Uyandigimda herşey gercek gibiydi ruyamda arkadasim bi kasap dukkani aciyor bizde seda ile ona hayirli olsuna gidiyoruz, garip kasap dukkanlarinda et olmasi gerek ama heryer bembeyaz camlar piril piril tam dukkandan cikacagimiz sirada üzerinde toren kiyafeti olan bir asker giriyor sag elinde bir cift siyah eldiven sapkasinin altindan kafasini kaldiriyor ve goz goze geliyoruz yok böle bisey nerdeyse üniforması ile ayni tonda bir cift yesil goz bana bakiyor ve iceri giriyor boynum ardimda cikiyorum dükkandan...
Hemen telefona sarilip ruyami sedaya anlattim ..garip degilmi ilk kez uzun zaman sonra birinden etkilendim seda hayir tabiki bitmedi tamam biraz tartistik her zaman ki seyler artik yedi bucuk yildir alistim vurdum duymazliklarina hayatimda var ve yok arasi gidip geliyor artik yaa bilmiyorum seda bi ruya belki ama o gozler bana bakarken gercekti kizim kufur etmek istemiyorum ama bizimle iliskiye baslayanlar coluk çocuğa karıştı biz hala beyfendinin keyfini bekliyoruz bu yasimda anneme yalan soleyip bulusmaya kosuyorum hemde sebepsizce burak ta asker olabilir ama neyi bekliyoruz bilmiyorum bu bosluk beni sogutmaya basladi eski heyecanim yok ...neyse bebegim hazirlanmaliyim ise gec kalicam gorusuruz ...
Apar topar dusa girdim servisin gelmesine 1 saat var hemen uzerimi giyinip hafif bir makyaj yaptim fabrika daha agirini kaldirmiyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Cocugumun Babasi
Teen FictionOtobüs hareket ettiginde ardima bile bakmama karari almıştım giden yol sekiz bucuk yilimi arsinlayip gelecegime hayatimin geri kalanina yola çıkmıştı...