Merkez Ofis

23 2 0
                                    

Adil Bey'in peşinden odaya girdim çok gergindi ve bunu inanılmaz şekilde hissediyordum bilmediğim birşey ler oluyordu ve bu işin içinde kesinlikle polis vardı. Umarım saçma sapan şeyler yine beni bulmaz derken..

- Aslı duyuyormusun beni kızım??

- Şey evet Adil bey, en son ne demiştiniz?

- Dedim ki, aramıza dön bu böyle olmayacak bak iki saat sigara icmedi gitti nerelere gittiyse gene Aslıcim hazırlan bugün benimle Ankara'ya geliyorsun ailene haber ver bu gece orda kalabilirsin erken biterse işimiz dönersin dönmek istersen yoksa sabah birlikte döneriz..

(Anaa bildiğin mala bağladım)

- Tabi efendim hemen hazırlanıyorum ama puantajlar vardı ben gelmesem de şef mi gelse sizle o konulara daha vakıf.

- Hayır bu kez farklı Aslıcim alman gereken hangi evrak ve dosyalar varsa mail atıyorum şuan evet gitti şefine söyle bu ay puantajlar ellerinden öper...

- Allah yaktiniz beni Adil bey .

Koşturarak aşağı indim hemen maili açtım yuhh yaa bu ne fabrikayı tasisaydim istediği belgelerin çoğu merkezde mevcut hemen aradım orda olanları söyledim işte bu be iş yükünü hafifletmek en sevdiğim sey.. Şefe gerekli ne varsa söyledim biraz bozuldu patron bile olsa onun haberi olmadan bölüm sorumlusunun alınmasına kafası attı... 5 dk sonra elimde dosyalar sırtımda çantam kapıda hazirdim.

Yaserle birlikte indiler aşağı ben öne Şeref abinin yanına bindim onlarda arkaya oturdular gerginlik hala devam ediyordu bana bulaşmadan duramayan Adil bey acayip tedirgindi sanki yol boyunca kimseden çıt çıkmadı..

Merkeze geldiğimizde Şeref abi dosyaları taşımama yardım etti bir kaçını da Yaser aldı ohh asansörün gözünü seveyim. Doğru toplantı odasına girdik herkes bizi bekliyordu diğer patronlara selam verip herkesle tokalastiktan sonra yerime oturdum ama hala Yaserin neden bizimle bu toplantıya geldiğini anlamış değilim bizimle çalışmayan biri üstelik de bir güven timinin ne işi vardı, beyninde kendi kendime cevabını veremiyecegim sorular geziyordu..

- Evet arkadaşlar hepiniz hoşgeldiniz bugün ku toplantımızın konusu Marmaristeki otelimiz. ( Şamil bey yönetim kurulu başkanı) Öncelikle size Yaser beyi tanitayim. Kendisi büyük bir operasyon esnasında otelimizin adını kirletmeden suçluların yakalanmasında büyük rol oynamıştır ve hatta Aslı kızımızida kurtarmıştır bunun için hepinizin huzurunda ona birkez daha teşekkür etmek istiyorum ama asıl geliş nedeni bu teşekkürü almak değil. Malesef fabrika içersinde bu işi düzenleyen hatta yurt dışına giden tirlarimizla uyuşturucu nakliyesi yapılıyor olabileceğinden şüpheleniyorlar..

- Şimdi Aslıcim bunu fabrika da kimse bilmeyecek sen ve Adil dışında Yaseri işe alıyoruz herkes çalışanımız olduğuna  inanacak senin yakınında olacak ama daha çok fabrika içini sürekli takipte tutacak. Fabrikanın misafirhanesini temizletin ne gerekiyorsa teminini bizzat senin yapmanı istiyorum kızım.

-Tabiki efendim ne gerekiyorsa yaparım ama biliyorsunuz şeften birşey kaçmaz

-Eger seni sıkıştıracak olursa hemen topu bana at ben bilmiyorum Şamil beye sorun ben emir ne ise onu yaparım de sizden iyi bir çalışma bekliyorum şimdi incelenmesi gereken ne varsa başlayın sanırım bu gece buradayız kolay gelsin..

Off yaa bu ne şimdi ben kaçar Burakla bulusurum diye hayal kurarken gerçekler ne kadar acı..

******************
Çok zor yazmayı başardım umarım desteklemeye devam edersiniz..

Yıldıza dokunmayı unutmayın..
*********************

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İki Cocugumun BabasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin