devam

79 18 0
                                    

Otele döndüğümüzde saat dorde geliyordu pilim bitti biticek son bir güç kizim şu işleri ne kadar çabuk bitirirsen o kadar iyi aslinda yorgunluktan konsantrasyonumu bile sagliyamiyorum personel aslinda disiplinli görünüyor .. kapidan girmemizle sef garson yanimiza geldi 5 te havuz basinda verilecek bufeden bahsetti acayip açım dus almadan biseylermi yesek diye sedaya sordum cevabimi almadan müdür bey yanimiza geldi müfettiş oteldeymiş bu kadar çabuk bu yorgunlukla olmamaliydi ... nedendir bilmiyorum ama bunu hissetirmedim biraz havuza gecicez biseyler atistircaz rica etsem orda detay verirmisiniz dedim .. super tuzlu patates kizartmasi var aslinda bira iyi gider ama bu yorgunluga uyurum seda sen diledigini al dedim ben sadece enerji içeceği aldim kizartmayla iyi gitmiyormus ama ihtiyacim var aaa yok midem kotu olucak , kalkip buzlu bi kola aldim mudurede getirdim adam benden böyle birşey beklemiyordu agaclarin altinda golge bi masa gozume takildi otarafa gecmek istedim oda ne sabahki maviş gulerek gecti bunlar Turk musterilerimizmi diye sordum evet dedi müdür vay Ankaradan geldiklerinide soyledi yoksa bizim çalışanlarimizmi diye merak ettim aslinda merkez burodakilerin tamamini taniyorum cevap hemen geldi yok hayir aselsandan bu ara surekli muhendis inteharlari ile gundemdeler neyse konumuza donelim gerekli bilgileri seri sekilde anlatti bitmedigini biliyorum ama felaket sıkıştım giris katta ortak kullanilan tuvaletler oldugunu ogrendim sabah gezerken fark etmemisim ...
Ve ilk şok yuhh ya berbat durumda koca koca kagit havlular yerlerde ıslanmış birisi kayip düşebilir yerlerde su birikintileri var tek tek kabinlere baktim ve sinir oldum once odama ciktim çıkmışken duşumu aldim uzerimi giyinirken seda geldi niye haber vermediğimi sordu krem bermuda bi sort giydim uzerimede askili lacivert sifon bir bluz saclarim jöleleyip topuz yaptim sonrada converslerimi giyip rimel ve hafif bir ruj surdum aşağı iniyorum gec kalma yemek icin acelem var deyip kapiyi cektim asansöre binerken ukraynali bi genc yan odadan cikip bindi cok güzel herkes birbiriyle bir şekilde selamlasiyor bende gulumseyip verilen selama karsilik verdim sonrada soluğu müdürün yaninda aldim sinirlenmemeye calisarak hoş olmayan manzarayi anlattim gerekli aciklamayi yapti denizden gelenler orda dus alip geçiyormuş ve havuzdan cikanlar yine o lavabolari kullanıyormuş ve arka arkaya siraladi offf basim dönüyor oturmaliyim sanirim tansiyonum düştü müdür fark etti sanırım gözümü açtığımda revirdeydim dusmeden yakalamis sağolsun bizim icin iki kisilik özel bi masa hazirlamislar masama kadar sef garsonla eslik ettiler seda inmiş beni bekliyor aaa bizim kiz sohbet edicek birilerini bulmuş güzel sevindim masaya geçtiğimi görünce geldi nerdesin diye sordu olanlari anlattim sen otur ben yicek biseyler alip geleyim dedi ama ondan once sef garson iki tabakla geldi sag olsun sirada beklememe gönlü razi gelmemiş extradan tuzlu bide ayran sakin sakin yemegimizi yedik sonra bi hareket oldu turistlerin nerdeyse tamami bara yoneldi sinirsiz içki 22:00 de son buluyomus ve sehir merkezine otobüs kalkıyormuş suan tek istedigim biraz dinlenmek ..
Seda kendine ve bana birer kadeh absolut getirmis gencler yavaş yavaş oteli terk etmeye başladı hopaa sedanin tanistigi cocuklar aselsanli cocuklarmis meraba diyen masaya geldi tek tek tanistik hadi dediler otobüse suan gercekten dinlenmem lazim dedim sedayida hic yalniz birakma taraftari degilim nekadar hemşerimiz olsada daha yeni tanıştık oda yorgun olduğunu söyleyince gittiler ohhh be sesizlik daha biz kadehlerimizi yudumlarken geri gelip masaya oturdular bizi birakip gitmeye gonulleri elvermemiş bak sen çakallar 1 saat daha oturup sohbet ettik maviş gözüme bakip duruyo bu arada adi atilaymis hepsi ati diye sesleniyor cok şeker sempatik bi cocuk ama aradigim gözler mavi degil yesil be aticim sonra yaslarini sordum en büyüğü 25 yaşında ati 23 daha hahaha işte darbe zamani hepinizin ablasiyim gençler dedim nasil yani dediler 28 bitti 29 dan gun aldim dedim ve kahkahayi bastim coook yaşlıyım dedim hayirlar ardi ardina geldi mavisin gozleri yere düştü cok bozuldu garibim sanirim beni tavlicagini dusunuyordu pehh artik yeter gırgır yarin iyi olursak birlikte gideriz eğlenmeye dedim ve masadan kalkmamla başım dönmeye başladı sen düşük tansiyonun uzerine absolut icersen olacagi bu yardim istedim sedaya istersen kal dedim ama beni odaya birak karti al kapiyi duymayabilirim dedim yatağa uzanmamla uyumam bir oldu...

İki Cocugumun BabasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin