Üst üste genç insanların ölümü beni sonu olmayan yalan dünya' yı daha farklı gözlemlemeye itmişti adeta her canlıyı farklı izliyordum artık biliyordum ki baktigim anda var, sevdiğim kadar benim daha çok seviyordum daha farkli bağlanıyordum zamanı telaş içinde yaşıyordum kaçırmamak için, sevmeyi seviyordum yaşlı ve huysuz patronum bile buna dahil...
-Günaydın Aslı hanım.
-Günaydın efendimKahretsin kötü yakalandım sabah sabah elimde sigara ile bakışiyla yedi beni yandım ki ne yandım bugün bitmez molaya cikmayim sigara icemeyim diye yığacak bi dünya işi..
- Beş dakika sonra odamda ol.
- Tabi efendim istediğiniz bi evrak var mı?
- Gelince söylerim.Off biliyom yaa ben beş katı on kez indirip çıkartcak nerden geldi nasıl görmedim arabasını, gel arkadaş gel isgencenin hasına gel..
-Yandın kızım yandın dua et bugün Ankarada toplanti var öğleye kadar burda..
Bunlari soyleyen santral memurumuz uzerinede kahkahayi patlatiyor, odaya gidip şefe Adil beyin beni yukarı çağırdığını söyleyip bolca parfüm sıkıyorum bide pis koku için laf duymayim..Soluk soluğa en üst kata çıkıyorum tam kapıyı calicam yönetim temsilcisi bekle misafiri var telefonla haber vereyim diyor..
- Girebilirsin.
İçeri girdiğimde oturan kişiye bakiyorum YASER.
Adil bey kizginda olsa gülümsüyor dolabının üzeri çeşit çeşit açılmış sigara paketi dolu ..
Bak Yaser bey oğlum bu paketler nasıl toplanıyor.
-Aslı hemen aşağı inip paketini buraya getir..
Ama şey ne oluyoruz burda ne işi var? Koşarak odama gidiyorum tabiki tüm paketi vermem icinde iki tane bırakıp yandım yandim deyip koşuyorum yukarı geçerken Çetin sayiyor bu ikinci çıkışın hahaha....Yine soluk soluğa kapdayim ama meraktan ölüyorum ne işi var burda???
-Buyrun Adil bey deyip paketi uzatiyorum .
Adam hic usenmiyor kalkip koleksiyonuna ilave ediyor..
- Yoklama listesini getirirmisin diyor..
Eyvah poku yedim sigaranin derdine daha hazirlamadim ki.
-Tabi hemen deyip koşuyorum aşağı yaa bu ne biçim ceza her gecisimde Çetinin gulmesi deli ediyor bide bugün tüm fabrikanın dilindeyim kesin her arayana anlatıyordur...
Pc nin başına geciyorum oturmuyorum bile yoklama düğmesine basıyorum alınmış şef gülüyor hadi acıdım bugün yandın biraz destek vereyim dedim hazır liste diyor personel listesinide güncelledim onun ciktisinida al onu ayrı ister önden verme aslan şef kırk yılın başında iyilik yapacağı tuttu, hemen alip kosuyorum kendimi seviyom uleyn akilli hatunum özel durum yoksa spor ayakkabiyla geziyorum .. Dedigi gibi şefin arkasindan personel ve işçi isim listesini istiyor ama ben bi alt kata inip toplanti odasinda dinlenip öyle çıkıyorum hahahay :)) umarım bitmiştir isteği diyerek yukarı çıkıyorum.. Otur diyor bana Tam Yaserin karşısina oturuyorum elim ayağım titriyor bi panik sardi kalbim yerinden çıkacak aklıma o öpücük geliyor kıpkırmızı oldum ter evet o anlimdan yanagima inen ter off fondotenim akicak sesisce personeli inceliyor yoklamayla karşılıklı sonra iki listeyide Yasere veriyor odada acayip bi sesizlik var offf biri bana biseyler anlatsa delirmeden meraktan..
- Son bir haftalık gelmeyen kişileri gorebilirmiyim diyor Yaser gıcık sanane yaa sanane..
-Asli hanim hergünün çıktısını dosyaliyordunuz sanirim komple getirirmisiniz.
- TabiiKoş Aslı koş yaa merkezde asansör varda niye burda yok acaba sinirden dişlerim zonkluyor aradada lavaboya ugrayip yüzümü siliyorum neyime gerek benim fondöten mis gibi kızım..
Aşağı indiğimde oda arkadaşım telefonuna msj geldi bak istersen diyor.
Harikasın hala cok masum ve güzel dudaklarin pembe pembe :)
İsim yok sadece numara var tabiki uyus Yaserden başkası olamaz ikinci msj geliyor
Hadi artık yukarı gel cok özledim seni...
Gelecem gelecem az kaldi dosyayi kafana indirmeye...
Bir solukta yukarı çıkıyorum dosyayla dışarda bekle aşağı inme işimiz var diyor Adil bey..
Bekleyelim bakalim ne çıkacak bunun altından...
***********
Oylamayı unutmayın*************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Cocugumun Babasi
Teen FictionOtobüs hareket ettiginde ardima bile bakmama karari almıştım giden yol sekiz bucuk yilimi arsinlayip gelecegime hayatimin geri kalanina yola çıkmıştı...