tekne

81 22 0
                                    

Uyandığımda sanki bi sinema filmi izlemişte o film karesinin başrol oyuncusu benmişim gibi hisediyordum ... Onlar kimdi sanki hepsi beni tanıyor ve önceden hayatımda rol almışlar gibi hareket ediyolardı ya ben ikinci bir hayat falanmı yaşıyorum yoksa yine gerçek ve rüya kavramını karıştırıyormuyum..
Ben Aslı
1.72 boyunda
58 kg
Kumral
Orta gelirli
8 yıldır uzaktan kumandalı sevgilisi olan kendi yağında kavrulan kariyer yapıcam diye bu yaşa kadar coluğa çocuğa karışmamış manyak deli bi kızım..

Evet kendimi hatırlıyorum demekki rüya değildi dün gece yaşananlar o zaman bugün sakinlik istiyorum, hemen hazırlanıp şu tekne turlarını yakalıyalım..
Yataktan kalkmadan gözlerim Sedayı aradı amanin yatakta yok..
-SEDAAA lavobadamısın "ses yok"
Allah allah nerde beni uyandırmadan çıkmazdı..
Balkona çıkıp harika maviliğe günaydın dedim çok güzel görünüyor yarın yola çıkmak hiç içimden gelmiyor otelin bahçesine doğru eğildim aşağıdan çok güzel kahkahalar yükseliyor ooo bizim kız havuzda , girip içeri plaj çantamı hazırladım sonra aşağı indim..
- SEDA kahvaltı yaptın mı?
-EVET deyip yüzerek havuzdan çıktı.. üzerine pariosunu sarıp yanıma geldi ..
-Canım uyandırmaya kıyamadım gircekmisin sende havuza yoksa denizemi gidelim sen kahvaltını yapana kadar üzerimi değiştirir inerim çantam hazır..
" hepsini bir çırpıda söledi keyfi yerinde gözerinin içi parlıyor acaba ben bişey mi kacırdım?"
-Canım sen tura çıkıcakmışız gibi hazırlan ama acele et teknelerin hareketine 1 saat varmış az önce resepsiyondan öğrendim..
- Yani sen ciddisin bu konuda
- Tabiki ciddiyim son günümüz buraya kadar gelipte arkadaşımla tekne turu yapmadan dönmek istemiyorum..
-Tamam sen atıştır geliyorum ben..

Canım pek birşey istemiyor yinede tabağıma birkaç kahvaltılık alıyorum, bir dilimde buz gibi karpuz beyaz peynirle ikisinin uyumuna hastayım.

Oh şükür geldi hadi gidelim..
-Atilere haber verelim belki gelmek isterler
-Yok gözünü seveyim çağırma yeni yetme çocuk kaprisi çekemicem yinede ayıp olmasın diyosan önceden kararlaştırmıştık akşama görüşürüz falan bişey de ..
-Tamam canım ben Alperi ararım sölerim yolda önce yer bulabilecekmiyiz bi bakalım..
Koştura koştura tur firmalarının olduğu yere gittik Üçüncü teknede bulduk ve hiç oyalanmadan atladık..

Tatilde tanımadığım kişilerden kaçacağım hiç aklıma gelmezdi dün gecenin yorumunu yapmaya başladık ooo ben bermuda şeytan üçgeni ile mücadele ederken gözümden neler kaçmış neler hahaha şaka beni odaya bırakıp dışarı çıkmış ve grupla sahilde ateş yakmışlar oturup sohbet etmişler...
-ayy en sevdiğim şey ben nasıl uyuduğumu hatırlamıyorum
-Hatırlamıyormusun harbiden
- Hayır
- O zaman şey " alt dudağını ısırıyor"
-Seda ne oldu yaa söleyecekmisin
-Gece Burağın ağzına tükürdün
-NEYY
-Neden nasıl niçin sölesene biz çok iyi idik dün
- Dur sakinleş anlatıcam..Otele geldiğimizde ağlamaya başladın bu kadar insan ilgi gösterirken yanımda olması gereken nerde deyip telefona sarıdın..
- Eee sonra
- Burağı aradın ama telefonu bi kadın açtı
-Nasıl Burağın telefonunumu hatırlamıyorum hiç bişey kafayı yicem şimdi anlat şunu adam gibi ..
- Sen kadın sesini duyunca kim olduğunu bile sormadan kapadın teli..
Ardından Burak aradı seni açan küçük teyzesiymiş ama sen herşeyi anlattın ona gece olanları , sana asılanları neden seni yalnız bıraktığını ve telefon elinde ağlıyarak uyudun kaldın..
- Off çok kötü olmuş beynim kötü sahnelere reset atıyor sanki Seda hatırlıyamıyorum gidince bi doktora görünmeliyim onuda unutmayım hatırlat bana..
-Ne doktoru kızım yorgunluktan dinlen biraz hadi boşver anın tadını çıkaralım herşey yağlıboya tabla gibi muhteşem.. hem ben Burakla konuştum sabah merak etme küs değil ama dönüşte yüz yüze konuşuruz dedi..
-Boşver bu bahaneyle herşeyi anlatmışım işte biliyorsun gizli kapaklı şeyleri sevmiyorum alışkanlık sanırım ona patır patır herşeyi anlatıyorum.. Seda suyun güzelliğine bak cam gibi tekne duruyor hadi denize deyip kalktım..

Buz gibi insanın deniz suyunu içesi geliyor harika herşeyi temizliyor sanki pırıl pırıl parıldıyor dalıp çıkıyorum adeta bütünleşiyorum, denizle dansediyorum, bu güzelliğin tadını çıkarıyorum sonra kendimi sırt üstü bu pırıltının içine bırakıyorum..
Bambaşka bi dünyadayım bitmesini istemiyorum ama sesler geliyor hareket edicek yüzerek tekneye çıkıyoruz yemek ve biralarımızı alıp alt kattaki masalara oturuyoruz manzaranın tadını çıkara çıkara dönüyoruz...
Aman Allahım döndüğümüzde Yaser bizi karşılıyor .. ya tabi kaçmak için kullandığım yalan yakalanmama neden oldu..
-Merhaba güzellik tekne sağlam yakmış..
Harbi sağlam yanmışız farkında bile değilim Sedaya bakınca acaba yüzüm ne durunda diye düşünmeden edemiyorum..
-Merhaba nasılsınız hangi rüzgar attı sizi buraya..
-Dün gece esen rüzgar
Mahcup birazda utangaç yüzümü öne eğiyorum aslında tek kelime konuşmak istemiyorum ama garip bir şekilde kendimi farklı bi dünyada hissediyorum birşeyler söylemeye iltifatlar yağdırmaya devam ediyor. Bir kağıda telefon numarasını yazmış otelin önünde akşam görüşürüz aynı barda beklicem deyip yanağıma bir opücük kondurdu...
- Bu neydi şimdi Seda ben geliriz dedim mi ya bisey söle bu ara iyi değilim..
- Yok demedin de gelmeyizde demedin..
- Kafam çok karışık biraz uyumak istiyorum beni uyandırırmısın 1 saat sonra canın unutmadan bilet işimizi halledelim....

**************
SANIRIM BEĞENMEDİNİZ OKUNUYORUM AMA YILDIZIM EKSİK BASMADAN YENİ BÖLÜME GEÇMEYİN OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER...YILDIZ :))

*********

İki Cocugumun BabasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin