Zamanmıydı içinde kaybolduğum? Belkide zamandi beni icinde surukleyen. Belkide yaş ilerledikçe herşey normal geliyordu insana doğumlar, ölümler, mutluluklar ve ayrılıklar kocaman gibi görünen küçücük hayatımızın yalın gerçekleri...
Atilerin ölümünün üzerinden koskocaman üç ay geçmişti.. Kendimi tamamiyle işe vermiştim iş yerinde yetinmeyip dosyaları eve taşır olmuştum en sonunda sağlam bir fırça yedim evrakları dışarı çıkarmak yasak demişti yönetim temsilcimiz...Bıraktım çaresiz ...
Burakla birkaç kez Ankarada buluştuk eskisi kadar anlatasımda gelmiyordu olanı biteni yanına gittiğinde çenesi durmayan ben dut yemiş bülbül gibiydim hisettiğim garip bir aldatılma vardı sanki bir yalan ama surekli onun konuşmasını istiyorum eğer ben susuyorsam gene biryerden birşey patlıcak demektir.. Sürekli bir açık arar olmuştum farkında olmadan garip bir his adını koyamadığım kıskançlık dicem değil beynimin içinde cevabını bulamadığım milyonlarca soru hayat bu kadar kısayken biz neyi bekliyoruz çılgınlıkta bir yere kadar aşk mı? Sevgi mi? Belkide ikiside belki sadece bağlılık duygusu...***************
İşten geldiğimde kimse yoktu evde küçük bir not kâğıdı bir akrabanın düğünü için şehir dışına çıkmışlar...
Offlaya puflaya odama geçtim üzerimi değiştirip mutfaktan yiyecek bişeyler aldım ooo üç kutu bira var dolapta muhtemelen babamın yarın tatil nasılsa evdede yoklar gelene kadar annemler alır koyarım yerine diye düşündüm bi kutusunu bardağa doldurdum sanırım üzerimdeki ölü toprağını atmanın zamanı geldide geçiyor bile..Bilgisayarı açtım facebookta dolanmaya başladım bi mesaj profildeki kişiyi tanımıyorum ama gercekten yakışıklı tam okumadan silecektim ki gözüm resimde takılı kaldı hiç gözümü çekmeden bi sigara yaktım çok derin bi nefes çektim yine gözlerde takılmıştım sanki yeşildi ama resimde pek net değil üstelik askerede benziyor sanki rüyamda gördüğüm asker gibi sigaramdan bir nefes daha çekip biramdan kocaman buz gibi bir yudum aldım..parmaklarım bile benim yönetimimden çıkmış gibi mesajı açmak için sabırsızca mause tıkladı...
" slm Aslı ben Eren bu kuzenimin facebook sayfası eklersen bana istediğin zaman burdan ulaşabilirsin.. uzun zaman oldu görüşmeyeli pc olmadığı için henüz kendime bir sayfa açamadım görüşürüz k.i.b."
Uzun zaman olmuştu gercekten Erenle görüşmeyeli sanırım en son o rüyayı gördüğümde aramıştım ve başkası çıkmıştı bir yudum daha aldım biramdan bu kadarıda tesadüftü sanırım gözleri yeşile çalan ama emin olamadığım asker tipli bir profil ve Eren offf saçmalıyorum...
Arkadaşlık isteğini kabul ettim nede olsa arada Eren vardi
"Nasilsin Eren çok sevindim msjini görünce arkadaslik isteğini kabul ettim kuzenin her daim listemde olucak eşine slm minik kizinida öp benim için"
Gonderdikten sonra profilini incelemeye başladım Erenin böyle yakışıklı bi kuzeni olduğunu bilmiyordum doğrusu esmerleri pek begenmesemde bir insana esmer ten bu kadar yakışabilir... işte bu kesin gözleri yeşil üstelik üniformali bi foto buldum inanmiyorum yarabbim bu cocuk rüyamdaki çocuğa inanilmaz benziyor....
Başka bi fotorafa geçtim sanki içim acidi off sanirim evli hayatta evli insanla işim olmaz yalniz cekilmis masanin üzerinde bebek malzemeleri var tabi birakmazlar böyle yakışıklı bi çocuğu aman neyse zaten olmucak bisey nerde bende öyle şans üstelik Erene ne dicem " Eren sevgilim var ama kuzenin cok yakışıklı evlimi bekarmi???" Olacak şey değil sen elindekine sahip ol kızım onca yılın , emegin , sevgin, bekleyişin boşami gitsin istoyorsun...********************
Biliyorum kısa bi bölüm oldu ama ramazandı, bayramdi, darbeydi ortalık karışınca gündem takibi ağır bastı Allahım Vatanımızı Düşmanlardan korusun sizden ricam lutfen yıldızi unutmayin yeni bölümü kisa surede yayinlicam umudumu kırmayıp arayan şimdi ne olacak diye soran dostlarım iyiki varsıniz...***************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Cocugumun Babasi
Teen FictionOtobüs hareket ettiginde ardima bile bakmama karari almıştım giden yol sekiz bucuk yilimi arsinlayip gelecegime hayatimin geri kalanina yola çıkmıştı...