Ennyi. Hát oké. Még a telefonom fényével a falra világított és ekkor hirtelen felismertem az alakot akit festettem. Túlságosan hasonlít Lukera. Mi van velem basszu? Először lerajzolom és most meg ez? Na joffan inkább offolom magam holnapra...

***

Művész Lélek (Lashton)(befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora