Offf bir sürü işim gücüm var bunlar ne yapıyor bilmem içerde??
Sonra vay efendim puantajlar niye yetişmedi, yetişmez tabi bunca işin içinde oyun oynarsak ne olmuş ictiysem zıkkımın pekini ona neyse tamam patronum olabilirsin sevmiyo olabilirsin anam biliyo babam biliyo yaa tamam onlarda zıkkımın pekini ic diyo ama seviyom işte cok tatlı ..Ablacım ben bi aşağı inip biraz döküm alayım patroncugumuz sorarsa ararsın şefi çağırdı falan de yaa işte idare et azcik valla işçilerle papaz olcam.
Bekle guzelim az daha bilmiyon mu huyunu bide misafir var o kadar bekledin.
Bari bi çay söyle abla in çık yoruldum.
Ohh mis mis bak yaa o da dalga geciyo kaşıyla gözüyle bi çay istedik ne var.
Hayırdır Aslı hanım terfimi aldın ceza bekleyisimi??
Valla bilmiyom kuzum da öğle molasi geliyo açım aç biraz daha beklersem kaçacam sirene kadar dururum off ya.
Yönetim temsilcimiz Ahu hanimin telefonu çaldı çok şükür.
Giriyim mi abla dedim. Eliyle otur işareti yaptı sonra yemekhaneyi arayıp bir tepsi daha yemek istedi adil beyinkinden hariç.
Abla bunlar beni unuttu bak burda sana birşey dediler mi ahada siren çaldı gözünü seveyim hadi soylede yemekhaneye gidelim.
Dur arayım bi bu kadar bekletmezdi.
Adil bey Aslı yemeğe geceyim mi bekleyim mi diye soruyor.... evet efendim burda hala..
Ahu abla patlatti kahkahayi valla unutmuş kız senin burda olduğunu hemen yesinde gelsin hic beklemesin oyalanmasin sağdan soldan da sigara aramasın dedi :))))Yaa abla ne aricam sağdan soldan yedek paket her daim var :))
Sus manyak duymasın yoksa vereyim dicektim yemekhanenin arkasini kameralar cekmiyomus ustalar dedi onlar orda içiyormuş.
Tamam abla iyi oldu öğrendiğim yemekten sonra dolanırım sen gelmiyomusun?
Yok cikmayim ben getirirler bana şimdi bisey ister bide misafir var.
#############
Yemeğimi yedim sigaramida afiyetle tüttürdüm arkaya masa sandalye bile atmışlar eğer ben bunu başka türlü yakalasaydim varya keserdim tulumba cezasını ama yapcak bisey yok herkesin derdi aynı. koca koca insanlar emeklilikleri gelmis gizli gizli sigara içme derdinde muhabbette koyu ama ben kaçar elmami yiye yiye çıktım yukari.
Kapiyi tıkladım yari açık kafamı uzattim Yaserle göz göze geldik.
İçeri gel Adil bey aşağı indi gelir şimdi dedi.
Yok ben gelmeyim birazdan gelirim dedim.
Buraya gel diye sesini yükselti hafifçe kafami çevirip yüzüne baktım ne olur derken ki acitasyon yüz hali çok komikti döndüm..
Eeeee geldim ne oldu ben gelince.
Yanıma gel.
Yok böyle iyi.
Peki
Oturdum tam karşısına hic kırpmadan gözlerini bana bakıyo off off gelde kizma Burağa ne vardı bi yüzük taksaydida adımız belli olsaydı ben böyle insanlarla uğraşmak zorunda kalmasaydım..
Hala dudaklarin sıcak mı?
Ben kıpkırmızı ve tek cevap
SANANE
Senin gibi bi hanımefendiye hic yakışmadı bu cevap.
Sesimi Ahu abla duydu sanırım kapıya geldi Aslım bakarmisin biraz kuzum.
Tabi abla hemen geliyorum derken sinirli sinirli baktım ve ayağa kalktım ince bi kolidor var orayi gecerken derin bir nefes aldım.
Ne oluyor kuzum niye bağırdın adama asildimi yoksa.
Yok abla ya tanıyorum ben bu gıcığı hani Marmarise gitmistim ya orda tanışmıştık boşver..
Adil beyde geldi dedi Ahu abla.
Aslı gel benimle kızım.
Adil beyin ardindan tekrar odaya girdim ve kapıyı kapattım...
*******************
Sizce bu Yaserin ne işi olmalı Ankara' da? Hadi hikayeme birazda siz renk katın Aslıyla filort etmeliler mi? Bu iki soruya cevap istiyorum birde yıldızı unutmayın bekleyisler hep sıkıcıdır ne yapalım... 😉😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Cocugumun Babasi
JugendliteraturOtobüs hareket ettiginde ardima bile bakmama karari almıştım giden yol sekiz bucuk yilimi arsinlayip gelecegime hayatimin geri kalanina yola çıkmıştı...