Otele girer girmez müdürün odasına gittim yasanan rezillikten çoktan haberi olmuş ... Allahtan teftiş sirasinda yaşanmadı olay ucuz atlattık.. Hemen kisa ve öz teşekkürlerimi ilettim gorebildigim tüm çalışma arkadaslarimada ayrı ayrı teşekkür ettim ve hemen odaya ciktim Seda kendi hazırlandığı yetmemis benim icinde hazirlik yapmış canım benim.. Hemen telefonumu sarsa takip bi duş aldim ..
-Neler olduğunu bu saate kadar nerde olduğunu anlatacakmisin? Ve en önemlisi sen iyimisin tatlim?
Sedanın rengi atmıştı gerçekten merak etmiş sımsıkı sarildim boynuna..
- Korkma iyim hadi biraz hizlanalim yol uzun anlatirim herşeyi deyip gülümsedim..
Servisi beklemek icin lobiye indik yarim saat vardi daha valizlerimizi birakip biseyler atistirmak icin restorana geçtik aselsanlilarda hazırlanmışlar kahvaltı yapiyolar yanlarina gidip oturduk.. onlar kendi araclariyla gelmiş hepsinin yüzünden düşen bin parça akşam kahkaha atıp eğlenen kişiler gitmiş adeta buruk boş gözlerle bakan garip tanımadığım kisilikler gelip oturmuştu masaya sesizce kahvalti yapiyorlardi.. Ati dayanamayip bozdu sessizliği..
- Dün gece polis bizi getirirken nerdeydin?
- Sen bana hesap mi soruyorsun?
-Hepimiz bunun cevabini bekliyoruz Aslı seni nekadar merak ettiğimizi gormuyormusun, bir haber verebilirdin o serseri ile birlikteydin demi..
Gerçekten sinirliydi hakliydida arkadaşlarımı bırakıp çıkıp gitmiştim..- Pekala hepinizden özürdilerim gerçekten olaylar istemedigim şekilde gelişti ama şuna sevinin ukraynalı grupla birlikte göz altina alınabilirdiniz ama otelde ve yola çıkmak için hazirsiniz sizlere gerçekten anlatmak isterdim ama bi söz verdim rica edicem bana küsmeyin ve kötü birşey yaptığımı düsünmeyin...
Ati hışımla kalkti masadan ben valizleri yerlestircem sana hayatının geri kalan kısmında mutluluklar..
Pesinden kalktım arabanin yanina gittim sinirle valizleri yerleştirmeye başlamıştı..
- Hey deniz gözlü çocuk bana bak ..
Kafasini yan cevirip bakti cok derin ve boştu gözleri ölüm vardi sanki üzerinde hayır dedim cok gencsin yanina gittim ve sımsıkı sarildim..
- Hey hadi ama bak iyiyiz öyle degilmi diyerek omzuna hafif bir yumruk attım.. Bak Ankarada görüşürüz hayat devam ediyor..
-...............
- Hadi ama böyle ayrilmak istemiyorum servis gelmek üzere
One yaa hayir boncuk boncuk o gözler yaşlarla dolmuştu döndü ve bir kez daha sarıldı boynuma göz yaslari döküldü kısa birsesizligin ardından digerleri geldi yanimiza hepsinde garip bir hal vardi belkide ben yanlış anladim bilmiyorum ve veda ani gelmişti işte bisey dikkatimi çekti Ankarada görüşürüz dediğimde sadece nasip dediler ve bizden önce yola çıktılar..
Servis gelmişti bizde hemen binip garaja geçtik.. Vardigimizda Yaser bizden once gitmiş bizi bekliyordu..
- Vedalasmistik gelme demistim ne işin var burda?
- Ardinizdan su dökmeye geldim hem...... belki davet edersin diye düşündüm ayrilirken davet etmedin sanirim Ankaraya beni ha..Yuhh yüzsüz zorla davet ettircek kendini..
- Aaaa özür bekleriz tabi yolun düşerse uğra cayimizi kahvemizi ic ayrica tekrar dün akşam için teşekkürler deyip tokalastim..
Elimi birakmiyo manyak ..
- Otobüs kalkıyor görüşürüz..
Sedada hoşçakalın diyerek otobüse yöneldi yerimize geçip oturduğumuzda gozlerim kapanmak üzereydi hizlica Sedaya gece olanlari anlattım oda bana anlatti tabi polislerin onlari nasil otele getirdiğini..
- Neyse cok şükür bindik ve gidiyoruz biraz uyucam ben cok yorgunum garip bi vedaydi sanki dedim..
Ve uykunun derinliğine teslim oldu gozlerim...**********
Yıldızı unutmayın***********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Cocugumun Babasi
Teen FictionOtobüs hareket ettiginde ardima bile bakmama karari almıştım giden yol sekiz bucuk yilimi arsinlayip gelecegime hayatimin geri kalanina yola çıkmıştı...