bar

64 20 0
                                    

Kulaç atmaktan, topa vurmaktan vaktin nasıl geçtiğini anlamamışım kollarım acıyor nasıl kızarmış omuz başlarım...
Havlularımızı alıp otele yöneldik yemekte buluşmak üzere anlaşarak..
Duşa önce Seda girdi o çıkana kadar balkondaki sandalyelerden birine kendimi attım tuz kaşındırmaya başladı dokunamıyorum nasıl acıyor omuzlarım inşallah soyulmaz ben bi sigara içene kadar sıram geldi seviyorum canım arkadaşım hiç oyalanmaz ben girip çıkana kadar hazırlanmış bile uff afet olmuş...
Yine kakari kikiri yeneğimizi yedik bu gece bizim gecemiz yarından sonra yolcuyuz kesin kararlıyız son dem eğlence bizi bekliyor... Hep birlikte doluştuk minibüse bu ukraynalılar manyak otelden içkileri stoklamışlar hahaha ben şirketin çalışanı onlardan tırtıklıyorum aselsanlılar dalga geçiyor öle olmaz fondip kendi malın gibi iç hahaha...
Hepimiz güle oynaya bara girdik durmak yok  bir taraftan içkilerimizi yudumluyoruz diğer taraftan müziğin temposuna ayak uyduruyoruz...Kendimi tutamayıp piste attım oda yetmedi sahneye aaa kızın biri popo attıp beni sahneden indirdi az kalsın yapışıyodum yere tam ben sana gününü gösteririm demek için sahneye çıkıyordum bi el uzandı one yarabbi analar neler doğuruyor Tarkana mı benziyor ışıkların ve alkolün etkisiyle banamı öle geldi, anlaşıldı koca popolunun beni niye ittiği çocuğa yakın olucak...
- Hello
Bana selam verdi yabancıymış çokta iyi değilim ama günü kurtarırım verilen selam alınmaz mı hiç..
- Hello
Dans etmeyi bırakmıyoruz bağırarak konuşmaya çalışıyoruz..
WHERE ARE YOU FROM?
I AM FROM ANKARA, AND YOU?
NE TURKMÜSÜN
HAHAHA EVET GÖRÜNEN O Kİ SENDE ...
GEL BENİMLE deyip elimden tutup beni sahneden indirdi..
Seda karşıdan ne oluyor o kim gibi el hareketleri yapıyor ama ben ne olduğunu anlamadım ki sadece gülüyorum...
Dışarı çıktık ohh temiz hava..
Elim adamın elinde kalmış ne oluyoruz be ne bu samimiyet utandım birden çektim elimi ama hiç bırakmaya niyeti yok ellerimi dudaklarına götürüp küçük bir öpücük kondurdu gözlerime bakarak..

- Merhaba güzel Türk ben Yaser Muğlalıyım peki sen kimsin Ankara perisi..
Vayy çapkın yermi anadolu kızı bu süslü lafları ama yinede kibarım..
-Merhaba Muğlanın hızlı çapkını Yaser bende Aslı :)))..
-Seni geldiğin gruptan ve dans edişinden yabancı sandım ama ne yalan söyleyim Türk olduğuna çok sevindim böyle bir güzelliğin çıkıp gitmesine gönlüm el vermezdi doğrusu çok iyi dans ediyorsun ..
-Teşekkürler bi dönem lisede dans grubumuz vardı istem dışı müzik beni kendine uyduruyor tamamen doğaçlama..
Bizimkiler beni merak etmiş ortada Seda ve yanında beş badigart ile geliyolar..
- Kızım nereye kayboldun birden merak ettik..
Hepsi sinirli ve yicek gibi Yasere bakıyor.
- Bu Yaser az önce tanıştık ve buda benim canım arkadaşım Seda..
- Memnun oldum
-Ve bunarda bizim Ankaralı grup deyip gülmeye başladım ...
Aslında garip bir sıkıntı çöktü içime ama Sedaya yansıtmak istemiyorum... Ne kadar rahat ve samimi bir çocuk ama böle tipleride sevmem, çocuk yakışıklılıktan yıkılıyo üstelik karizma ama bende bişey ters off neyse..
HADİ DANSA DEVAM diye bağırarak herkesi tren şeklinde içeri soktum millet kendinden geçmiş deli gibi dans ediyor. Bizim girmemizle Türkçe pop müzikler çalmaya başladı .. Bir taraftansa üzerimde bir çift gözün gezdiğini hissediyorum...slow bi müzik çıktı tam dinleneyim biraz diye masaya yönelmiştim ki biri elimden tutup kendine çekti..
Ati
-Yok öyle oturmak hanfendi. Bu gece senin gecen ve bu geceyi mahvetme..
Anlamadım bişey ama Atiyle dans etmeye başladım..O konuşuyor ama Yaserin bardan beni izlediğini görüyorum..
- Aslı biliyorum büyüksün yaş olarak ama bu umrumda değil gamzelerin beni delirtti iki gündür vuruldum ben sana gör lütfen şu halimi ..
Gözlerimin olanını açtım acaba başlarda ne dedi bu çocuk bana dinlememiştim konu nasıl buraya geldi..Tamam Pınar Altuğa benzetenler oluyor ama Yagmur Atacan versiyonu bana ters ..
-Canım arkadaşım tamam ortam çok güzel kafalar güzel ben güzelim hahaha ama benim hayatımda Aşka yer yok sekiz yıldır uzaktan kumandalı bi sevgilim var ama evlenmeye vaktim yok boş veeeer ..
Deyip dans etmeye devam ettim..

