Úgy kellet este haza cipelnem Lukeot miután megfektette a pultos csajt. Ivott vagy 3 felest plussz három 5%os sört. Szóval röviden: berugott mint atom. Aztán a csaj beadta magát Lukenak és nekem meg kellet várnom még lenyomnak egy menetet. Elegem van a részegekből...a...faszom tele van már! De Luke még annyira nem is részeg mint amennyire Harry meg Kevin szokott lenni. Menni még tudott. Na mindegy.
Éjfélkor se jött álom a szememre ezért inkább fogtam a telóm és bekapcsoltam a mobil netem. Elég lassu de ki tudom várni. Megnéztem ki van fent és hál' istennek Kim fent van. Rá is írtam egyből.
A: Szia.
K: Szia. Hogy hogy nem alszol?
A: nem tudok aludni 😢
K: én se 😀 na de miert nem koveted a tobbieket az almok foldjere?
A: milyen koltoi lette egy pillanat alatt. Amugy azert mert Luke berugott es haza kellet rangatnom
K: ki az a Luke?
A: harmadeves gimis. Szoke , kek szemu. Tod...a lanyok csorgatjak utanna a nyalat pedig semmi ize nincs benne. Tok atlagos.
K: a haverod? 😱😱😱
A: nem tudom. Lehet.
K: vegre baratkozol? Hat jokor
A: igazabol o kozeledik felem. En meg hagyom neki. Mert nem bunko kocsog es tok jofej.
K: na orulok hogy vegre baratkozol 😀
A: en is xd
K: mutass rola kepet lecci 😀
A:
Csorgasd a nyalad xd
K: baszod ez geci helyes 😍😍😍😍😍
A: xdxd
K: banj vele normalisan 🙈☝☝
A: csak nem bejon? 😂
K: hulye vagy? Rohadt jo csavo. Ha te lennek tuti bebuzulnek.
A: meg mindig jobban vonzanak a lanyok
K: apropo van mar csajod?
A: nincs...
K: Ash...maganyosan akarsz meghallni?
A: ez ...gonosz volt ;(
K: tudom de mar 19 eves vagy es nincs csajod es magadba zarkozol. Tudom hogy szar volt neked es meg most is de azert ne legyel antiszoc. Csak aggodom erted.
A: tudom Kim de egyszeruen meg idom sincs csajozni. Tudod ,hogy vizsgam lesz ev vegen es mar nemsokara fel ev. Alig tudok valamit. Nincs idom semmire.
K: inni volt ido 😐
A: egy: Luke hivott meg es alug ittam ket sort de az is alkohol mentes volt. Ketto: ez volt az elso es utolso alkalom.
K: jolvan jolvan bocs hogy csak jot akarok.
A: ne vitazzunk rendben? Nem akarok ossze veszni veled.
K: jo oke. Bocs.
A: es te meg vagy a baratoddal?
K: meg. Nagyon is es kepzeld. Olyat osztok meg veled amit meg a szuleimmel se. Elvesztettem...tudod..
A: tenyleg?!??!?!😱😲
K: igen es ah. Annyira szeretem Crishtiant. 💕💕💕
A: orulok a boldogsagodnak 😀😀😇
K: koszonom. 💟
A: na de megyek mert Luke mar kezd mocorogni a telefon feny miatt. Nem akarom felkellteni. Szia. Puszi joejt 😛
K: szia. Neked is. 😛
Ezzel le is raktam a telom. Most kicsit jó volt dumálni Kimmel. Nagyon hiányzik már kicsit a társasága de hétvégén majd tudok találkozni vele. Na de Luke fel is kellt. Harryvel helyet cserélt és most ő van itt es Harry meg Luke helyén alszik.
-Miért nem alszol? -kérdezte hallkan ,hogy Kevint nehogy felébressze. Fáradt hangja volt és kissé másnapos.
-Nem tudok.-adtam az egyszerű választ mire a láttam halványan ,hogy elmosolyodik.
Kikelt majd felém vette az irányt amit kíváncsian figyeltem. Kezével mutatta ,hogy csússzak arrébb amit nem értettem de aztán leesett ,hogy be akar feküdni mellém. Zavarba lettem de nem is kicsit de aztán arébb csúsztam. Óvatosan bebújt mellém és a takaró másik felét magára húzta. Nagyon szorosan feküdtünk ami nekem baromira kínos. Szerencse ,hogy kikapcsoltam a telóm így nem láthatta vörös arcom. A fel felé fordultam és lehunytam szemem de ekkor megéreztem Luke karjait magam körül...megint. Keze becsúszott pólóm alá és megsimított hasam. Megfeszültek izmaim finom érintése alatt.
-Megint csak azt tudom mondanin,hogy jó izmos hasad van-suttogta de oly' hallkan ,hogy én is alig hallottam pedig a fülembe súgta.
-Luke...-megremegett a hangom pedig nem akartam.
-Ne fossál-hallom hangjában a huncutságot.
-Mit csinálsz?
-Csak elismertem ,milyen jó hasad van-lehellete szinte súrolta a nyakam. Furcsa érzések támadtak bennem. De elhesegettem.
-Kössz!-ennyi volt a válaszom
Ő se szólt többet csak arcát a hátamba furta és egy " jó éjt" elmormolása után már aludt is. Követtem példáját és egy sóhaj után lehunytam a szemem. Próbáltam aludni és nagynehezen ment is...
***
ČTEŠ
Művész Lélek (Lashton)(befejezett)
NezařaditelnéEgy srác aki éli életét. Most végzős. Ötödik évét járja a sulijában ugyanis művészetibe jár. Egy másik srác aki most harmadéves a gimiben és elvagyokat, szerzi a jó jegyeket. Egy átlagos srác. De mi lesz ha ezek ketten nagycimborák lesznek?