ne şimdi

69 19 0
                                    

- Bana ne olduğunu anlatacakmisin yoksa son gecemin canina okumaya devam mi ediceksin.. İstersen önce kim olduğundan başla???

- Öyle masumsun ki hayatın sadece eğlenmek ve danstan ibaret olduğunu sanıyorsun demi?... Dün gece seni izlerken karşımda onsekizlik evinden gizlice kaçmış olabildiğince eğlenen gulerken gamzeleri ortada, gözlerinin içi gülen bi melek vardı..Kıyamadım başta senin o ukraynalı gruptan sandım ama listede resmin yoktu güzelim bugün sen teknedeyden kim olduğunu arastirdim..
İstersen yürüyelim saat hayli geç oldu sabah yolcusun biliyorum üstelik yürüme mesafemiz sandığın kadar az degil...
- Nasıl guveneyim sana ağzın iyi laf yapıyor ama kim olduğunu hala söylemedin?
- Aslinda bunu sana soyleyemem ama gercekten kim olduğum önemlimi?
- Tabiki önemli rica ediyorum söyle..
- İstanbulda ki güven timlerini duydun mu?
- Evet duydum
- işte bende güven timiyim yaz geldiginde kalabalık şehirlerde görev alıyoruz bunu kamuya duyurmuyoruz insanlar tatillerini gergin yapmasinlar diye..yürüyelim lütfen şimdi..
- Peki ..
İs garip bir hal almaya başlamıştı merak içinde neler anlatacağını dinlemek icin sessizce yürümeye başladım..

- Şimdi sölermisin o ukraynalı grupla ne işiniz vardı?
- Sorgudamiyim
- Tabiki hayır eğer sorguya almak isteseydim şuan sahilde yürüyor olmazdın karakol diye bisey var demi..
Doğru soluyor off bide o çıkmasın Allahım iki gün eğlendim altı üstü acaba cokmu abartim bilemedim ki nedicem ben bu adama...
-Şey çalıştığım firma yolladı beni buraya otel için geldim arkadaşımdan rica ettim oda sağolsun kırmadı eşlik etti bana grupta bildiğin gençlik grubu turist otelde tanıştık eglenceli insanlar öyle işte neden sordun..

- Sandığın kadar masum bir genclik grubu degiller tatlım..
- Nasıl ????
- Aslında şuan bi operasyon var sabah gazetelerden ogrenebilirdin ama benden öğren sabaha ne kaldiki üstelik almışlardır hepsini...
- Aman Allahım otel .. otelin ismi karismicak demi hepsi müşterimiz
- Korkma otelin suçu yok onlar bilemezlerdi kim olduklarini.. Adamlar öle organize olmuşlar ki yaklaşık iki yıldır peşlerindeyiz gecen yıl Antalyada kıl payı kaçırdık elimizden ama bu yıl yakalandilar.. Büyük bir fuhuş çetesinin içindeydiniz...

Hönk... donup kaldım ayy tüylerim diken diken oldu ne diyor bu adam..

- Ülkeye giriş yaptiklarindan beri narkotik ve ahlak masasi peslerinde o kadar acimasizlar ki gencecik kizlarin vücutlarinda uyusturucu ticaretide yapıyolar aklinin almicagi yerlerde bunlari inan miden kaldirmaz.. Daha sonrada burda kizlari pazarliyolar burdaki fuhuş çetelerine birakip dönüyorlar.. kızlarsa ordaki baskidan kaçmak için uyusturucu taşımayı kabul ederek vaatletlere kanıp geliyor ama geri dönemiyorlar üstelik fuhuşu kabul etmeyenlerin sonu daha vahim onlar direk organ mafyasinin eline.. Ben ne narkotigim nede ahlak masası masumlari ayiklayip uzak tutmaktayim ...

- Özürdilerim

- Neden?

- Ben seni kız avına çıkmış bi zampara sandim..

- ooo cok iyi güzellik o zaman harbi işimi iyi yapıyorum..

Korku ve endişenin içinde gülümsedim.. harbi adami zampara sandim bildigin Çapkın ..

- Keşke polis olacağına artist falan olsaymışsin cok iyi rol kesiyosun bildigin bana asıldığını sandım hahaha :))

- Peki sana rol yapmadığımi harbi delikanlı gibi vuruldugumu söylesem..

Uzunca bir sesizlik.. Nedicem ben şok üzerine şok yaşıyorum evime dönmek istiyorum ağlıcam artık.. Gün doğmaya başladı..

- Ben cok yoruldum yürümekten otele çok mu?

- Gel şu şezlonga oturalim az kaldi 10 dk lik yolumuz var..

Oturup bi sigara çıkardım çantamda telefonuma baktim coktan sarsi bitmiş... ufuklara daldim güneş yavaş yavaş mavi marmarisin üzerine doğmaya başlamışti sigaram bitene kadar gün doğumunu izledim bir taraftan basimiza gelebilecekleri düşünüyordum bir taraftansa Yaserin bakışları gidiyorum artık bakma ben yaz aşkı sevmem kurtarıcı.. sigarami kumlarin arasina gömdüm ve kalktım..
- Gitme vakti geliyor otele dönmeliyim üzgünüm
- sizi otobüse bindirmeden ayrılacağımı sanmiyorsun demi o saate kadar benim himayemdesin..
- Sana zaten borçlandık hayatimizi kurtardin gerçekten çok şanslıyız Allahın sevdiği kuluymuşuz ki sen çıktın karşımıza..
- Eğer o masum gülüşün olmasaydı böle gelişmezdi olaylar inan bana..

Off utanıyorum kizardim galiba.. One şimdi yine tuttu ve durdurdu beni döndüğümde gozlerimiz kenetlendi adeta masum sicak bir öpücük kondurdu dudaklarima başımdan aşağı biri sicak biseylermi döktü hayir ben öpmedim ihanet değil bu demi... Yavaşca ayrildim ..
- Herşey için teşekkürler ama burda ayrilsak en güzeli 2 saat var otobüsün kalkmasına kendine dikkat et..
- Görüşücez bebeğim....

Yahu yine ne diyo bu sen yoluna ben yoluma..

- Allahaısmarladık...

*********************
YILDIZ hatirlatayim unutmayin :))

*********************

İki Cocugumun BabasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin