1 saat sonra

72 21 0
                                    

-Kalk hadi tatlim..
- Tamam canım heryerim aciyor kötü yanmışım sizliyor senin sogutucu sprey kolaydami..
- Offff fark bile etmemişiz kötü yanmışız ikimizde bence once valizlerimizi toparliyalim sonra biseyler atistiririz
- Bilet alcaz unutma gec kalmiyalim
- Biletler tamam tatlim az once müdür geldi sabah 9 a yerimizi ayirmislar firmanin servisi yarim saat once otelin önünden alacakmış bizi....
- Ohh cok iyi ben bi müdürün yanina ugrayim hem teşekkür edeyim hemde gidecek evrak falan varsa alayim.. Aslinda bir gun daha kalsak iyi ama işe yol yorgunu gitmek istemiyorum..

Müdürün odasindan çıktığımda yine son kez eglenmek isteyen bir Asliydim hemen odaya çıktım uzerimi giyip evraklari cantama attim gece icin piriltili bi makyaj yaptim tamamiyle göz alici olmak istiyorum, sanirim bir gece onceki ilgi hoşuma gitti bir taraftansa hafif bir korku geziyor sinsi sinsi yüreğimde bir yerlerde toplu ignenin ucu kadar aci veriyor.. Ansızın soluğum kesilecek sanki garip karmaşık duygular başladı yine sanki kolye ucu yine bende hayir ikidir aklima geliyor yok yok toprağa geldiği yere gömüldü o olamaz yeniden normal bir insanım...

-HAZIRMİSİN TATLİM
-EVET

-Hadi marmaris biz gidiyoruz son kez gör bu guzelleri hahaha ...

Hizlica aşağı indik ekip hazir sabaha kadar dans edicez üstelik belki kumsal ateşi birkezde benim için yanar bugün ...
Herkese takiliyorum minübüste rusça bile ogrenmeye basladim tek kelime hahaha dilime dolandi..
Davay davay...
Sedaya bile konuşup konuşup davay davay diyorum hahaha cok eglenceli..

Bara geldigimizde büyük şok danimarkalilar gecesi varmış one yaa yarma gibi adamlar fanuslarla içki içiyor iğrençler çoğu sarhoş olmuş bile durmak istemedim kizlar resmen adamlarin ağzında yok benim eglence anlayisima ters ukraynali grup bile tedirgin herkesin tadi kacmak üzere..
- Hadi millet gidiyoruz dedim el isareti ile bahçeye zor attik kendimizi bune yaa tamam herkes gencte bunlar bildiğin hayvan sürüsü domuz gibiler ivvv ...
-Seda bi degisiklik yapalim biz bunlari alip türkübara gidelim sonrada ka-ro-o-ke nedersin..
-işte bu derim super fikir hahaha :))))

Bizim koyun sürüsünü peşime taktım bara gelirken köşede sakin bi türkübar görmüştüm cümbür cemaat oraya gittik Yedi Türk oniki ukraynalı..
Türkübarda herkesin keyfi yerinde hahaha rakı hastası bunlar beni carpiyor anason kokusu ama davay davay deyip bi kadehi tutusturdular elime kirmadim onları birde sahneye türkücüye seslendim once beyaz giyme soz olur ardin patlat bi Ankara havası özümüze dönelim demi ama...

Yedi Türk kalktik Ankara havası işte bu ne o öyle dimtis dimtis folklor ekibi gibiyiz maşallah bize... ukraynalilar ıslık ve alkış eşliğinde pisti doldurdular onlarada ogretmeye başladık bir anda coştu ortalık kahkahalardan türkübar cınlıyor yoldan gecenler eglencenin sesine iceri doluyor türkücü kalabalığı gördükçe bi Ankara havasi daha patlatiyor atmosfer süper...
Belimde bi el hissetim önce oynamaya çalışanlardan biri sandım, Ama el resmen hafiften belimi okşuyor sinirle döndüm,benim dönmemle sagbilegimi sıkıca tuttu..
-Gel benimle
-HAYIR
İşaret parmağını dudaklarimin üzerine koyup gozlerimin içine bakarak "Sus ve gel" dedi...

Kimseye birşey solememe fırsat dahi vermeden elimden tutup çıkardı beni hic soru sormuyorum peşinden itirazsız yürüyorum ne bu nasil bir insan kimdir? nedir? ne iş yapar ?bildigim iki sey var hakkinda muğlalı yaser...

Hic konusmadan el ele sahile kadar iniyoruz gece başka güzel bu deniz hafif bir esinti var kucuk dalgalar kumlara carpip geri cekilirken farkli bir melodi oluşuyor gürültü kirliliginin üzerine, ay ayri aşık bu denize ben ayri aşığım ısrarla konuşmuyorum "sus" demisti bana susuyorum ..
Sezlonga doğru gidip oturduk sessizliği bozan kendisi oldu..
- Aklinda milyonlarca soru var biliyorum ama sana gel dedigimde itiraz dahi edemedin bana ne yaptin sen güzellik...
-bebeben...
- şşşş konuşma gozlerin öyle derin bakiyor ki büyüyü bozma bu geceyi benimle geçir arkadaşını ara ama yok duymaz gürültüden mesaj at sabah tam vaktinde otelde olacağını sole...
- Ama bennn
Tekrar parmağı ile susturdu beni şşş sadece güven bana korkma nefes al lutfen bunu unutma kendini sıkmaktan nefes almayi unuttun..
Derin bir soluk biraktim disari harbi konusma deyince nefesimi neden tutuysam :)
Ben nefesimi verince dalga gecer bi edayla gulumsedi one ya iki kucuk gamze çöktü yanaklarina o anki güçle konuşmaya basladim sanirim beynime oksijen gitmeye başladı..
- bak susturma ve dinle beni dünden beri garip bir şekilde hayatima sizmaya calisiyorsun ve hep benim hayatimdaymissin önceden tanisiyormuscasina rahatsin ama bak arkadaşım ben rahatsizim ve sabah yolla çıkıcam üstelik yaz asklarini hic sevmem şimdi lutfen beni aldigin yere birak..
- Bir şartla once benimle bi kahve içeceksin ictigin rakı seni çarpmış olmalı..
Nasıl yaa bu bildiğin beni takip etmiş ama çarpmış derken sarhoş değilim ki ben..
- Nasıl çarpmış sarhoş falan degilim ben nerden cikariyorsun bunu..
- Hahaha ne kadar saf ve güzel olduğunu bilsen ve çevrende seni kapmak icin firsat kollayan cakallari gorseydin inan o tek kadehi bile icmezdin yururken bile çapraz yuruyorsun az onceki tum konuşman peltek dilin sürcüyo..
- yaa ne yapiyorum ben aklima seda geliyor arkadaşım o yalniz kaldı
- merak etme izliyolar
- Nasıl kim izliyor yaa sen kimsin be adam ne istiyorsun bizden birak kolumu senin karşında dünkü çocuk yok..
- Doğru çocuk yok ama sarhoş bir güzel var.. Şuan seni bayiltip alip gitsem kimse ne olmuş demez dönüp bakmaz bile öle sarhoşsun bekle geliyorum..
Tek başıma beni sahilde birakip yolun karşısına bir takim hareketler etti birazdan iki aci kahve getirdiler yanimiza..
- Korkma niyetim geceni mahvetmek degil sadece guvendesin onu bil arkadaşında güvende rahatca son gecenin tadini çıkar..
- bırak beni otele dönmek istiyorum bu şekilde nasil tadini çıkarabilirim solermisin sen korkma guvendesin dedikce ben tırsıyorum öle guzel eglenirken biri bana guvendesin simdi diyor ustelik tanımadığım biri..
- Peki otele gitmek istiyorsan benimle sahilden yürümek zorundasin..
O arada telefonu çaldı "tamam odasına girdiginden eminsiniz demi"..
-Sedayi ara istersen ama coktan derin uykuya dalmak uzeredir..
Hemen telefona sarildim kahretsin sarsim bitmek üzere tekneydi uykuydu sarsa takmayi unutmuşum çalıyor .... dittt ditttt..
-Canim oteldemisin
- Evet bi polis getirdi nerdesin uyumak uzereyim ne oldu bilmiyorum alperleride getirdiler
- Tamam canım biraz zaman alicak gelmem yürüyerek gelicem korkma iyim uyu sen..

Ne polisi şimdi ne oluyor..

*****************
Yıldıza basmayi unutmayin :)

**************

İki Cocugumun BabasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin