KAZA

63 19 0
                                    

Uğultulu sesler geliyor kulağıma ne olmuş orda, neden telaşlı onca insan? Ambulans sesimi o? Asli ac gozlerini güzelim .. Ati ne isin var burda .. digerleride burda deniz gozlerin yine puslu be çocuk ne oluyor sana ne solemek istiyorsunda susuyorsun.. Aman Allahım o araba sizin degilmi???.. offf çok kötü nasıl sag çıktınız o arabadan peki o gazetenin altındakiler kim? Koşarak gidiyorum gazeteyi kaldircagim sirada uzerindeki haber dikkatimi çekiyor " 5 aselsanli genç muhendis tatil dönüşü şaibeli bir şekilde trafik kazasinda hayatini kaybetti...." devamini okuyamiyorum...Ati ne oluyor kim o gazetenin altindaki neden susuyorsunuz????

-Asli uyan canım iyimisin sayikliyorsun..
Gözlerimi actigimda kan ter içinde kalmışım..
- Offff şükür rüyaymış çok kötü rüya gördüm Seda bana bi su istesene Atiler kaza yapmış ve hepsi ölmüş ..
- Ayy Allahım korusun rüyalarin tersi çıkarmış gencecik cocuklar dur suyunu isteyim..

Seda otobüsün muavin düğmesine basarak muavini çağırdı.. gelen buz gibi suyu yudum yudum içtim uzun zamandır bu kadar net rüyalar görmemiştim.. Otobüs önce yavaşlamaya başladı ardındansa durdu molami veriyoruz ama herhangi bi dinlenme tesisine girmedi..
- Muavin bey hayırdır neden durduk ..
- İlerde kaza varmış yolun acilmasini beklicez..

HAYIR bu hayir ikimizden yükseldi..
O sirada yanimizdan ambulans o aci sirenini calarak geçti.. Ambulansla birlikte buz gibi bir soluk gecti uzerimden ..

- Seda bisey gorebiliyormusun ..
- Hayır tatlim sakin ol onlar degildir..
- Umarım Seda umarım değillerdir ve hatta mümkünse ölüm olmasin o kazada Allahım ne olur duy sesimi...

- Muavin bey inebilirmiyiz otobüs hareket edicek olursa hemen bineriz.
- Tabi buyrun ama lütfen otobüsün yanindan uzaklasmayin..

İner inmez bi sigara yaktim içim içimi yiyordu ..
- Seda ben dayanamicam bakmaya gidicem ..
- Muavini duydun ayrilmayin dedi..
- Yok yok ben duramicam geliyormusun..
Yavaş yavaş sigarami icerek kaza yerine dogru yürümeye basladik hayir hayir araba ayni rüyamdaki gibi pert olmuş ..

-SEDA KOŞ HAYIR SEDA ONLAR... Gozlerimden yaşlar dökülmeye başladı ne olur ölmesinler..
Polis kaza mahaline yaklaştırmak istemiyor..

- Yalvaririm memur bey taniyoruz iyilermi arkadaşlarımız bilgi verin ...
- 4 du ambulansta malesef hayatini kaybetmiş bir kişi var onuda şimdi bindircekler lütfen oyalamayin bizi..
- Lütfen musade edin gecelim
- Peki gecin..
Koşarak gittik yanina Ati bu yaşıyor elini tuttum..

- İyileseceksin deniz gözlü.
Kısık bi sesle konusuyordu canı cok yaniyordu
- Geldin demek seni bekliyordum
- Sus yorma kendini şimdi hastaneye goturcekler seni..
- iki günde sana aşık oldum ben be guzelim hayat cok kısa ağlama ama sen hep gülümse bu senden son isteğim şu uzatmali sevgilinede hatirlat uzmesin seni ..... Aslı seni seviyorum.....

.............
HAYIR ATİLAAA YALVARIRIM YETİSTİRİN HASTANEYE YALVARIRIM
...
Göz yaşlarım sicim gibi akiyordu o cok gençti cok yakışıklıydı hayat bu kadar kısa olmamalıydı hepsi ayrı güzellikteydi aşık olacaklardı, evlenip cocuk sahibi olacaklardi islerinde yükselip bu ülke için güzel şeyler yapacaklardı..
-Atiyi ambulansa koydular tatlim ailelerine haber vermişler hadi otobüse binelim burda yapabilecegimiz birşey kalmadı..

Sedada ağlıyordu haklıydı dağ başında kalsak nasil gidicez ... yorgun bitik adimlarla otobüse bindik vedasinda görmüştüm ölümün soğuk derinliğini gozlerinde, boynuma sarılıp ağlayışı ben ne yaptim cocuk sana ben ne yaptim hic bir ümit vermedim.... yol boyu aglamaktan helak olduk dört gunde nasılda can olmuşlardı Atila, Alper, Hüseyin, Berk, Gökhan yine ayrılmamıştı beş kafadar birbirinden vay o cennetide katar bunlar birbirine ordanda atılırlar hafif bir tebessüm geldi kondu yanagima son arzusu gülümsememdi içim aciyarak gözüm yaşlı gülümsedim hayata...

************************
Yıldızın yani sira bide yorum istiyorum sizlerden... yildiz önemli ama unutmayalım..

,***************************

İki Cocugumun BabasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin