Vuhuu iste bu yaa kiz kiza 4 gun bizim marmarise yalniz gidecegimizi duyanlardan arka arkaya uyarilar geliyor buragi aradim ben gorev icin marmarise gidiyorum hayatim sedada yanimda geliyor yalniz degilim merak etme dedim ... hinkk nasil yani son dakkami ogrenmeliyim yaa beyfendiye niye once solememisim bakarmisin bu akşam arkadaşlariyla antalyaya gidiyormuş söyleseymişim oda marmaris icin arkadaslarini ikna edermiş görüşürmüşüz.. bitti dedim sinirle ne nasil yani dedi ben senin antalyaya gittigini suan ogreniyorum burak bey 8 yil oldu yaa bumudur bana olan askin sevgin git ne halt yiyosan yee ben is icin gidiyorum kafami dinlemeye ihtiyacim var suan konusursan cok sert konusucam ve ben kalbim kirik gitmek istemiyorum iyi tatiller deyip sinirle telefonu kapadim sinirden dudagimi kemirmisim ellerim titriyor bu ne şimdi nerdeyse 6 aydir kopuk bir iliski yasiyorum gercekten bu ask bana fazla ben yanimda olan birini istiyorum sicacik bakan gözler basini omzuna daycagim guclu omuzlar birde disleri guzel olsun gulunce yakissin o gülüş benim yanimda olsun oyy yine hayale daldim kimse gormesin sinirden yaş geldi gozumden hemen silip lavaboya çıktım sonra sedayi aradim hazirmi valizin sanada bilet ayirtiyorum gece biniyoruz ben erken cikicam hazirlanmak icin burdaki evraklarim tamam sayilir tatlim yonetim temsilcisi iki kisilik odamin hazir oldugu mailini yolladi hersey bizi bekliyor ve sedanin cigligi kulagimi tırmaladı ona hic bisey solemedim biliyorum ayril diye basimin etini yicek.. ve ilk kez agzimdan bitti kelimesi cikti o bunu duymamış gibi davrandı ve son dakka soleyen o suclu kendi ne uyanik zeytin yag gibi üste cikiyor belki benim onun gittiginden haberim bile olmucakti farkli sehirlerde yasiyarak biz bu iliskiyi iyi bile idare ediyoruz...
Ogleden sonra 3 gibi sofor beni carsida birakti hemen kofore koştum guzel bir bakimdan gecip almam gerekenleri aldim sonra zeynonun yanina cikip bi kahve ictim tabi sigara molasini unutmuyalim oda vaktim olsa takilirdim pesinize dedi benim yillik iznim yok hepsini sinav sevdasina yedim ne sinavi diceksiniz mali müşavirlik off cok istiyorum olmak kendi işimi kurmak patron benim demek inşallah kazanırım.. dolmuşa atlayip eve gectim valizime ne lazimsa doldurdum babam geldi bu arada ona soledim oteli denetlemeye gidiyorum müfettiş gelicekmis diye ee once soleseydin hep birlikte giderdik izin alirdim hem otobüslerde rezil olmazdiniz dedi canim babam ona tatil deseler solugu torununun yaninda alir marmarisi duyduya aman ordaki herkes kurt yaa kizi kaparlarsa hahaha babacim derdini biliyorum korkcak bisey yok daha evlencek birini bulursam sevin dedim essoluessek dedi bana güldü gece otobuse kardeşim birakti bizi sabaha kadar kikirdadik otobüste sonunda indik vuhuu bitigim ama hemen işimi halletmeliyim resepsiyona gittik ovv super ilgi patronun yanindan gidince demek boyle oluyor odamiz hazir deniz manzarali harika valizlerimizi odamiza götürdüler bu otele ilk kez geliyorum marmarisede ilk daha once bodrumdaki otele gitmistim birkez burda bir otel daha var ama orayla isim yok once ben dus aldim sedaya acmisin diye sordum kurt gibi dedi acik bufenin kapanmasina 20 dk var ben inip ikimiz içinde biseyler alayim sende hemen in oyalanma dedim...
Bu ne saka olmali bismillah dur yaa kizim yeni indik marmarise biri beni cimdiklesin masmavi gozler cocuk guldu ya bana yuhh yok artik gunaydinmi dedi seda geldi bi bana bi çocuğa bakiyor isle ilgili konustugumuzu sanmis o gelince cocuk tabagini alip bi gruba yoneldi bi taraftan görmemiş gibi tabagimi doldurup bi taraftan sedaya olanlari anlatiyorum kizimm dedikleri kadar var çakal kayniyor unutma ne icin geldigini dedi...
Hizlica kahvaltimizi bitirdik seda odaya cikti hazirlanip sahile inicek bende isimi halledip yanina gidicem...
Mudur beyin odasina gittim once tanisma fasli aslinda telefonda birkac kez konuşmuştuk ama ilk kez yüz yüze görüşüyoruz baya kendimde ozguven patlamasi yasiyorum her konuda yardimci olacagini soledi ve oteli gezdik suan otelde 5 tane Turk musterimiz var ve otel dolu cogunlugu rus sesten rahatsiz olursaniz diger otele aktara biliriz bir grup moldowyali genc gelmiş ve hepsi cilgin hic problem degil dedim.. benim normal oldugumu kim soledi.. bugun biraz yorgunum aksam uzeri devam etsek dedim.. tabi haklisiniz deyip birakti adam konustukca konusuyor bide ben cenem dusuk gecinirim ne ceneler varmis yarabbi yalniz icim yandi once bara ugrayip bi bardak buzlu bira aldim sonra odaya ciktim uzerimi degisip havlumu ve cantami alip sedanin yanina gittim aaa manyaga bak ilk gunden ciger gibi olmuş uyumuş sahilde tobe ne cesaret kizim dedim uff yaniyo sirti kremde surememis sırtına kizdim kalk dedim denize esyalar sezlonga atip suya attim kendimi işte bu masmavi engin sular biraz yuzdukten sonra sirt ustu yatip yuzumu güneşe cevirdim uff yakiyor yaa hayir suyun guzelliginden ve sedanin derdinden yuzume koruyucu surmedim cillerim çoğalacak yandim aksama tum yüzünü cil basmis biri olucam yarin yanicam ve tum yuzum kizaricak 3. Gun bronzlasicam ve ne cil ne kizariklik kalicak bu hep boyle olmustur ama seda nasil uyucak bilmem hahaha tam pancar olmuş sirti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Cocugumun Babasi
Teen FictionOtobüs hareket ettiginde ardima bile bakmama karari almıştım giden yol sekiz bucuk yilimi arsinlayip gelecegime hayatimin geri kalanina yola çıkmıştı...