Şükür hareketli müzik başladı herkes masaya geçmiş bende yöneldim..

-Seda tuvalete gitmeliyim gelirmisin benimle..
Birlikte lavabolara yöneldik.. hopp al işte biri daha kolumdan tuttu ne oluyoruz yaa bugun kolumdan tutan tutana...
-BİRAZDAN DIŞARDA OL SENİ BEKLİCEM KAPIDA..
Hiç cevap vermeden lavaboya girdim..
-Seda ne oluyor ben bunaldım hadi biraz çıkalım nefes alamıyorum olanlara inanamıcaksın..
-Ne oluyor be Atiyle dans ettiğinden beri rengin değişti
-Çıkalım ne olur yalnız çıkmak istemiyorum anlatırım..
Dışarı çıktığımızda başım dönmeye başladı iyice bahçenin kaldırımına oturdum, bu arada yavaş yavaş Sedaya Atinin sölediklerini ve Yaserin sölediklerini anlattım..
Seda gülmekten konuşamıyor ..
..................................
- Yaaa gülme ben kimseye ümit vermedim valla bak öle kendi halimde eğleniyordum ..
- Demek eğleniyordun suçlusun hiç kimse bu kadar güzel eğlenip tüm dikkati üzerine çekmemeli bence..

Bu ses tanıdık geliyor

-O Mahir bey işler bitti sanırım burdamıydınız hiç görmedim çok kalabalık içerisi özürdilerim..

- Merhaba Seda hanımdı dimi..
-Merhaba nasılsınız atabildiniz mi işin stresini..
-Evet Aslıyı izlemek yetti..

Ne oluyoruz ne bu samimiyet Hanıma ne oldu şimdi.. Bu adam neden gözlerime bakıyor sürekli iş bitti arkadaşım bu gözler boş bakmıyor adım gibi eminim ama dile getiremiyor kaçmalıyım üzerimde hissetiğim bakışlar demek ki Mahir beye aitti ..
- Yaaa ben çok terliyim kusura bakmazsanız içerden bi şal alayım deyip kapıya yöneldim daha adımı mı atmadan içeri Yaseri gördüm elinde siyah bir şal var yavaşca omuzlarıma bıraktı ve yine elimi tutarak bahçenin diğer tarafına çekti..
- Bu gece yarın buluşmak için söz vermezsen seni bırakmam haberin olsun istersen sabah kahvaltı yapıp denize gireriz..
Ağzımı acıp tek kelime etmeme müsade etmeden konuşuyor..
- Ne o öyle dans ettiğin çocukla ne konuşuyordun öle..
-Bibibi saniye ne oluyoruz sen beni sevgilin falan sandın sanırım kendine gel sevgilim bana hesap sormazken sana ne oluyor.. Bir anda sinirlerim tavan yaptı bu alkolle ilaçta alamam...
-Nasıl sevgilin mi var
- Evet olamaz mı çok mu çirkinim
-Hayır tam tersine o kadar duru bi güzelliğin var ki ben olsam sevgilimi asla böle bi yerde yalnız bırakmazdım ..
O sırada Ati geldi yanımıza kolumdan tuttu hadi gidiyoruz araç gelmiş dedi.. Diğer kolumdan Yaser tutuyor ortada kaldım offf şimdi bişey olucak
-ya arkadaşım siz gidin ben bırakırım Aslıyı diyor Atiye
ASLI HADİ DİYORUM HERKES SENİ BEKLİYOR .. Yaser orda yokmuş gibi kolumdan çekip bağırıyor Ati..

-Bi saniye geliyorum bırakın ikinizde kolumu DERHAL...

Yarın görüşüyormuyuz söz vermezsen ortalığı karıştırırım.

-Şey biz yarın tekne turuna çıkıcaz son günümüz seni tanıdığıma memnun oldum deyip yavaşça kolumu bıraktırdım..

Otele geldiğimizde Mahir beyinde Sedaya beni sorduğunu öğrendim..

- Kızım yarin hiç birini görmek istemiyorum onun içinde bi karar aldım sabahtan kaçıyoruz tekne turuna...

************
Yıldıza dokunmayı unutmayın..

İki Cocugumun BabasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin