Teyze oyle halsiz öyle yorgundu ki havada iyice serinlemişti.
Kıyamam sana teyzem sen yorulma göster yolu ben giderim.
- Yok güzel yürekli kızım bende mezarlığa doğru gidecektim sen bana eşlik et bende sana..
Çeşmeden bir bidon su doldurmuş tu yorgunluğunu hafifletmek istedim usulca eğilip aldim elinden minacık kalmışsın be teyzem üşüyorda ama yürümeye bir taraftanda sohbet etmeye çalışıyor.
- Kimin kizisin sen? Hangi köylüsünüz? Kaç yaşındasın? İşe gidiyon mu? Nerde calisiyon? Kac kardeşsin? Kardeşin niye senden önce evlendi??????Bitmeyen güzel gündelik sorular ama hep o soruyor usul usul girdikte bu arada mezarlığa uzerimden sanki yine o soğuk nefes geçti hayır hissetmek istemiyorum o soğuk esintiyi teyzem üzerinde güller ve zambak köklerinin olduğu bir mezarın önünde durdu zambaklarin vakti değildi ama gül yediverendi pembe ve iri bir gül açmıştı mezarın üzerinde, hafif hafif kokusu geliyordu ayni koku teyzemdende geliyordu güle öyle odaklanmistim ki mezar taşındaki isme bakmayı akıl edemedim..
- Kızım dedi teyze..
-Efendim teyzem
- Yatan dedi Kızım senin gibiydi gencecik ..
Teyzenin söyledikleri basimi kaldirip taşı okumami sağladı.Aysun Kahraman
12.08.1980_12.08.1998
Ruhuna fatihaİnanmiyorum benden dokuz gün sonra doğmuş tam özgürlüğünü kazandığı gün doğum gününde ölmüştü tüylerim ürperdi..
-Teyzem başın sağolsun gerçekten yaşasaymış aynı olacakmışız dedim gözlerim doldu dolmakla kalmadi sicim gibi inmeye başladı gözümden teyze dua okuyordu elimden su bidonunu almak istedi vermedim ben suladim usul usul sesizce neydi derdi neydi bu kadar genc aramizdan ayrilma sebebi soramiyordum teyzeyi üzmek tekrar hatirlatmak istemiyordum, ama teyzem anlatmaya başlamıştı bile..
- Öyle güzeldi ki Aysunum siyah saçları, bembeyaz bi teni çekik gözleri vardi pembe pembeydi yanaklari kimseyi kırmaz üzmezdi ama yavrumu üzdüler onu incittiler ben bilemedim kuzumun kuzusu olacakmış söylemedi bana kandırmış biri ama ben bulamadım soylemiyo kimseler kim kandırdı, kim girdi güzelimin kanına, kim istemedi iki can birden ayrıldılar bu dünyadan beni yanlız koydular bu köyde...Sımsıkı sarıyorum teyzemi anlindan öpüp bastırıyorum göğsüme durmuyor gözümden akan yaş kendimi teyze kadar yalnız tek başına hissediyorum sözler düğüm düğüm çıkmıyor boğazımdan hadi gel diyorum evine bırakayım seni yok diyor karşısi benim evim arada bi uğra olurmu bi kontrol et beni bak anahtarimin biri hep mandal kutusunun icinde durur sakın seni kimsenin uzmesine izin verme diyor bak üzülen böyle birakiyor anasını beynindeki ses ne diyorsa araştır diyo.. teyzem mezarlığın çıkışındayız ellerini öpüyorum ama yumuşacık elleri buz gibi öylece bırakıp tüm gücümle koşuyorum ses netlesiyor araştır...
******************
Coook uzun bir aradan sonra merhaba beni tekrar yazmaya teşfik eden arkadaşlarım Esra koçak ve Vildan Salman Koç' a teşekkürler umarım sonuca ulaşma gücünü bulurum bunun icin destek ve beğenileriniz şart sevgi yureginizde begeni parmak ucunuzda yıldıza dokunmayi unutmayin...********************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Cocugumun Babasi
Teen FictionOtobüs hareket ettiginde ardima bile bakmama karari almıştım giden yol sekiz bucuk yilimi arsinlayip gelecegime hayatimin geri kalanina yola çıkmıştı...